Gevonden! --- Dirtjumper / pumptrack bike

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Nu ik druk bezig ben met de aanleg van een pumptrack in Deventer (ja, echt, een pumptrack, in deventer :o ), zie de link hieronder, zou ik erg graag een leuk fietsje voor op de pumptrack willen! Iets á la dirtjumper of fourcross, met 26" wielen. Wie oh wie heeft nog wat leuks liggen?

Omdat de bijbaan momenteel niet echt verdient moet ik het wel bij een wat klein budget houden, maar daar mag de kwaliteit dan ook naar zijn, hij hoeft niet perfect! €300 is toch wel mijn richtprijs.

Link naar artikel in de Stentor:
https://www.destentor.nl/deventer/fiets ... er=android
Binnenkort ook een artikel in Velozine te vinden!
Laatst gewijzigd door ThijsvdWoude op vr 26 februari 2021, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

ThijsvdWoude schreef: ma 22 februari 2021, 18:56 Nu ik druk bezig ben met de aanleg van een pumptrack in Deventer (ja, echt, een pumptrack, in deventer :o ), zie de link hieronder, zou ik erg graag een leuk fietsje voor op de pumptrack willen! Iets á la dirtjumper of fourcross, met 26" wielen. Wie oh wie heeft nog wat leuks liggen?

Omdat de bijbaan momenteel niet echt verdient moet ik het wel bij een wat klein budget houden, maar daar mag de kwaliteit dan ook naar zijn, hij hoeft niet perfect! €300 is toch wel mijn richtprijs.

Link naar artikel in de Stentor:
https://www.destentor.nl/deventer/fiets ... er=android
Binnenkort ook een artikel in Velozine te vinden!
Ik heb (dit keer :bier: ) geen fiets voor je, maar wat een top initiatief van jullie! En top dat de wethouder meteen mee schakelde. Als de baan klaar is kom ik langs! :-q
Knakworstkweker

ik heb nog een bmx, die mag voor 200 weg
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Knakworstkweker schreef: ma 22 februari 2021, 21:15 ik heb nog een bmx, die mag voor 200 weg
Zou je me in pb een paar fotootjes willen sturen?
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Ik heb op marktplaats wat gevonden :D , dus dit mag op slot!
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie