12 speed cassette voor standaard Shimano body

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

ik heb een PB gedaan
bighit76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 24 juni 2009, 17:51

Ik heb nog een (bijna) nieuwe sunrace 12 speed cassette liggen voor shimano body.

Roept u maar
four wheels move the body, two wheels move the soul.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

2x pb
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Jamis Diablo schreef: do 1 april 2021, 22:52 Als je wat vindt, koop er meerdere.
Sprak pas een vertegenwoordiger van Giant en die gaf aan dat de leadtime van Shimano op dit moment 500 (geen typefout) dagen is... ook voor partijen cassettes
En dat ze er drie jaar voor nodig hebben om op het oude niveau te komen.
Gezien de enorm oplopende levertijden dus vorige week 2x een SLX 12 speed cassette besteld bij de vrienden van Ali.
10-45 en 10-51. De 10-45 is bij de bekende webshops nog wel te krijgen, de 10-51 vrijwel niet meer.
Ook op AliExpress begint de voorraad al aardig op te drogen en ik had geen trek om komende zomer krakend tot stilstand te komen.....
Als het goed is komt het spul eind april binnen en dan heb ik de hele aandrijflijn 2x op de plank liggen. :-q

Ik weet dat er heel veel ergere dingen op de wereld zijn maar ik moet er echt niet aan denken een maand of langer geen tracks af te kunnen raggen omdat ik op onderdelen zit te wachten. :-{
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

KTManiac schreef: za 3 april 2021, 23:12
Jamis Diablo schreef: do 1 april 2021, 22:52 Als je wat vindt, koop er meerdere.
Sprak pas een vertegenwoordiger van Giant en die gaf aan dat de leadtime van Shimano op dit moment 500 (geen typefout) dagen is... ook voor partijen cassettes
En dat ze er drie jaar voor nodig hebben om op het oude niveau te komen.
Gezien de enorm oplopende levertijden dus vorige week 2x een SLX 12 speed cassette besteld bij de vrienden van Ali.
10-45 en 10-51. De 10-45 is bij de bekende webshops nog wel te krijgen, de 10-51 vrijwel niet meer.
Ook op AliExpress begint de voorraad al aardig op te drogen en ik had geen trek om komende zomer krakend tot stilstand te komen.....
Als het goed is komt het spul eind april binnen en dan heb ik de hele aandrijflijn 2x op de plank liggen. :-q

Ik weet dat er heel veel ergere dingen op de wereld zijn maar ik moet er echt niet aan denken een maand of langer geen tracks af te kunnen raggen omdat ik op onderdelen zit te wachten. :-{
Daar zat ik vanmorgen ook aan te denken.
Snel op zoek naar een 10 speed cassette
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Plaats reactie