XXL (LT)HT of Fully

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
ToFast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 19:22
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2

Ben je of ken je iemand die zijn maatje XXL in de verkoop wilt doen? Stuur mij dan even een berichtje..

Voorkeur gaat uit naar een hardtail met mogelijkheid tot 120 of 130mm vork.
Maar schroom niet te reageren als je een leuke fully in de aanbieding hebt.

PS: een ruim vallende XL mag natuurlijk ook, zolang de reach maar niet onder de 49,5 komt.
Laatst gewijzigd door ToFast op za 10 april 2021, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

ToFast schreef: za 10 april 2021, 14:23 zolang de reach maar niet onder de 59.5 komt.
Weet je zeker dat je dit correct vraagt?

Ik ben geen pro maar volgens mij zijn Mondraker en Nicolai zo'n beetje de fietsen met de grootste reach.
Nicolai geeft een trailbike in XXL een reach van 53,9 cm en Mondraker in XL een reach van 51 cm.

Een reach van 60 cm heb ik nog nooit ergens gezien.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Ik heb nog wel een ltht frame liggen, maat xl met een reach van 520 dacht ik. Wel 27,5" wielen
Bird Aeris 9 blurple
ToFast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 19:22
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2

Elvander schreef: za 10 april 2021, 15:03
ToFast schreef: za 10 april 2021, 14:23 zolang de reach maar niet onder de 59.5 komt.
Weet je zeker dat je dit correct vraagt?

Ik ben geen pro maar volgens mij zijn Mondraker en Nicolai zo'n beetje de fietsen met de grootste reach.
Nicolai geeft een trailbike in XXL een reach van 53,9 cm en Mondraker in XL een reach van 51 cm.

Een reach van 60 cm heb ik nog nooit ergens gezien.
Helemaal gelijk, ik pas het aan!
ToFast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 19:22
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2

@novaterra bedankt voor je aanbod maar 29” it is 👍🏻
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

ToFast schreef: za 10 april 2021, 20:39 @novaterra bedankt voor je aanbod maar 29” it is 👍🏻
Nu zit het verschil niet in de wielen, maar in de geometrie. Het was meer dat 26" bikes nooit in verhouding werden gebouwd. 29" trouwens ook niet, maar dat was sowieso al een stapje meer in de goede richting. Het frame van Novaterra klinkt wel als een goed frame met zo een reach! Het is hooguit dat de wielen wat klein lijken bij een zeer groot 27,5" frame. Maar goed, veel maat S rijders schamen zich ook niet voor veel te grote 29" wielen... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Ik doe mn Trek Remedy 29er in 23' in de verkoop binnenkort. Pike 130mm voorvork, 130mm achter, praktisch nieuwe DT XM1501 wielen, Reverb dropper. Alu stuur en stuurpen.
Momenteel staat de fiets nog in de garage, aangezien er nog een nieuwe groep op moet, daar wacht ik momenteel op.
Mocht je bovenstaande ZONDER groepset wensen, dan kan dat ook, rolling chassis verkoop is ook prima voor mij.
Bij interesse, stuur met een berichtje en dan maak ik detailfoto's voor van alles.

Deze kleur is ie;

https://www.mbr.co.uk/reviews/full-susp ... -9-29-2014


Grt Bart
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Plaats reactie