Cannondale alloy f29 frame

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
wubbe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 17 april 2021, 10:23

Het frame van mijn alloy Cannondale is helaas gescheurd. Daarom ben ik op zoek naar een tweedehands frame. F29 alloy frame voor een lefty uit 2012.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Wubbe
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29974
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik snap dat je hetzelfde frame zoekt, maar is het slim om een eenzelfde 9 jaar oud frame te kopen dat bij jou na 9 jaar gescheurd is ?

Een Chinees carbon frame en een Lefty adapter?
Houd er dan wel rekening mee dat je voor derailleur niet zal passen, net als je achterwiel. Ook je BB zal een andere maat hebben.
Zadelpen zal niet passen, maar das op te lossen met een shim.
En je hebt die dure Lefty adapter nodig incl headset.

Gewoon een andere fiets kopen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
wubbe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 17 april 2021, 10:23

ThaSingleTrackMastah schreef: za 17 april 2021, 13:36 Ik snap dat je hetzelfde frame zoekt, maar is het slim om een eenzelfde 9 jaar oud frame te kopen dat bij jou na 9 jaar gescheurd is ?

Een Chinees carbon frame en een Lefty adapter?
Houd er dan wel rekening mee dat je voor derailleur niet zal passen, net als je achterwiel. Ook je BB zal een andere maat hebben.
Zadelpen zal niet passen, maar das op te lossen met een shim.
En je hebt die dure Lefty adapter nodig incl headset.

Gewoon een andere fiets kopen?
Hi, bedankt voor je antwoord. Het is mijn tweede fiets die ik gebruik voor de modder, vandaar dat een oud frame een voordelige oplossing zou zijn. Ik ga zeker geen verloop stukjes kopen, dat is het niet waard, helemaal mee eens.
Plaats reactie