2.4x 29 banden NL gebruik Barzo/Mezcal, WP cross/race/speed of vergelijkbaar

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Ik zoek voor mijn nieuw bestelde Stoic wat snellere bandjes voor Nederlands gebruik. Heeft iemand nog iets liggen in 2.4?
Op mijn fully heb ik de Barzo/Mezcal combi die ik heerlijk vind, maar ben ook benieuwd naar Wolfpack, alleen weet daar niet precies wat overeenkomt. Ik sta ook open voor ander merken, als het inzet maar overeenkomt. Nobby Nic ben ik geen vrienden mee.

Iemand nog iets liggen wat stof verzameld?
Laatst gewijzigd door I_do op ma 21 juni 2021, 05:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

De tegenhanger van de Barzo/Mezcal combi is bij Wolfpack inderdaad Cross/Race. Rolt ongeveer even licht, heeft ongeveer evenveel grip. Alleen op de grens vind ik de WP's net iets gemoedelijker, maar dat wil per ondergrond nog wel een beetje wisselen. Achter een Speed werkt ook nog prima en die rolt net dat beetje lichter.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Lars TB schreef: zo 20 juni 2021, 21:44 De tegenhanger van de Barzo/Mezcal combi is bij Wolfpack inderdaad Cross/Race. Rolt ongeveer even licht, heeft ongeveer evenveel grip. Alleen op de grens vind ik de WP's net iets gemoedelijker, maar dat wil per ondergrond nog wel een beetje wisselen. Achter een Speed werkt ook nog prima en die rolt net dat beetje lichter.
Vraagtekens uit topic titel gehaald :-q
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Mag slotje op, is geregeld, het forum blijft toch een fantastische plek om te leren en te sprokkelen!
Plaats reactie