magura ts190 165x38

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
walters83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 17 juni 2018, 16:40

Sinds kort rij ik met een TS08 voorvork als vervanger voor mijn FOX 32 float performance.
Dit bevalt me zo goed dat ik eigenlijk ook de rearshock wil proberen.
Nu zoek ik misschien wel weer iets aparts en zal iedereen me voor gek verklaren dat ik de fox dps elite eraf wil slopen maar ik wil het gewoon proberen.

Weet iemand nog zo een demper te vinden. Ik rij nu met een fox dps mid/mid afstelling.

Overigens zonder of met remote lockout maakt me niet uit. Liever zelfs zonder remote lockout.

Misschien dat iemand nog iets op de plank heeft liggen of een andere magura demper in de maat 165x35 (6.5x1.5)
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

toen ik nog geen Boost had reed ik ook met Magura, wel de elect , vork en demper en ook dropper
zalig, lekker pluche ik vind ze niks onder doen voor de moderne fox waar ik nu mee rij,
Beebikes in Kapelle had heel veel van dat spul , volgens mij ligt er nog wel een elect demper , daar heb je weinig aan zonder elect vork maar de demper zal dan alleen niet locken maar begrijp dat je dat toch niet gebruikt.

ps je moet wel de ts165 hebben dan want ts 190 is 190mm
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

weet nog wel zo eend in 165:

Afbeelding

Die waren ook keigoed!
Plaats reactie