racefiets om te proberen voor een paar uurtjes, omgeving hellevoetsluis

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Dis is misschien raar om te vragen op een MTB forum, maar hier heerst nog wat vertrouwen ;)

Wat is het probleem:
Veel van mijn maten koersen regelmatig en ik zou een keer mee willen rijden, maar dan zou ik het wel op redelijk tot goed materiaal willen proberen.
Aleen al mijn maten zijn 1:80 en (veel) langer. Dus deze rijden allemaal L en groter

Mijn wens:
Dus als iemand in de buurt van Hellevoetsluis een keer zijn racefiets zou willen lenen aan mij (eventueel tegen vergoeding)
Maatje S , maximaal M ( 51-54cm)
Ik ben 1,68cm maar pas regelmatig goed op maat M MTB's...
Redelijk moderne Geo / bike , want ik wil weten of het wat voor mij is. En echt proberen kan je alleen op redelijk tot goed spul.
Samen rijden zou nog beter zijn! Dus mocht je vrouw en jij en koersfietsje hebben en ik mag er 1 lenen dan zou ik het leuk vinden om samen te rijden :-q (met de aanname dat de vrouw een klein fietsje heeft voor mij)

Als dit hier niet thuis hoort dan hoor ik het wel Mod's.... maar het leek mij geen probleem
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Hopelijk heb je al iemand gevonden, maar zo niet, mocht je ooit in de buurt van de hoofdstad zijn, dan ben je welkom om samen een rondje te rijden!
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Bedankt voor je aanbod! maarrrr ik zoek iets dichterbij .

Wel.super tof :-q
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Patrick_V schreef: zo 8 augustus 2021, 15:16 Bedankt voor je aanbod! maarrrr ik zoek iets dichterbij .

Wel.super tof :-q
Hier in Middelharnis zit een fietszaak, die volgens mij ook wel een 2e hands racefiets heeft staan, tenminste recent in ieder geval wel. Misschien kun je hem eens vragen. Stuur maar pb, dan kan ik je gegevens sturen... :-q
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Upje
Plaats reactie