Verende vork, 29er, Tapered. Boost/9mm QR of 15x100

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Voor XC gebruik, 100mm en air. Boost of QR vanwege de wielen die ik beschikbaar heb maar 15x100 mag ook, zo nodig pas ik het voorwiel van de bewuste fiets aan. Voorkeur voor een redelijk lichte vork, Reba/Sid of Fox Float. CTD dan weer liever niet maar een Recon Gold oid. sla ik ook niet af. Wel in goede, bruikbare staat. De benodigde lengte van de stuurbuis moet ik nog even nameten maar het is een relatief klein frame dus dat komt wel goed.

Ik hoor graag als je nog iets hebt liggen. Het budget is afhankelijk van het aanbod maar zeg rond de 200/300 euro.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik blijk meer lengte nodig te hebben dan ik aanvankelijk dacht, 18-19 cm stuurbuis dus. Remote lockouts heb ik overigens ook liever niet...

Wensen, wensen, wensen...
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Een nieuwe vork mag natuurlijk ook. Ik houd een aantal shops in de gaten maar er is zoals bekend weinig aanbod en als er iets beschikbaar is verkoopt het snel uit dus tips zijn welkom :-q

Verder heb ik wensen aangepast en ook 15x100 toegevoegd als optie, ik ben tot de conclusie gekomen dat een passend voorwiel vinden waarschijnlijk makkelijk is dan de gewenste vork ;)
bartike
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: do 3 februari 2011, 20:25
Mijn mountainbike: on-one Lurcher & Inbred

ik heb een fox float 100mm ctd factory 15mm non boost

meet zodadelijk de lengte even na, maar gaat rond de 18cm zijn denk ik
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

heb evt nog een nieuwe 2020 of 2021 judy liggen.. doe maar pb als je nog op zoek bent, hoeft niet de hoofdprijs op te leveren.
Ik ben mij er eentje...
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

PB gestuurd
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

George schreef: za 28 augustus 2021, 08:35 Een nieuwe vork mag natuurlijk ook. Ik houd een aantal shops in de gaten maar er is zoals bekend weinig aanbod en als er iets beschikbaar is verkoopt het snel uit dus tips zijn welkom :-q

Verder heb ik wensen aangepast en ook 15x100 toegevoegd als optie, ik ben tot de conclusie gekomen dat een passend voorwiel vinden waarschijnlijk makkelijk is dan de gewenste vork ;)
Bij Probikeshop hebben ze in je prijsklasse wel een en ander. Bijvoorbeeld:
https://www.probikeshop.com/en/nl/rocks ... 98445.html
Gesloten