Stalen BMX/ dirtjumper frames of andere stalen frameonderdelen

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Ik ben al jaren gefascineerd door fietstechniek en wat er allemaal mogelijk is op een fiets.

Daarbij is alles leuk, XC mtb, enduro, gravel, stadsfietsen en alles daaromheen.

Nu ben ik al een tijdje bezig met "rare" fietsen en mijn laatste creatie is een tallbike. Ik zou graag met mijn zoontje willen cruisen en pielen in een skateparkje dus ik kwam op het idee om een BMx tallbike te maken.

Wat heb ik daar voor nodig? Twee stalen frames en nog wat losse onderdelen. Sloopfietsen komen zeker in aanmerking. Heeft iemand toevallig iets liggen in en donker hoekje? Liefst een BMX het mag ook een dirtjumper zijn of iets anders wat niet te hoog is. Liefst in de buurt van Arnhem maar daarbuiten mag natuurlijk ook wel.

Prijs moet laag zijn. Hoeft niet gratis :)

Daarnaast droom ik ook van een talbike mountainbike dus stalen frames met een barstje hier en daar zijn ook welkom

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:



Maareh, geen staal, wel dirtjumper: viewtopic.php?f=20&t=151748
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

cool filmpje!

Die dirtjumper is wel tof, jammer genoeg alu....

heeft iemand nog wat liggen in de onderdelenbak? heb al 1 bmx frame, ben nog op zoek naar bmx wielen, frames en andere zut..
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
Plaats reactie