Is er animo voor…ruilen?

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Hi,

Zijn er leden…
of wie wil er een bike ruil doen is er animo daarvoor?
Ik zal graag mijn fullsus willen inruilen voor een gravelbike naar waarden en of eventueel voor een hardtail (met optie >140mm)
ik vraag dit ivm wil zo graag terug op een gravelbike maar valt me op dat dit keer verkoop van de huidige fiets erg moeizaam gaat (helaas)
Vandaar dat ik dacht misschien zijn er anderen met zelfde dilemma en wellicht met ruilen wel aan een nieuwe fiets komt…

Ik rijd en heb zelf aan te bieden : 29” Altitude model 2021 in de maat Medium
Ik zoek of wil ruilen en heb belangstelling voor :
gravel exploro, aspero, canyon cf sl, checkpoint, digger, open, crux, kanzo, terra m20 in de maat S (51/52cm)
Hardtail heb ik belangstelling voor bird, nukeproof, yeti arc, canyon, highball, epic ook 29” in de maat M
Laatst gewijzigd door userlee op do 20 januari 2022, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

userlee schreef: do 20 januari 2022, 14:05 Hi,

Zijn er leden…
of wie wil er een bike ruil doen is er animo daarvoor?
Ik zal graag mijn fullsus willen inruilen voor een gravelbike naar waarden en of eventueel voor een hardtail (met optie >140mm)
ik vraag dit ivm wil zo graag terug op een gravelbike maar valt me op dat dit keer verkoop van de huidige fiets erg moeizaam gaat (helaas)
Vandaar dat ik dacht misschien zijn er anderen met zelfde dilemma en wellicht met ruilen wel aan een nieuwe fiets komt…
Misschien handig te vermelden welke fiets je kwijt wilt, en wat je precies zoekt? Ook qua maat enzo...
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

I_do schreef: do 20 januari 2022, 14:13
userlee schreef: do 20 januari 2022, 14:05 Hi,

Zijn er leden…
of wie wil er een bike ruil doen is er animo daarvoor?
Ik zal graag mijn fullsus willen inruilen voor een gravelbike naar waarden en of eventueel voor een hardtail (met optie >140mm)
ik vraag dit ivm wil zo graag terug op een gravelbike maar valt me op dat dit keer verkoop van de huidige fiets erg moeizaam gaat (helaas)
Vandaar dat ik dacht misschien zijn er anderen met zelfde dilemma en wellicht met ruilen wel aan een nieuwe fiets komt…
Misschien handig te vermelden welke fiets je kwijt wilt, en wat je precies zoekt? Ook qua maat enzo...
👍🏼 zekers 😅 maar dacht eerst in contact komen met iemand die zelfde behoefte heeft dan dieper erop in gaan.
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10376
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Zeer onhandig. Noem tenminste je lengte, maat fiets. Dat bespaart de lezers onnodig te hoeven reageren.
Je mag het 'ons' wel iets makkelijker maken...
Nog handiger: beestje ook gewoon bij de naam noemen, om welke fiets gaat het precies?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

aurelius schreef: do 20 januari 2022, 15:21 Zeer onhandig. Noem tenminste je lengte, maat fiets. Dat bespaart de lezers onnodig te hoeven reageren.
Je mag het 'ons' wel iets makkelijker maken...
Nog handiger: beestje ook gewoon bij de naam noemen, om welke fiets gaat het precies?
Heb tekst gelijk aangepast 🤔
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

userlee schreef: do 20 januari 2022, 14:05 gravel exploro, aspero, canyon cf sl, checkpoint, digger, open, crux, kanzo, terra m20 in de maat S (51/52cm)
Hardtail heb ik belangstelling voor bird, nukeproof, yeti arc, canyon, highball, epic ook 29” in de maat M
Sommige van wat je hier noemt is een merk (bv 'nukeproof'), andere een model (bv 'highball'), en andere weer merk+model (bv 'yeti arc') ...
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Crasstest schreef: do 20 januari 2022, 17:02
userlee schreef: do 20 januari 2022, 14:05 gravel exploro, aspero, canyon cf sl, checkpoint, digger, open, crux, kanzo, terra m20 in de maat S (51/52cm)
Hardtail heb ik belangstelling voor bird, nukeproof, yeti arc, canyon, highball, epic ook 29” in de maat M
Sommige van wat je hier noemt is een merk (bv 'nukeproof'), andere een model (bv 'highball'), en andere weer merk+model (bv 'yeti arc') ...
Maar uiteindelijk u weet ze wel te noemen…😉
ieder geval (eventueel) belangstelling voor een bike die in mijn lijstje voorkomt en of en bike waar ik op val en oog voor heb
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Die altitude kan je echt wel zo kwijt zijn maar je gebruikt nog steeds screenshots enzo in je advertentie met een hele onduidelijke tekst. De aller eerste foto op marktplaats is een plaatje van een geldbedrag. Echt niemand gaat op jouw advertentie klikken. Het oogt allemaal erg onbetrouwbaar, heb je er al eerder over bericht. Maak goede foto’s en verwijder al die screenshots. Kijk eens zelf naar je marktplaats advertentie en vergelijk dat eens met deze (random) advertentie en kijk ook naar hoe de foto’s gemaakt zijn:

ZIP
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Ik refereer dan naar deze advertentie van jou:
ZIP
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Bram87 schreef: do 20 januari 2022, 19:32 Ik refereer dan naar deze advertentie van jou:
ZIP
correct dat is mijn bike Bram 🙇🏻‍♂️ heb mn vraagprijs zodanig aangepast in en met de hoop dat er serieus reactie uitkomen maar helaas.
dit keer valt verkoop echt tegen vergeleken met eerdere verkoop van fietsen 🥴
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Lees het bericht daarboven ook eens. De eerste foto in je advertentie is een screenshot van de factuur. Niemand gaat op die advertentie klikken. Verwijder al die screenshots. Maak eens wat mooie foto’s op een goede plek, goede tekst er bij plaatsen en die fiets is binnen een week weg. Zoek anders iemand op met een dslr die je kan helpen met goede foto’s en goede tekst.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Bram87 schreef: do 20 januari 2022, 19:45 Lees het bericht daarboven ook eens. De eerste foto in je advertentie is een screenshot van de factuur. Niemand gaat op die advertentie klikken. Verwijder al die screenshots. Maak eens wat mooie foto’s op een goede plek, goede tekst er bij plaatsen en die fiets is binnen een week weg. Zoek anders iemand op met een dslr die je kan helpen met goede foto’s en goede tekst.
Mag ik dan vragen wat er niet goed is of wat beter kan met de teksten? nl zien dit soort advertenties veel en voorheen ook zo gedaan. vandaar fathom het dit keer niet goed begrijpt en ook zeg gaat moeizaam met verkoop. nl specificatie copy en paste 🤔 zien ik idd ook veel maar ik zelf ben daar niet zo van specificaties goed en makkelijk te vinden
ieder geval bedankt voor reactie 👍🏼
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Deze tekst is netter en overzichtelijker. Extra specs zoals afmontage, type wielset, dropper etc. zou ik er nog wel bij zetten. Verhaal over hoe en waarom hij weg gaat is overbodig.

Foto's zou ik ook even opnieuw maken, buiten en op hoogte van de fiets. Niet staand in de hoogte in een garagebox. Fiets tegen een rustige buitenmuur, even door de knieën en dan beeldvullende foto's maken van de fiets. Rest van de foto's lekker van Marktplaats knikkeren en één foto erbij zetten van de knieprotectoren en pompje (en die tas?) bij elkaar.

Edit: Hier, dit zijn gewoon nette foto's en kunnen prima uit een telefoon komen.

KISS = Keep it short (and) simple :-q

ZIP
Laatst gewijzigd door MarkMeisner op do 20 januari 2022, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1723
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Top, ik zat even niet achter de laptop. Als jij nou ook nog de foto’s maakt is hij zéker zo weg
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Bram87 schreef: do 20 januari 2022, 20:46 Top, ik zat even niet achter de laptop. Als jij nou ook nog de foto’s maakt is hij zéker zo weg
Hahaha, moet ie wel even naar Arnhem komen :D
Gesloten