Syncros rr 1.5 STEM 90mm

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Hoi allemaal,

na een bikefitting blijkt, dat de stuurpen van mijn racefiets (Scott Addict RC 30) te lang is. Ik ben dan ook op zoek naar een 90 mm versie van de stuurpen Syncros RR 1.5 STEM. Helaas is deze bij de lokale SCOTT-dealer niet op voorraad en voorlopig ook niet te bestellen. Ik heb online al gezocht, maar ook daar geen verkoopadres kunnen vinden. Maar wellicht dat één van jullie nog een exemplaar hebben liggen :tong of dat jullie nog een verkoopadresje hebben?

Alvast dank voor de hulp! :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Is het een optie om deze rustig te bestellen en ondertussen met een andere pen te rijden, met de juiste maat natuurlijk?
Dan ontdek je ook meteen of 90mm wel de juiste maat is. Wellicht bevalt 80mm nog beter.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Dat zal helaas niet gaan. Het is een specifieke stuurpen waar ook de kabels in weggewerkt zijn. Syncros heeft er daar meerdere typen van en daarvan zegt de lbs dat ze niet uitwisselbaar zijn. Ben dus gebonden aan de genoemde stuurpen. 90mm is daarbij ook de kleinste.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

viewtopic.php?f=20&t=129233

Is volgens mij de stem die je zoekt........op 10 mm na dan
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Nee, dat is hem helaas niet. Ik zoek deze stuurpen in de maat 90 mm...
Plaats reactie