Membraan brifter

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Gebruikersavatar
M.T.B.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 7 juli 2016, 09:44

Ik ben op zoek naar een Shimano sparepart. Het gaat om het rubber membraan (Shimano noemt het Diafragma) wat achter het dekseltje van het olie reservoir van de linker brifter zit. Het is partnummer y0c578000 en zou voor de Linker hendels van de groepen Tiagra, 105, Ultegra, Dura Ace en GRX gelijk moeten zijn. Ik heb hem nodig voor de GRX ST 810 LA (rem +Dropper) op mijn Nukeproof Digger. Misschien heeft iemand nog één van bovenstaande remhendels voor onderdelen in de partsbin liggen? Shimano heeft 120 dagen wachttijd en dat is nog niet eens zeker... Ali express heeft imitatie maar Ik vertrouw de product tolerantie daarvan niet voor dit toch wel essentiële onderdeel. Hagemeijer zegt op de website dat ze hem hebben maar helaas klopt dat niet. Blijft over... Dit mooie forum. Ja ja, het is niet voor de MTB maar troost je, de Nukeproof wordt regelmatig gebruikt op de NL MTB routes Ik hoor het graag.
Muddy Fox, Norco Pinnacle, Verlicchi, Pro-Flex 656 en 856, Giant Coldrock en Stonebreaker, Specialized Rock Hopper, Giant Talon, Canyon Neuron, Nukeproof Digger, Canyon Neuron, winter bike Bulls Copperhead ( dochterlief Schouten).
Gebruikersavatar
M.T.B.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 7 juli 2016, 09:44

De hendel is inmiddels via een dealer naar de service afdeling van Shimano verstuurd. Hopelijk hebben ze voor service/garantie gevallen een aparte voorraad onderdelen..... Hier mag in ieder geval een slotje op.
Muddy Fox, Norco Pinnacle, Verlicchi, Pro-Flex 656 en 856, Giant Coldrock en Stonebreaker, Specialized Rock Hopper, Giant Talon, Canyon Neuron, Nukeproof Digger, Canyon Neuron, winter bike Bulls Copperhead ( dochterlief Schouten).
Gesloten