[gestolen] merida tfs 300

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
dennizje
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 10:23

ZUTPHEN – In de nacht van woensdag op donderdag 30 april is bij een woning aan de Thorbeckesingel een fiets gestolen.
De diefstal vond plaats tussen 2 en 7 uur. Het gaat om een glanzende donker zilveren Merida TFS 300. De fiets stond aan een dikke ketting die door de dief is doorgeknipt. De eigenaar heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Voor de gouden tip of de eerlijke vinder is door de eigenaar een beloning uitgeloofd.
Getuigen die iets hebben gezien aan de Thorbeckesingel vanacht worden verzocht zich bij de politie te melden.

Afbeelding
Kim_
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 oktober 2021, 23:33

Beste lezers,

Ik heb deze mountainbike gezien op marktplaats. Deze is vandaag geplaatst. Ik had interesse en ben gaan googlen en kwam op deze website terecht. Ik heb de foto's nauwkeurig bekeken en komt 100% overeen.

Ik zou graag wat foto's willen uploaden, maar weet niet hoe dat moet,

Grt
Kom
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Of het dezelfde is, is na 12 jaar natuurlijk niks meer over te zeggen tenzij je het serienummer weet. Ik denk dat de oorspronkelijke eigenaar inmiddels wel afscheid heeft kunnen nemen.

Ik zie overigens op MP wel twee vergelijkbare modellen die sinds gisteren er op staan maar die verschillen toch wel op sommige punten (achter derailleur, trappers, zadel bijv)
Laatst gewijzigd door Klitse op zo 31 oktober 2021, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie