www.alltricks.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
balboa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Kona Big Honzo st 2020 & Banshee Prime V3

Klitse schreef: wo 1 september 2021, 10:19 Volgens de Site moet je dit formulier invullen: https://www.alltricks.com/contact/form
En als je met Paypal hebt betaalt kun je de retourkosten ook terugkrijgen.
Bedankt! Klopt, via die weg is het me uiteindelijk gelukt. Een gewone email naar het "contact" adres werkt dus niet. Dan beland je weer in die loop. Via dat contactformulier is het dus wel gelukt, maar blijf er bij dat ze dat adres gewoon op de site kunnen vermelden. Scheelt hun ook extra werk :wink:

Dat van Paypal en terugkrijgen van de retourkosten is iets wat Paypal aanbiedt. Prima service, gebruik het vaker, maar nu lijkt het alsof het een service is van Alltricks :wink:
balboa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Kona Big Honzo st 2020 & Banshee Prime V3

Even een korte terugkoppeling. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Zelfs de geretourneerde spullen zijn terugbetaald

Het kostte uiteindelijk wel veel meer moeite en tijd dan bij de gebruikelijke webshops waar ik veelal m'n spullen bestel. Hou rekening met e +/- 2 weken voordat ze reageren op je email/bericht via Facebook/of via de website.
Plaats reactie