Slik Graphics

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Een week of twee geleden een setje velgstickers besteld voor de Crest in een custom (opgegeven) kleur, vandaag binnengekregen en geplakt, kwaliteit is perfect en de prijs is gunstig in vergelijking met een aantal andere concurrenten; setje van 8 stickers koste me 14 euro inclusief verzending (bij JP1 was eenzelfde set incl. verzending bijna 25 euro). Aanrader dus (wat mij betreft)! :-q

http://www.slikgraphics.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Even een topicschop, al twee maal hier besteld en prima tevreden. Goede degelijke kwaliteit met flinke kleefkracht!
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

ook al verschillende malen vork decals besteld, steeds prima in orde!
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

de 20e een setje 2010 Reba-decals besteld met custom kleuren (Pantone 396).

Vandaag lag de enveloppe in de brievenbus ... :-q

Afbeelding
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

een week voor kerst Stealth zwarte decals besteld voor mijn Fox voorvork. De dinsdag na de kerst lag de enveloppe al op de vloer!
Stickers zien er zeer goed uit!

:-q :-q
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Heeft iemand voorbeelden van de stealth stickers van Slik? Ik ben op zoek naar dit effect, maar dan voor mijn fox vork:

Afbeelding

Is dat wat de stealth optie is, of zoek ik iets anders?
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

https://www.slikgraphics.com/products/f ... lack-forks

Staan gewoon op de website, ook voor de 34 en 36 vorken.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Ja die heb ik gevonden, ik vraag me af of wat Slik 'stealth' noemt, gelijk is aan de stickers op de foto.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Bokmaaa schreef: ma 23 september 2019, 21:51 Ja die heb ik gevonden, ik vraag me af of wat Slik 'stealth' noemt, gelijk is aan de stickers op de foto.
Mail ze anders ff, het duurt soms even voor je antwoord krijgt maar ze doen altijd erg hun best. Ik heb destijds een foto van de Pivot gestuurd voor het rood en dat werd perfect gematched (custom stealth met rode outline)
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Een beetje speurwerk op hun Instragram later.. Dit is behoorlijk wat ik zoek. Hun standaard "real stealth" dus. Nice :)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Kreeg net een mail dat Fox Silk Graphics heeft gesommeerd om direct te stoppen met het verkopen van decals.
Ze vragen hier om een petitie te tekenen.
https://www.change.org/p/fox-factory-lt ... e_petition
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ik zal Fox ook nog eens een mailtje sturen dat ik voortaan wel spullen van een echt merk koop. Halve zolen.
Waar woke is, is vuur
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

Makkelijk schreef: ma 27 juli 2020, 21:35 Ik zal Fox ook nog eens een mailtje sturen dat ik voortaan wel spullen van een echt merk koop. Halve zolen.
Dat zal ze leren!

Ik snap niet dat mensen dit zo' n slechte actie vinden van Fox. Een ander verdiend geld aan sticker met hun logo. Toch doodnormaal dat ze daar niet akkoord mee gaan?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

I_do schreef: wo 29 juli 2020, 11:58
Makkelijk schreef: ma 27 juli 2020, 21:35 Ik zal Fox ook nog eens een mailtje sturen dat ik voortaan wel spullen van een echt merk koop. Halve zolen.
Dat zal ze leren!

Ik snap niet dat mensen dit zo' n slechte actie vinden van Fox. Een ander verdiend geld aan sticker met hun logo. Toch doodnormaal dat ze daar niet akkoord mee gaan?
Nee.
Waar woke is, is vuur
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

I_do schreef: wo 29 juli 2020, 11:58
Makkelijk schreef: ma 27 juli 2020, 21:35 Ik zal Fox ook nog eens een mailtje sturen dat ik voortaan wel spullen van een echt merk koop. Halve zolen.
Dat zal ze leren!

Ik snap niet dat mensen dit zo' n slechte actie vinden van Fox. Een ander verdiend geld aan sticker met hun logo. Toch doodnormaal dat ze daar niet akkoord mee gaan?
Fox wil geen overeenkomst sluiten maar heeft ook geen alternatief van henzelf. Daarom begrijp ik het niet :) Zonder ook maar details te kennen natuurlijk :)
Plaats reactie