Bikeinn.com of all4cycling.com ervaringen?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Hoor best positieve ervaringen hier alhoewel die van mij te wensen overliet.
Goed om mee te nemen volgende keer :-q
Ride a bike!
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5238
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Zaterdagavond een helm besteld, vandaag afgeleverd.

Dus levertijd is sneller dan de Duitse webshops momenteel. Dus helemaal blij (en de helm past perfect)

Wel in de gaten houden dat je bij retourneren omdat het niet past of als je het niet mooi vindt, je wel retourkosten betaald.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jan the Man schreef: wo 21 april 2021, 17:02

Wel in de gaten houden dat je bij retourneren omdat het niet past of als je het niet mooi vindt, je wel retourkosten betaald.
Daarom ook altijd via PayPal betalen zodat je (12 X PJ) je retourkosten vergoed krijgt. :-q
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Zaterdag een Renthal stuur besteld. Zij waren één van de weinigen die het stuur nog op voorraad hadden tegen een schappelijke prijs. Gewoon PostNL gekozen. Spanje - Nederland binnen vier dagen = dikke prima voor €5.99 :wink:
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5238
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Dice Oldskool schreef: wo 21 april 2021, 20:02
Jan the Man schreef: wo 21 april 2021, 17:02

Wel in de gaten houden dat je bij retourneren omdat het niet past of als je het niet mooi vindt, je wel retourkosten betaald.
Daarom ook altijd via PayPal betalen zodat je (12 X PJ) je retourkosten vergoed krijgt. :-q
Ik betaal als het kan altijd met paypal, maar goed op te weten dat dit 12x per jaar vergoed wordt. Bedankt voor de tip! :-q

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

2 remschijfjes besteld die in Duitsland nergens meer te krijgen waren.
Kwamen goed verpakt en met een nette levertijd aan.
Dik in orde.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Wederom een positieve ervaring:

Op woensdag een Osprey Seral 7 besteld en op vrijdag al in huis.
Ik dacht altijd dat ze vanuit Spanje verstuurden, en dan kan het wel even duren, maar dit kwam uit Den Haag.

Nette prijs overigens als je ook een keer aan de hippackhype wilt meedoen.
https://www.bikeinn.com/fiets/osprey-se ... 37940992/p
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Hier een Etrex32x besteld
Netjes Track and Trace ontvangen, incl foto vh pakketje. :-q
Daarop kon ik zien dat het adres op het label correct en heel goed leesbaar was.
Toch heeft de postbode (Spaanse staatspost) het onbezorgbaar retour gestuurd. :evil:
Mailtje gestuurd, aan BikeInn, netjes beantwoord door een mens en een paar dagen later was het geld teruggestort op de creditcard :-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Tijdje later de Etrex32x opieuw besteld.
Was inmiddels iets duurder geworden.
Eigen schuld dikke bult, er kwamen wat zaken tussen en ik had 'm niet meteen opnieuw besteld. Maar Bike Inn was nog steeds de goedkoopste webshop voor de Etrex.
Nu gekozen voor andere koerier wegens een aantal slechte ervaringen met de Spaanse staatspost (Correos).
Netjes bezorgd, wel 1 dag later dan beloofd.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Dressed4succes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 27 november 2018, 23:27

prima site snel ook

gereedschap besteld voor Campagnolo Ultra Torque bracket lagers en lagerpers. Zeer snel en zeer concurrerende prijzen. Aanrader
ProCaliber
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 13 januari 2023, 11:41
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.5

Vorige week nog een bestelling geplaatst, binnen 3 dagen geleverd :-q
Gebruikersavatar
Der Alte
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 8 september 2023, 18:14

Bikeinn of Tradeinn , heeft geen fysieke winkel , wel een ander concept , buiten het online bestellen , kan je ook naar de express counter gaan , afhaalbalie , dus woon je in de buurt afhalen das eigelijk niks nieuws elke " grote" jongen in fietsland heeft dat , maar er staan ook en stuk of 12 pc's waarop je het komplete assortiment kan vinden en bestellen en evt , bij kleding of schoenen, passen , er staan pashokjes , past het niet kan je een andere maat bestellen en retourneren , eigelijk hetzelfde bij de eerdere genoemde winkel , maar dan zonder dure verkoopruimte en verkopers . Mooie is dat je " live" je bestelling kan volgen via de schermen . Toevallig van de week geweest , het magazijn van Tradeinn, Bikeinn is wel super groot ... :)

De prijzen zijn ook redelijk ...
never underestimate an old man with a bicycle :bier:
Gebruikersavatar
Der Alte
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 8 september 2023, 18:14

Vandaag weer even wat spul opgehaald :)

Afbeelding

Afbeelding
never underestimate an old man with a bicycle :bier:
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Ik verbaas mij erover hier te lezen dat mensen een bestelling van Bikeinn/Tradinn aankrijgen binnen de drie dagen en ze blijkbaar ook een hub hebben in NL ondertussen :~ .

Ik heb er de afgelopen maanden verschillende keren besteld, vanuit België weliswaar. Ze hebben scherpe prijzen en een groot aanbod, ook van meer exotisch spul dat ik nergens anders kon vinden (o.a. prulletjes Campagnolo voor de gravel). Maar dan stopt wel het goede nieuws helaas.

Site vind ik niet zo fantastisch, dat doen veel andere webshops toch beter. De levertijden de ze aangeven bij verkoop moet je eigenlijk steeds maal 2 doen, het kan soms dagen duren voor het pakket overgedragen wordt aan de koerierdienst ook al zijn alle producten zogezegd op stock.

Ben nu ook weer 4 dagen ver in een bestelling en pakket is nog niet klaar voor verzending, gaat om 2 kleine onderdelen die op voorraad waren volgens de site. Levering was voorzien voor vandaag....

Ik zal er nog bestellen als het voordeliger is maar voor dringende zaken.... liever niet. Zal het verschil België/Nederland dan zo groot zijn?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Der Alte en die hub zitten in Spanje :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie