Bikeinn.com of all4cycling.com ervaringen?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
scottpaul
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: do 14 november 2013, 12:08
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Pro

Een paar weken geleden een Kask Protone helm besteld bij Bikeinn, werd binnen 4 dagen geleverd.
Heb nu 2x wat besteld bij hen, en 2x zonder problemen geleverd.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Sabai schreef: zo 19 april 2020, 08:59 Ik heb drie weken geleden een setje banden besteld die op voorraad waren. Ze zijn nog niet binnen :( . Dus als je geduld hebt kan je er voordelig bestellen. Achteraf had ik beter die 5 euro meer kunnen betalen om het de volgende dag in huis te hebben :winkie:
Je realiseert je dat het uit spanje komt en dat ze daar pas na de paasdagen voor het eerst weer mochten werken?
(lockdown)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 20 april 2020, 21:46
Sabai schreef: zo 19 april 2020, 08:59 Ik heb drie weken geleden een setje banden besteld die op voorraad waren. Ze zijn nog niet binnen :( . Dus als je geduld hebt kan je er voordelig bestellen. Achteraf had ik beter die 5 euro meer kunnen betalen om het de volgende dag in huis te hebben :winkie:
Je realiseert je dat het uit spanje komt en dat ze daar pas na de paasdagen voor het eerst weer mochten werken?
(lockdown)

Nee dat wist ik niet. Maar dan hadden ze mij wel op de hoogte kunnen stellen. Want op de pagina bleef de lever datum maar steeds opschuiven. En gisteren toen ik mailde om de bestelling te annuleren is het plotseling toch ineens gisteravond verstuurd.
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Vorige week besteld, vandaag in huis, dus ik heb hier een prima ervaring gehad. Goed, was alleen relatief klein spul, maar met de feestdagen er tussen is de verzendtijd toch heel respectabel.
¯\_(ツ)_/¯
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Net voor de kerst spullen besteld.
Niet alles was bij ze op voorraad.
Afgelopen maandag geleverd. Best oké gezien de kerst en oud en nieuw er tussen zitten.
Bovendien corona en uit Spanje. ( ik dacht eigenlijk dat het een Duits bedrijf was :D )
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ik dacht eerst dat ze Brits waren, tot ik allerlei Spaanse tekst tegenkwam en dacht toch maar even kijken waar ik eigenlijk bestel. Een aantal keer dingen gekocht via verschillende *Inn shops en dat was altijd prima. Weleens iets te kort voor een vakantie nog wandelschoenen bij ze besteld. Die werden zoals de uiterlijke levertijd aangaf keurig de dag voor we weggingen bezorgd.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Net een maxxis dissector 27,5 double down besteld, die ik verder nergens kon vinden, ook goede prijs. Heb er verder geen haast mee, ben benieuwd wanneer ie bezorgd wordt. Na die gemengde reacties hier dacht ik van ik probeer het eens
Laatst gewijzigd door graduzzi op za 27 maart 2021, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

graduzzi schreef: za 27 maart 2021, 09:02 Net een maxxis dissector 27,7 double down besteld, die ik verder nergens kon vinden
Dat snap ik dat je die nergens kon vinden :tong

1 keer een bestelling gedaan, maar vond het trackingsysteem niet heel duidelijk :-{
Ride a bike!
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

😂😂
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Nu al verzonden met foto en al
V8HP
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: di 5 februari 2019, 20:49
Mijn mountainbike: Giant Reign1.5 en een Giant NRS-1

Zaterdag bij Bikeinn een Garmin besteld. Volgens de track and trace nu in België.
Ben benieuwd...
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

ik heb dit weekend ook bij bike inn besteld.
is onderweg en idd foto van het pakketje
je kan 17track evt gebruiken als je dat leuk vind
ik heb er geen haast mee dus zie het binnenkort wel verschijnen
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Nou, hij is binnen hoor. Best verrast dat het zo snel geleverd is, en ook nog eens een goede prijs voor een artikel die ik nog nergens kon vinden. Al met al: top
V8HP
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: di 5 februari 2019, 20:49
Mijn mountainbike: Giant Reign1.5 en een Giant NRS-1

V8HP schreef: wo 31 maart 2021, 16:57 Zaterdag bij Bikeinn een Garmin besteld. Volgens de track and trace nu in België.
Ben benieuwd...
En gewoon op tijd binnen gekomen. Volgend de geplande lever datum.
Hier dus een tevreden klant.
Gebruikersavatar
Rijkovich
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: do 25 maart 2010, 18:11
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF9 SL 2021 / Stanton Sherpa

Zaterdag 2x Mezcal 29x2.35 (bijna nergens op voorraad én maar 35€) en een setje pedalen besteld. (Bij BikeInn)
Op zondag verzonden, woensdag in huis (PostNL). 👍
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen...
Plaats reactie