www.alltricks.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik was enigszins geremd om hier te bestellen, als gevolg van het grote verschil tussen positieve en negatieve ervaringen.
Omdat deze shop precies 2 artikelen had die ik nergens anders aantrekkelijk geprijsd én voorradig kon vinden, heb ik de gok gewaagd.

Afgelopen zondagavond besteld en woensdag geleverd. Komt uit Frankrijk, dus in die zin prima dat het een paar dagen duurt.
In de tussentijd keurig op de hoogte gehouden met standaard procesmailtjes en ook via de site goed te volgen.

Dus zolang je iets besteld dat op voorraad is en je geen risico op retour hebt, dan denk ik dat je hier een prima shop aan hebt.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Eind november aantal zaken besteld hier, waaronder een setje TLD handschoenen. Die zijn nu na 3 ritjes al kapot op de duim zonder vallen of schuren. Dus maar eens een serviceticket aangemaakt. Dat is inmiddels een paar dagen geleden, nog geen reactie. We wachten nog maar even af, benieuwd hoe lang het duurt. Vaker wat besteld hier en altijd zonder problemen en snel bezorgd. Dit is de eerste keer dat ik iets met de serviceafdeling doe.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Ger964
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: za 19 januari 2013, 13:32

Vandaag mijn bestelling van Alltricks die ik op 2 januari heb besteld ontvangen.

Geen communicatie tot het moment dat het pakket bij DPD aankwam voor verder transport binnen NL.

Eens maar nooit weer Alltricks.

De artikelen waren tijdens het bestellen op voorraad dus dat zou geen reden hoeven zijn.
Wat het wel is, geen idee.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Klitse schreef: do 13 januari 2022, 09:42 Eind november aantal zaken besteld hier, waaronder een setje TLD handschoenen. Die zijn nu na 3 ritjes al kapot op de duim zonder vallen of schuren. Dus maar eens een serviceticket aangemaakt. Dat is inmiddels een paar dagen geleden, nog geen reactie. We wachten nog maar even af, benieuwd hoe lang het duurt. Vaker wat besteld hier en altijd zonder problemen en snel bezorgd. Dit is de eerste keer dat ik iets met de serviceafdeling doe.
Inmiddels reactie gehad van Alltricks (moest eerst van de klantenservice naar de garantieafdeling en die moesten weer overleggen met TLD geloof ik). Ik moest bewijs van vernietiging aanleveren van de handschoenen door een foto van 2 doorgeknipte handschoenen op te sturen. Vervolgens krijg ik een voucher voor het aanschafbedrag terug in mijn account begrijp ik. Foto is inmiddels opgestuurd dus het wachten is even op die voucher zodat ik nieuwe kan bestellen. Verwacht dat ik dan wel opnieuw verzendkosten moet betalen maar het zij zo. Op zicht dus redelijk tevreden met de afhandeling behalve dat ik liever mijn geld terug had gehad.

EDIT: inmiddels de voucher ontvangen maar ik zie dat ik die om kan zetten in een refund. Dus prima opgelost :-q

Maar volgende keer bestel ik ze denk ik direct bij TLD want daar ging de garantie veel sneller en makkelijker. Trui kapot, mailtje gestuurd, moest ik hem terugsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. Dat gedaan, krijg ik vervolgens een nieuwe trui EN mijn geld terug. Mail gestuurd dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Reactie: klopt, maar kunnen we in het systeem niet meer terugdraaien / kost te veel tijd, dus veel plezier met je gratis trui. :bier: 8)
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Klitse schreef: di 1 februari 2022, 12:38
Klitse schreef: do 13 januari 2022, 09:42 Eind november aantal zaken besteld hier, waaronder een setje TLD handschoenen. Die zijn nu na 3 ritjes al kapot op de duim zonder vallen of schuren. Dus maar eens een serviceticket aangemaakt. Dat is inmiddels een paar dagen geleden, nog geen reactie. We wachten nog maar even af, benieuwd hoe lang het duurt. Vaker wat besteld hier en altijd zonder problemen en snel bezorgd. Dit is de eerste keer dat ik iets met de serviceafdeling doe.
Inmiddels reactie gehad van Alltricks (moest eerst van de klantenservice naar de garantieafdeling en die moesten weer overleggen met TLD geloof ik). Ik moest bewijs van vernietiging aanleveren van de handschoenen door een foto van 2 doorgeknipte handschoenen op te sturen. Vervolgens krijg ik een voucher voor het aanschafbedrag terug in mijn account begrijp ik. Foto is inmiddels opgestuurd dus het wachten is even op die voucher zodat ik nieuwe kan bestellen. Verwacht dat ik dan wel opnieuw verzendkosten moet betalen maar het zij zo. Op zicht dus redelijk tevreden met de afhandeling behalve dat ik liever mijn geld terug had gehad.

EDIT: inmiddels de voucher ontvangen maar ik zie dat ik die om kan zetten in een refund. Dus prima opgelost :-q

Maar volgende keer bestel ik ze denk ik direct bij TLD want daar ging de garantie veel sneller en makkelijker. Trui kapot, mailtje gestuurd, moest ik hem terugsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. Dat gedaan, krijg ik vervolgens een nieuwe trui EN mijn geld terug. Mail gestuurd dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Reactie: klopt, maar kunnen we in het systeem niet meer terugdraaien / kost te veel tijd, dus veel plezier met je gratis trui. :bier: 8)
Bij mij waren een paar foto's van de gescheurde naden van mijn handschoenen voldoende bewijs om te zie als totaal defect. Heb de handschoenen zelf nog een beetje kunnen naaien en heb nog een openstaande voucher van het aankoop bedrag die niet vervalt.

Al met al goede afhandeling maar de tijd dat het in beslag neemt om de klantendienst te contacterenen een response te krijgen is ongezien
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Je kan die voucher in je account met 1 knop omzetten naar een terugbetaling. Ik had het geld dezelfde dag terug.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Shirt besteld bij Alltricks, dacht dat het Duits was blijkt Frans te zijn.

het shirt was niet goed en heb het teruggestuurd middels de instructie op hun site.
Via PostNL met track & trace. keurig afleverbevestiging ontvangen van PostNL.
Na anderhalve week nog niks gehoord van Alltricks. dus maar gaan mailen en bericht plaatsen in het account.
Na twee weken pas reactie. Ze hebben niets ontvangen zeggen ze. Nogmaals de trackingcode met bevestiging van ontvangst gestuurd.
Nu al een week geen reactie meer.

Voor mij genoeg reden om niet bij zo'n zaak opnieuw te willen kopen. Liever iets meer betalen en wel een fatsoenlijke afterservice.

Het gaat gelukkig maar om 70 euro. maar het is toch zonde.
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ook mijn ervaring maar delen

Midden januari dit jaar een freewheelbody besteld voor mijn Spank HEX achternaaf. De bestaande body vreet in (na nog geen 100km) en met name op het kleinste kransje (ondanks dat Spank beweerd dat ze een "anti bite" systeem hebben). Ben dus op zoek gegaan naar een e-bike geschikte freewheel body. Die bij Alltricks gevonden, op voorraad (dat is ook nog wel een dingetje) en voor een normale prijs.

Kreeg keurig een mailtje met een Track and Trace code. So far, so good. Maar ineens was daar de melding dat er een probleem was bij de pakketdienst. Na bijna 2 weken idd een bevestiging gehad van Alltricks dat de pakketdienst (DPD?) het pakketje kwijt was.
Ze hebben een voucher beloofd of een refund. Dat was inmiddels een week geleden, sinds die tijd reageren ze niet op mail en heb ik ook geen update van ze gehad m.b.t. het verloop. Ik wacht nog een paar dagen, anders ga ik een geschil starten via Paypal.
Anyway buiten de gebrekkige manier van communiceren, hangt mijn fiets al ruim 4 weken in de "steigers". Gelukkig heb ik een N+1 situatie.

Maar al met al zal ik daar niet snel weer bestellen.
“Old, not obsolete”
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Hier ook zeer wisselende ervaring met Alltricks. Eerder voorgenomen om hier nooit meer te bestellen, maar tijdje terug hadden een ze een Bike Yoke dropper voor een mooie prijs. Gok gewaagd en binnen drie dagen had ik 'm in huis. Wel slecht verpakt. Dropper - die in een kartonnen buisje verpakt zit af fabriek - hadden ze gewoon in een plastic zak verstuurd. Kortom, karton flink beschadigd, maar dropper gelukkig niet.
Gerwin89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 6 maart 2020, 12:43

Ik vraag het maar tegen beter weten in...
Ik had grips besteld, wil ze retour doen maar ben de verpakking helaas kwijt. Was een plastic doosje..
Iemand ervaring mee of ze dan moeilijk gaan doen ?
Kan ze bv in een zipp zakje doen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Er zal wel iets in de voorwaarden staan, zoek dat eens na.
Zonder originele verpakking zal je waarschijnlijk niet het volledige aankoopbedrag terug krijgen.
(Misschien wel helemaal niets)

Ik denk dat je een betere deal maakt door ze 2e hands te verkopen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Tijdje geleden heb ik 2 pirelli enduro banden besteld bij alltrick.
1 van de banden was gaan scheuren aan de bead . Bleek een productie fout

25 dec Mail gestuurd, 26 dec antwoord gekregen dat ze mij een nieuwe band zouden opsturen zodra ik een foto zou opsturen met de doorgeknipt band.
Allemaal prima.

2 dagen later bericht gekregen dat ik een voucher van 32 euro(wat de band toen in sale heeft gekost) krijg.

Niet zo netjes dat ik dan een prijsverschil van 17 euro + verzendkosten moet bijbetalen.

Dan maar de optie pakken van terugbetaling, want dat gun ik hen dan niet
Plaats reactie