bike suspension .nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
SugaHoneyIceTea
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 12:54
Mijn mountainbike: Kona Coilair Supreme 2007

ik denk dat ik dit jaar ook maar een poging ga wagen hier voor een oude Fox36 Rc2
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ze hebben een interessante aanbieding op Bike Motion: 25% korting op onderhoud en reparatie van vork of demper. Voor de middag gebracht, dezelfde beursdag klaar. Staat niet op de site of op FB, kreeg het in de mail.

Vork en demper moeten wel uit de fiets zijn gehaald.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
mschepens
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: do 30 augustus 2012, 19:26
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 999 RSL Frame 2013 "Silberpfeil"

Kapitein Iglo schreef:Ze hebben een interessante aanbieding op Bike Motion: 25% korting op onderhoud en reparatie van vork of demper. Voor de middag gebracht, dezelfde beursdag klaar. Staat niet op de site of op FB, kreeg het in de mail.

Vork en demper moeten wel uit de fiets zijn gehaald.
Ook voor volledig onderhoud, of enkel basisonderhoud? (zie website bikesuspension voor beschrijvingen)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Check hun facebookpagina even, daar staan inmiddels de voorwaarden op. Volgens mij geldt het voor zowel basis- als volledig onderhoud.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
JanusHermanus
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 18 maart 2016, 12:02

Heb mijn voorvork, n oude Psylo daar laten onderhouden. Weer helemaal top. En mijn achterdemper laten vervangen. Mijn mtb heeft nog nooit zo lekker gereden. Goede service en persoonlijke communicatie.
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

.
Laatst gewijzigd door George op wo 27 april 2016, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Alleen een melding volstaat, zeker als het alleen om een vermoeden gaat. Thx.
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Het is een ervaringen topic, hier mag je gewoon positieve ervaringen posten, ook als het je eerste post is. En volgens mij heeft Bike-suspension over drukte niets te klagen.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

prima zaak, 2 vorken daar gebracht, goede communicatie en prima kwaliteit en snel ook nog, super teverden, oja en mooi spul dat x fusion en ide lauf vorks die daar hangen
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Net mijn vork opgepikt bij Twan.
Duidelijke communicatie, goede service voor een eerlijke prijs... :-q :-q
CanyonFrog
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 20 januari 2012, 11:34
Mijn mountainbike: Arnhem

Ik lees hier en daar dat Bike Suspension ook wel eens een vork 'terugstuurt' naar Rockshox of Fox. Waar gaat ie dan precies heen? Buiten bedrijven als Sabma en BS is er volgens mij niets, dus ik vraag me af wie er dan nog naar gaat kijken. Of heeft Sabma een 'andere status' in de ogen van de fabrikanten dan Bike Suspension? Zo te lezen doet Bike Suspension al het onderhoud wat je kunt verzinnen aan een vork of demper. Dus ik begrijp dan niet waarom ze voor sommige problemen dan toch nog iets doorsturen. Heeft iemand daar meer weet van?
The bike is nothing more than circles turning circles. It’s the human motor that makes it elegant. (Life Cycles)
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Heel tevreden, mijn Brain voorvork prima geserviced voor 125 euries. :-q
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Canyon frog, ik weet dat Trek een demper heeft met extra kamer bovenin die met computerprogramma uitgelezen moet worden, die demper gaat dan naar trek zij hebben het alleen recht op dat programma dus dan geeft Twan advies om rechtstreeks via je dealer waar je de fiets gekocht hebt door te sturen of hij kan dat voor je doen, eergisteren weer daar geweest, en mooie x fusion stage demper gekocht, nu de rest van de fiets nog:-)
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Markvld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 6 oktober 2015, 15:19
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc

Me monarch plus gebracht omdat hij inwendig lucht lekte.
Zou een volledige beurt krijgen maar ondekte dat een kras in de luchtkamer zat.
Toen voor geld van volledige beurt en kamer een nieuwe monarch plus.
Omdat de luchthuls nergens op voorraad was en lang zou duren
Hele goede service
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Ik heb een soortgelijke ervaring gehad. Tegen inkoop een nieuwe demper gekregen. En de pike van racing bros seals laten voorzien. Was allemaal snel gebeurd.

Een goed shop dus!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Maandagmiddag m'n Monarch RT3 opgestuurd, vanmiddag alweer retour ontvangen.
Keurig onderhouds/reparatierapport erbij, nu weer als nieuw. Voor herhaling vatbaar dus. :-q
Plaats reactie