bike suspension .nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
mikebike
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 10 augustus 2008, 13:45
Mijn mountainbike: Gilbertson Inferno Rohloff

X Fusion voorvork gekocht, en Twan heeft hem er ingezet.
Goed advies gehad, klein en persoonlijk zaakje.
Aanrader👍🏻
Two wheels addicted
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Website is down, mailen kan niet naar info@bikesuspension.nl (code 550, email adres bestaat niet).... weet iemand meer?
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Oh jee, vandaar dat ik geen reactie meer kreeg op de eerdere mailtjes omtrent het mogelijk aanpassen van mijn demper :o
Hoop maar dat er niets aan de hand is #fingerscrossed
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 717
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Bel ze even op. Misschien een probleem met de domein hosting.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

ivocare schreef: do 22 oktober 2020, 10:39 Bel ze even op. Misschien een probleem met de domein hosting.
Lijkt me ook. Toen ik een paar maanden geleden vroeg of ze m'n DVO konden terugbrengen in veerweg (m'n vorken en dempers krijgen daar altijd service) gaven ze aan dat ze nog geen DVO deden en voorlopig ook geen tijd hebben om zich daarin te verdiepen (te druk). Dus lijkt onwaarschijnlijk dat ze omgevallen zijn.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Die website doet het gewoon weer hoor ;)
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Gezien :-q
Thanks!
Base
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 5 januari 2007, 20:32
Mijn mountainbike: BMC Teamelite TE02 XT- SLX
Contacteer:

ik lees veel positieve reacties maar die van mij is tot nu toe minder positief.
Na een telefoontje die kant op vorige week woensdag spullen voor onderhoudt aan mijn vork besteld via de webshop, keurige mail ontvangen met factuur en 2 uur daarna dat het pakketje is aangeboden aan PostNL, maar geen track and trace, en je raad het niet, tot op heden ook geen pakketje.
Gister gebeld pakketje was wel de deur uitgegaan, ze zouden het gaan uitzoeken en terug bellen. Maar helaas nog geen enkele reactie mogen ontvangen.
Ik hoop dat het goed komt, maar krijg steeds meer twijfels hierover.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wel zuur dat ze niet reageren. Wel zijn er momenteel serieuze problemen bij PostNL. Ik wacht op een aantal pakketjes ook al sinds donderdag, mét track en trace.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dat stoorde mij ook wel, die gebrek aan communicatie. Hij zal 't te druk hebben? Wat voor mij zwaarder weegt is dat ie mijn Monarch niet eens had getest na revisie.
Kreng stond nog muurvast, maar ik had 'm al wel weer ingebouwd. Weer demonteren, opsturen etc. Uiteindelijk opgelost maar geen goede zaak zoiets.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Base schreef: di 1 december 2020, 22:34 ik lees veel positieve reacties maar die van mij is tot nu toe minder positief.
Na een telefoontje die kant op vorige week woensdag spullen voor onderhoudt aan mijn vork besteld via de webshop, keurige mail ontvangen met factuur en 2 uur daarna dat het pakketje is aangeboden aan PostNL, maar geen track and trace, en je raad het niet, tot op heden ook geen pakketje.
Gister gebeld pakketje was wel de deur uitgegaan, ze zouden het gaan uitzoeken en terug bellen. Maar helaas nog geen enkele reactie mogen ontvangen.
Ik hoop dat het goed komt, maar krijg steeds meer twijfels hierover.
Snap ook niet dat ze niet gewoon met track-trace versturen.. ook al eens gehad en later toch nog een nieuwe levering gehad.. kost ietsje meer maar dan weet je in iedergeval waar het is gebleven..
Base
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 5 januari 2007, 20:32
Mijn mountainbike: BMC Teamelite TE02 XT- SLX
Contacteer:

ik heb net gebeld met Twan en hij geeft aan dat er helaas veel meer pakketten zoek zijn. Hij had nog geen antwoord en daarom niet gebeld.
We wachten het even af tot a.s. vrijdag en anders stuurt hij het of opnieuw op of ik ga kijken of ik het kan ophalen ( of laten ophalen is 2 uur enkele reis met de auto als ik zelf moet). Ze gaan het netjes oplossen en al duurt het dan wel wat lang voordat ik het heb, er zijn ergere dingen in het leven.
Maartens1981
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 3 januari 2015, 20:58

Hoi!

Hier dezelfde problemen helaas. Vork en demper zijn al voor onderhoud geweest en netjes de factuur betaald. Maar nog niks ontvangen, paar keer al telefonisch met hem gesproken en hij zit er boven op was zijn antwoord. Alles is verzonden volgens hem maar er waren pakketjes die nog niet waren gescand. Maar ik weet nu nog niets na 2 weken...
Kreeg een link doorgestuurd van GLS maar die werkte niet, dit geeft niet echt vertrouwen......

Ik snap dat het druk is, maar geen enige informatie is wel heel raar..... GLS moet toch wel enige info kunnen verschaffen aan hem?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ongelooflijk dom om een paar euro te besparen door met een *%$partij als GLS te gaan werken. Hij is toch écht verantwoordelijk voor de verzending, dus kwijtgeraakte demper en vork is gewoon vergoeden..

Mijn PostNL pakketjes zijn inmiddels wél netjes bezorgd, dan helpt zo'n track & trace wel om het vertrouwen te houden als alles wat vertraagd is.
Waar woke is, is vuur
Base
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 5 januari 2007, 20:32
Mijn mountainbike: BMC Teamelite TE02 XT- SLX
Contacteer:

Maartens1981 schreef: wo 2 december 2020, 20:10 Hoi!

Hier dezelfde problemen helaas. Vork en demper zijn al voor onderhoud geweest en netjes de factuur betaald. Maar nog niks ontvangen, paar keer al telefonisch met hem gesproken en hij zit er boven op was zijn antwoord. Alles is verzonden volgens hem maar er waren pakketjes die nog niet waren gescand. Maar ik weet nu nog niets na 2 weken...
Kreeg een link doorgestuurd van GLS maar die werkte niet, dit geeft niet echt vertrouwen......

Ik snap dat het druk is, maar geen enige informatie is wel heel raar..... GLS moet toch wel enige info kunnen verschaffen aan hem?
dit is wel echt balen. Ik heb alleen onderdelen besteld en heb mijn vork nog in mijn fiets zitten, dus kan er nog wat mee. Lijkt mij dat je zulke artikelen die toch best wat kosten opstuurt met een track and trace zodat je ze kan volgen.
ik wacht het even af tot morgen en anders toch maar kijken of ik of een kennis die iets dichter in de buurt woont het kan afhalen bij ze.
Plaats reactie