bike suspension .nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Hey hou eens op..... Mijn demper staat voor volledig onderhoud geboekt voor de de 1e week van Januari. Ik begin twijfels te krijgen zo.... :winkie:
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Geen paniek, Twan levert prima werk af.
Ik heb 1x een vork en een demper opgestuurd, een keer een demper gebracht (kwam zo uit), verder wel altijd alles terug opgehaald dus met terugsturen heb ik geen ervaring.

Maar zoals gezegd, over zijn afgeleverde werk geen slecht woord.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Daar ben ik ook niet bang voor. Ik heb wel vertrouwen in zijn werk, absoluut! Maar daarna is het out of his hands.

Dat wordt denk een retourtje Oirschot om hem op te halen idd :-q
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Tja, of vragen of ie het met PostNL wil versturen, dan komt het meestal wel goed.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ertje schreef: vr 4 december 2020, 09:22 Tja, of vragen of ie het met PostNL wil versturen, dan komt het meestal wel goed.
Dan komt het juist niet goed. Die hebben momenteel de grootste problemen om pakketjes uberhaupt op te halen. Op dit moment vind ik DHL de enige die zich nog aan de afspraken houd en je netjes informeert over afleverdagen en tijden.

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Bij ons is dat juist weer andersom :lol:
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

DHL houdt zich aan de afspraken; klopt hier ook. Maar PostNL komt uiteindelijk altijd aan, soms 3-4 dagen later dan het 1e bezorgmoment aangaf, maar het komt wel. Het is gewoon teringdruk bij die koeriers. En als dan de Bol flink wat bestellingen krijgt met 'vandaag besteld, morgen in huis', dan staan de pakketjes van particulieren en kleinere ondernemers achteraan in de planning.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Twan; communicatie is niet altijd supersnel, maar uiteindelijk komt het goed. Je moet hem de tijd geven; hij heeft een schuur vol met vorken en dempers die geserviced moeten worden en dat dat er zo veel heeft een hele goede reden: hij is goed in wat hij doet...
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dan moet ie een hulpje inhuren, want een demper opsturen zonder eindcheck (die nog kompleet op slot staat) is slordig.
Dan gaf hij later ook toe, maar drukte mag nooit een excuus zijn.
Maartens1981
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 3 januari 2015, 20:58

Ik heb hem ondertussen ook weer een keer gesproken, hij gaat kijken voor een tijdelijke voorvork en demper die ik dan kan gebruiken.
Er zijn meerdere pakketjes zoek blijkbaar, probleem is dat mijne nog niet is gescand bij het sorteercentrum, hopen dat dit snel gebeurd en hij niet echt kwijt is. Hij heeft volgens eigen zeggen netjes een verzendlabel aangemaakt en zijn er meerdere pakketjes toen opgehaald door GLS, maar daarna is het spoor dus dood. Ze gaan vanuit GLS pas na een paar weken de verzekering inschakelen, want mogelijk komt hij toch nog weer terecht.

We gaan voor een positieve afloop (en dat het pakketje niet aan de verkeerde kant van de vrachtwagen is gevallen), hopelijk heeft hij snel een tijdelijke oplossing zodat ik wel weer kan fietsen.
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Het is altijd ruk als er bij het verzenden wat gebeurd; dan krijg je zo'n welles nietes verhaal en waar het precies is misgegaan, weet je nooit...
Base
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 5 januari 2007, 20:32
Mijn mountainbike: BMC Teamelite TE02 XT- SLX
Contacteer:

even een kleine update. Twan heeft de spullen voor de 2e keer verzonden en nu met PostNL . Ik heb gister mijn pakketje ontvangen.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Oei, dat is jammer om te horen. Ik moet binnenkort mijn voorvork voor 2e keer service laten geven en de vork van mijn vrouw voor de 1e keer. Dan maar even wachten met opsturen tot volgend jaar denk ik.
Misschien meer geld uitgeven om verzekerd te versturen of aangetekend? Nieuwe voorvorken gaan meer dan 1000 euro kosten :oops:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Onverzekerd versturen is dom.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Standaard verzekering dekt dacht ik die 1.000 euro ook niet, maar dat kan de medewerker van PostNL je zo vertellen, of de website.

Ik kwam een paar dagen geleden nog langs zijn toko gefietst (kom vaak in die hoek met de racefiets) en hij leek gewoon open te zijn. Open als in, niet alleen per post :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Met gebruikte vork doe ik aangetekend versturen met PostNL is 8,95 EUR tot 10 kg en verzekerd tot 500 EUR
Nog nooit nodig gehad, mar zou je ook nog discussie krijgen over de waarde van een verloren stuk?

Als je 2 vorken samen wilt opsturen dan is er Verzekerd pakket voor 14,95 EUR tot 10kg, heb ik heel soms gebruikt

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Plaats reactie