bike suspension .nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Matiesz schreef: wo 9 maart 2022, 12:44 Zijn vaklui bij Bike suspension, ze verlenen goede service aan welk merk dan ook van Fox tot Rockshox van X-fusion tot Manitou, doen ze allemaal vakkundig en snel. :-q
Daar is niet iedereen het mee eens op dit forum :P
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Van de week een RockShox Monarch Plus RC3 bij Bikesuspension laten servicen, na goed overleg wat extra werk erin gestopt want hij was er echt slecht aan toe, en vandaag teruggekregen. Betrouwbaar en snel en het werkt weer perfect, ik heb geen klacht.
Lekker fietsen!
skimons
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: ma 7 februari 2005, 17:28

twee vorken en een dropper in augustus ingeleverd voor service, de vorken netjes op tijd en volgens afspraak weer terug, van de dropper nog steeds geen spoor. blijkbaar niet alle onderdelen te krijgen bij Fox. wel een reserve gekregen, maar die werkt niet met mijn remote. geen antwoord op appjes, benieuwd of ik m nog eens terugzie :(
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Een beller is sneller... Mijn ervaring is dat appen niet altijd snel leidt tot een antwoord. Bellen of het contactformulier op de site gaat normaal gesproken een stuk sneller.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Appen is niet geschikt voor (dit soort) zakelijke dingen. Daar zijn betere manieren voor.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Tijdens m'n vakantie deze zomer de Fox vork van m'n xc fiets afgegeven voor een complete servicebeurt. Vervelende klant dat ik ben, kwam het door bike-suspension geplande moment niet helemaal lekker uit. Na overleg was 't mogelijk om de vork een week eerder te servicen wat perfect uitlijnde met mijn vakantie schema. Enorm blij met de souplesse, de vakbekwaamheid en adviezen van bike-suspension. De vork voelt ook factoren soepeler/beter na de service, hier dus een zeer tevreden klant :-q
Gebruikersavatar
SantaK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 6 november 2022, 11:49
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bronson

Hey guys...
Please let me know, if somebody's has experience with Bikesuspension.nl...If they can provide full info/picture, details of fork, shocks services like on photo below (means during the service in workshop)?
Thanks in advance
Cheers, Alex
Afbeelding
Keep calm and ride on Santa Cruz :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

SantaK schreef: vr 30 december 2022, 13:53 Hey guys...
Please let me know, if somebody's has experience with Bikesuspension.nl...If they can provide full info/picture, details of fork, shocks services like on photo below (means during the service in workshop)?
Thanks in advance
Cheers, Alex
Afbeelding
I don`t think so. To create a comprehensive report like that takes probably more time then the entire overhaul itself (BTDT, just not for suspension parts)
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

SantaK schreef: vr 30 december 2022, 13:53 Hey guys...
Please let me know, if somebody's has experience with Bikesuspension.nl...If they can provide full info/picture, details of fork, shocks services like on photo below (means during the service in workshop)?
Thanks in advance
Cheers, Alex
Afbeelding
They didn't made a picture but did send a full service rapport about the state it was inside and what they did.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: di 3 januari 2023, 10:04 They didn't made a picture but did send a full service rapport about the state it was inside and what they did.
They do? You got a picture (if it`s not too much trouble offcourse)?
Reefo`s for instance doesn`t, so now I`m curious :)
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

TenZNL schreef: di 3 januari 2023, 10:10
Sabai schreef: di 3 januari 2023, 10:04 They didn't made a picture but did send a full service rapport about the state it was inside and what they did.
They do? You got a picture (if it`s not too much trouble offcourse)?
Reefo`s for instance doesn`t, so now I`m curious :)
Ze stuurden geen foto. Maar wel een uitgebreid rapport. Bij reefos kreeg ik alle oude ringen mee terug in een zakje als ik dat wilde.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: di 3 januari 2023, 10:29
TenZNL schreef: di 3 januari 2023, 10:10
They do? You got a picture (if it`s not too much trouble offcourse)?
Reefo`s for instance doesn`t, so now I`m curious :)
Ze stuurden geen foto. Maar wel een uitgebreid rapport. Bij reefos kreeg ik alle oude ringen mee terug in een zakje als ik dat wilde.
Ik bedoelde een foto van het rapport :wink:
Gebruikersavatar
SantaK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 6 november 2022, 11:49
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bronson

Full report on the work done- a sign of quality service experience :-q
Keep calm and ride on Santa Cruz :-q
Gebruikersavatar
Hillride
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 13 maart 2009, 21:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SE2

Afgelopen maand de Rockshox SID Select en SID Luxe Select+ demper naar Bikesuspension gebracht voor een service beurt.
Een week later de vork en demper keurig verpakt in een vorkdoos retour ontvangen. In de doos zat een uitgebreid schrijven over de staat van de vork en wat zij precies aan onderhoud gedaan hebben. Tevens zaten alle oude keerringen/rubbers etc in een afsluitbaar zakje.

Vork en demper gemonteerd en tot nu toe voelt het allemaal goed aan. De voorvork heeft nu ook een token waardoor ik op een lagere druk kan rijden en 90% van m’n veerweg gebruik. Voorheen was dit 60% van de veerweg met 20%-30% SAG.

Kortom, ik ben tevreden met Bikesuspension maar heb dan ook geen ervaring met andere bedrijven.
Trek 4400 (2002)
Specialized Epic Expert (2006)
S-Works Epic Competition (2011)
Cannondal Scalpel SE 2 (2022)
Gebruikersavatar
surging
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 3 juli 2022, 21:19
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 4

Vrienden vertellen me ook wel eens dat ze een scam zijn als ze de sticker en blauwe sag ring op mijn vork zien.
Mijn pike groot onderhoud heb ik echter ook geen klachten over. Kreeg oude seals mee. 25 euro betalen voor demontage was onverwacht maar stond wel de site en lijkt vaker als extra aangerekend te worden. Ze hadden gelijk mijn headset lagers ook vervangen toen ze versleten bleken, voor schappelijk tarief.
Canyon Stoic/Canyon Grizl/Kona Rove st
Plaats reactie