Ralph's Bike Shop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

AfbeeldingAfbeelding

Tja, als je zo af en toe eens aan het rond kijken bent naar wat anders en dan google er op na slaat, wordt je wel eens verrast door iets wat erg bekend klinkt.
Zo was ik mij dus aan het oriënteren op oa Rocky Mountain. Zo kwam ik dus bij onze eigen forummember Dubber
terecht. Wat bleek mij vervolgens, dat je bij hem terecht kunt voor onder andere persoonlijke projecten. Vooral dit customizen zit hem al enkele jaren in zijn bloed.
Nu hebben we op het forum in de diverse SYS'jes al projecten kunnen vinden van Ralph's Bike Shop, maar hij maakt van zijn hobby steeds meer zijn werk.

Dus als je eens wat anders wilt en je wilt een customized bike, tja wie wil die eigenlijk niet, kun je terecht bij Ralph's Bike Shop.

Naast Custom bikes kun je bij Ralph ook terecht voor het Belgische merk Thompson en het Italiaanse merk Bianchi.
Deze beide merken gaven mij nu niet echt een associatie met het MTB'en. Maar wat blijkt, onbekend maakt onbemind.
Dus via de sites van deze merken eens even gekeken wat er op het gebied van MTB's te halen was.
Thompson blijkt een leuke verzameling hardtail bikes te leveren in 26", 27,5" en 29" en daarnaast ook racefietsen en zelfs e-bikes en stadsfietsen.
Wat mij nog meer verraste was eigenlijk het merk Bianchi. Daar waar mij Bianchi dus synoniem stond voor racefietsen, blijkt het dus ook mountainbikes te produceren.
Ja zelfs erg leuke Enduro modellen. Maar daarnaast ook XC en Fully's en zelfs E-mtb's.
Daarnaast kun je ook gewoon voor je onderhoud van je mounatinbike, hardtail of fully en je racefiets bij Ralph langs.
Maar ook voor onderhoud aan je Voorvork of demper en eventuele carbonschade waarvoor Ralph samenwerkt met Carbon Herstel te Tilburg.
Verder is Ralph nog verdeler van de fietsen die te vinden zijn 12go biking...
En dan is er nog de recente uitbreiding van het geweldig mooie merk uit Andorra Commencal.
Of te wel, voor een ieder wat wils :-q

Voor info over Thompson:
http://www.thompson.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor informatie over Bianchi:
http://www.bianchi.com/nl/home/home.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor info over RalphsBikeShop:
https://www.facebook.com/RalphsBikeShop" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor contact:
ralphsbikeshop@gmail.com
of 06-46402511


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mud mate op wo 8 april 2015, 17:52, 28 keer totaal gewijzigd.
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Dubber is dat toch? Zal al een keer iets is z'n onderschrift staan!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ja dat klopt, onze Dubber...
Hij heeft mij in het verleden ook al een paar keer geholpen naar alle tevredenheid. Tegenwoordig dus ook het leveren van Rocky, vond ik wel even het melden waard. :-q
Laatst gewijzigd door mud mate op za 6 december 2014, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

Afgelopen week een nieuwe wielset besteld bij Ralph.
Fulcrum Red Power HP 29 incl de service van het monteren.

Als je momenteel de werkplaats bezoekt stuit je op een moddervet topmodel van rocky mountain die hij voor een klant aan het customizen is :). Deze shop is een aanrader!
bobberbarry
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 28 november 2010, 14:16
Mijn mountainbike: Cube LTD - 2 souls slim jim custom ( building)

Regelmatig in Ralphs bikes shop geweest.
Voor onderhoud en upgraden.
Eerlijk advies en goede service.
Succes met dealerschap Rocky.
Gebruikersavatar
Jerry-K
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 11 augustus 2014, 09:17
Mijn mountainbike: Cube

Ik heb alleen ervaring met ralph's bike fix kunsten onderweg. Even je versnellingen bijstellen geen probleem. Zelfs al fietsend nog even wat bijstellen draait hij zijn hand niet voor om ;)

Positief dus en zeker mijn toekomstige lbs!
Mountainbike noob 1st class.
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Vorige week mijn nieuwe bike bij Ralph opgehaald.
Na eerst uitvoerig mijn wensen besproken te hebben en over verschillende merken en modellen te hebben gediscussieerd, stond ie dan klaar.
Precies zoals afgesproken tegen een een scherpe prijs een prachtige Thompson met fulcrum wielen.

Goede betrouwbare service en nette prijzen.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Bedankt voor de leuke reacties! Ik doe mijn best :)

@MuddyMud: bedankt mate, zal ik niet vergeten!
@Michel: nog marathons in de planning voor 2015?
@Maaarek, de koeken en Latte waren ook niet verkeerd toch?
@Barry: bedankt jongen, al bij al toch een mooi fietsje geworden die van jou!
@Jerry: zelfs onderweg is een afstelling zou gefixed, doe het graag ;)

@ Condal: ik heb hierbij je de eerste foto van je nieuwe bike, aan jou de eer om met de rest van de foto's die ik gemaakt heb een mooie SYS te maken. Heel erg veel plezier met de Thompson (1 van de andere merken die ik verdeel). Groetjes Ralph!

Afbeelding
peerke35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: trek Superfly FS7 2014

Dubber heeft vorig jaar mijn Fox achterdemper gereviseerd. Prima job gedaan en voor een heel redelijke prijs.
Ook onderweg al gebruik mogen maken van zijn kwaliteiten als reperateur.
Laatst nog wat advies gevraagd over kettingolie en dit gelijk bij hem besteld. Het wordt vervolgens snel en voor een goede prijs geleverd Je merkt dat hij gedreven wordt door zijn passie voor fietsen.
Dit zie je ook terug in de manier waarop hij zijn shop georganiseerd heeft en de nauwkeurigheid waarmee hij werkt.
Daarnaast heeft hij met Rocky Mountain echt een heel gaaf merk in huis gehaald.
Jorrit#
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 7 oktober 2009, 12:41

Prima plek om de fiets heen te brengen voor alle voorkomende problemen (oa ook carbonschade herstel)
Ninetech
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 481
Lid geworden op: do 18 augustus 2011, 12:34
Mijn mountainbike: Blauw Biggetje

Zeker een prima zaak!
Mijn MTB is door Ralph in elkaar gezet & mijn racer heb ik compleet bij hem besteld.
Erg goede service, altijd redelijk scherp geprijsd & Ralph is gewoon vol van fietsen! :-q
"Dont be fat and ugly, just be ugly!"

Alpe d'HuZes 2014: 6x
Alpe d'HuZes 2015: 5x Team 'Lachend naar Boven'
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Bedankt jongens, doet me goed deze feedback!!! Voor mn vaste gasten staan er flinke koppen Latte Macchiato klaar tegenwoordig ;) Is maar dat u het weet!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Uuuh heb je ook espresso? Ben meer van de echte koffie :lol: :lol:
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Als je dat van tevoren laat weten zeker Mud :)
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Afbeelding

Nieuw merk aan het lijstje toe te voegen ;)
Plaats reactie