Heuvel Bike Parts

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
dirkiii
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: za 1 augustus 2009, 14:28
Mijn mountainbike: 2011 Salsa el mariachi, 1996 American Eagle Atlanta, 2002 Klein Adept

Vandaag wat xtr di2 spullen daar gekocht voor een zeer scherpe prijs, eerlijke jongen dus ik ga er zeker nog een keer heen.
je rijd wat je bent, dus te zwaar en ouderwets :~
Stornie
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 29 oktober 2012, 19:18

Vorige week heb ik bij hem een FSA K-Force zadelpen gekocht en aan huis afgehaald. Praktisch om de hoek vanaf mijn werk, dus ik ga er zeker nog eens heen als ik iets nodig heb.
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Bundy schreef:
Opperhoofd schreef:Vroeg in de ochtend afhalen is niet zo handig ivm zijn werk (geen), krijg je zo'n slaaphoofd figuur die je helpt :lol:
Weinig toevoegende opmerking imho.
+1 :-q
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Hier ook positieve ervaring bij Heuvel Bike Parts. Hij is snel in het afhandelen van zijn mails en verkoopartikelen opsturen :-q
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Een maat van mij kocht enige tijd geleden een achterderailleur bij HBP, en daar ging wat onnozels aan stuk. Normaliter een garantiegeval, maar hij kreeg te horen dat er geen garantie gegeven werd, destijds. Hoe is dat nu?
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Hoe zijn de recente ervaringen van deze verkoper?
Heb wat gezien voor 300 euro en woon wat te ver voor het af te halen( 5 uur rijden enkele rit)
Hij accepteert geen paypal dus dat houdt me een beetje tegen om het te kopen.
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

sandercl schreef: zo 13 februari 2022, 12:14 Hoe zijn de recente ervaringen van deze verkoper?
Heb wat gezien voor 300 euro en woon wat te ver voor het af te halen( 5 uur rijden enkele rit)
Hij accepteert geen paypal dus dat houdt me een beetje tegen om het te kopen.
Nog altijd via marktplaats lijkt me? gebruik dan marktplaats' eerlijk oversteken service als je het niet vertrouwd.
Met paypal betalen op marktplaats is naar mijn weten niet heel gangbaar
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Crasstest schreef: zo 13 februari 2022, 12:20
sandercl schreef: zo 13 februari 2022, 12:14 Hoe zijn de recente ervaringen van deze verkoper?
Heb wat gezien voor 300 euro en woon wat te ver voor het af te halen( 5 uur rijden enkele rit)
Hij accepteert geen paypal dus dat houdt me een beetje tegen om het te kopen.
Nog altijd via marktplaats lijkt me? gebruik dan marktplaats' eerlijk oversteken service als je het niet vertrouwd.
Met paypal betalen op marktplaats is naar mijn weten niet heel gangbaar
Hoe werkt dat? Ben van belgie en heb nog nooit iets besteld op marktplaats
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Je kan HBP ook bellen en overleggen :-q en verder is Stefan een aardige gast, wel de prijzen in de gaten houden....meestal is alleen de btw het verschil dat de prijs drukt :( en om dan zonder garantie onderdelen te kopen is het prijsverschil te klein :-{
Zelf koop ik dan met btw, en anders demo of dan echt licht gebruikt/tweedehands :-q

De dingen waarin HeuvelBikeParts / Stefan uitblinkt

Product zoals omschreven92
Duidelijke foto's63
Reageert snel86
Vriendelijk67
Deal snel gesloten69
Komt afspraken na75
Goede Prijs/Kwaliteit55
Goede service46
Voldoet aan verwachting64
Snelle verzending74

Ohja....en 16 jaar actief met 5 sterren op marktplaats :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Was op zoek naar een cassette voor mijne emtb, overal uitverkocht en stocnden er zoveel in backorder bij de distributeur dat zij zelfs niet wisten of het al dan noet leverbaar gingen zijn in 2022.
Aarzelde toch wel omdat hij geen paypal aanvaarde.
Dan toch besteld bij heuvelparts omdat dat het enige stuk wat nog te vinden was en de prijs lag ook een stuk lager. Zaterdagavond betaald , maandag verstuurd en dinsdag geleverd en meer dan ok verpakt.

Al met al zeer tevreden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
gordon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 13 februari 2006, 12:17
Mijn mountainbike: Hapert

schreef: Hoe werkt dat? Ben van belgie en heb nog nooit iets besteld op marktplaats
Dat werkt alsvolgt: je betaalt aan MP in de app, zij betalen de verkoper zodra je pakket is bezorgd. Nadeel is alleen dat de verkoper natuurlijk ook een lege doos kan versturen en dan alsnog zijn geld krijgt...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Of met een baksteen in de doos :-{ :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Maar dan zitten we nu wel in het verkeerde topic :roll: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
finley
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 24 juni 2022, 13:41

Heb bij HBP een Sram red etap derailleur gekocht 11 speed met lange kooi. (vervanging)
Helaas was deze niet te koppelen met de bij behorende blipbox.
Bij navraag of de derailleur mogelijk kapot zou zijn kwam het antwoord dat dat niet mogelijk was.
Echter bij navraag bij Sram zelf was dit wel het geval.
Dus mijn ervaring met HBP was ondanks het positieve eerste contact, dat mee denken in een oplossingsrichting niet tot de mogelijkheden behoorde.
Plaats reactie