bergfreunde.nl (bergfreunde.de)

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Op dit forum nog niets over gelezen, maar wel ervaring ermee sinds deze week.

Ik zocht naar nieuwe schoenen, en kwam uit bij Five Ten Impact VXI Clipless. Dus, zoeken op internet maar eigenlijk overal waren ze minimaal 160 euro, behalve bij bergfreunde! Daar waren ze in de aanbieding voor 127,96 euro. Woensdagavond wilde ik ze bestellen maar wat bleek, de prijs was weer naar 160 euro :-{ Was die avond ervoor gebeurt.
Niet geschoten is altijd mis, dus even een mailtje gestuurd of ik ze toch voor 127.96 euro mocht hebben :wink: Snelle reactie dat dat prima is als ik ze direct zou bestellen. Die 31 euro zouden ze terug storten (moet nog gebeuren)
Zaterdag was het pakketje al binnen dus dat is ook snel, én de maat is goed :-D

Dus:
+ Goed mailcontact
+ Snelle verzending
+ Goede prijs

Groetn!
Datang
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Schaamteloze kick, misschien wel de grootste/hardste van het forum: gister wat kleding besteld, ze hebben (vind ik) een hoop in de aanbieding voor erg nette prijsjes.
https://www.bergfreunde.nl/outlet/gebru ... tainbiken/
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ik heb laatst 10 dagen op mijn spulken moeten wachten. 4 dagen voor reactie op vraag, mail met niet werkende t&t code. Voor mij niet snel weer
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dutch schreef: za 4 september 2021, 07:06 Ik heb laatst 10 dagen op mijn spulken moeten wachten. 4 dagen voor reactie op vraag, mail met niet werkende t&t code. Voor mij niet snel weer
Hmm, klinkt niet bekend. Tot nu toe enkel goede ervaringen (en heb er best wel wat besteld in de loop der jaren)
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Konabud schreef: za 4 september 2021, 00:38 Schaamteloze kick, misschien wel de grootste/hardste van het forum: gister wat kleding besteld, ze hebben (vind ik) een hoop in de aanbieding voor erg nette prijsjes.
https://www.bergfreunde.nl/outlet/gebru ... tainbiken/
Vandaag alles binnen, prima geregeld. Alles past ook dus er hoeft niets terug, dat is ook wel eens anders.
JOMTB
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 19 juli 2020, 12:56

Inderdaad fijne shop met goede prijzen.
Levertijden zijn gemiddeld 5-10 dagen, maar als je dat weet is dat ook prima.
Inruilen/retourneren gaat ook goed. Duurt ff, maar dan heb je je geld ook terug.

Mi een aanrader qua prijzen en service! Maar als je iets snel nodig hebt, zou ik daar niet bestellen.
Plaats reactie