Athleteshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Jordyyyy
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 december 2013, 15:48

Hier ook Park Tool gereedschap besteld en een vloerpomp die op de site voorraad stonden en de volgende dag geleverd zouden worden.
Volgende dag niks binnen gekregen maar het had geen haast dus heb het even afgewacht.
Na 1 week maar eens een e-mail gestuurd maar daar geen reactie op gekregen.
Aantal dagen later gebeld (15 minuten in de wacht gestaan), het was nu binnen en zou die dag nog verstuurd worden.

Drie dagen later nog niks ontvangen dus weer gebeld en lang in de wacht gestaan en de order maar geannuleerd omdat ik het nu echt morgen moest hebben. Heb het maar bij de bekendere webshops gezocht voor een paar euro extra en had het de volgende dag binnen
neroj
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 10 februari 2008, 20:46
Mijn mountainbike: Scott Scale

Het is dan geen aankoopervaring, maar wel typerend voor het bedrijf: Ik heb vorig jaar voor een full time functie op het kantoor van Athleteshop gesolliciteerd. Na het sollicitatiegesprek is mij gevraagd om een opdracht uit te voeren ter beoordeling van mijn capaciteiten. Dit was oa een analyse van de website en strategiebepaling. Na het inleveren van de opdracht heb ik niets meer van Athleteshop gehoord. Ik heb ze gemaild en gebeld, maar ik kreeg geen reactie. Zeer onprofessioneel om zo met sollicitanten om te gaan.

Mijn advies is om geen zaken te doen met dit bedrijf. Op Trustpilot en klachten.nl staan ook behoorlijke lijsten van mensen met slechte ervaringen.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

neroj schreef:Het is dan geen aankoopervaring, maar wel typerend voor het bedrijf: Ik heb vorig jaar voor een full time functie op het kantoor van Athleteshop gesolliciteerd. Na het sollicitatiegesprek is mij gevraagd om een opdracht uit te voeren ter beoordeling van mijn capaciteiten. Dit was oa een analyse van de website en strategiebepaling. Na het inleveren van de opdracht heb ik niets meer van Athleteshop gehoord. Ik heb ze gemaild en gebeld, maar ik kreeg geen reactie. Zeer onprofessioneel om zo met sollicitanten om te gaan.

Mijn advies is om geen zaken te doen met dit bedrijf. Op Trustpilot en klachten.nl staan ook behoorlijke lijsten van mensen met slechte ervaringen.
Niet ter verdediging van Athleteshop (ik heb geen enkele ervaring met ze) maar hoe goedgelovig/naïef/dom ben je wanneer je zoiets doet voor een sollicitatie?
Je verricht arbeid voor ze en wordt daar niet voor betaald.
Zij lachen zich hoogstwaarschijnlijk een krul in hun lul en profiteren van jouw, neem ik aan goede, ideëen en jij hebt niks.

Wanneer zij een beoordeling willen hebben over iemands capaciteiten dan kunnen ze dat doen in de wettelijke proeftijd, dan ontvang je in ieder geval nog een salaris.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
neroj
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 10 februari 2008, 20:46
Mijn mountainbike: Scott Scale

slapbandje schreef: Niet ter verdediging van Athleteshop (ik heb geen enkele ervaring met ze) maar hoe goedgelovig/naïef/dom ben je wanneer je zoiets doet voor een sollicitatie?
Je verricht arbeid voor ze en wordt daar niet voor betaald.
Zij lachen zich hoogstwaarschijnlijk een krul in hun lul en profiteren van jouw, neem ik aan goede, ideëen en jij hebt niks.

Wanneer zij een beoordeling willen hebben over iemands capaciteiten dan kunnen ze dat doen in de wettelijke proeftijd, dan ontvang je in ieder geval nog een salaris.
Je bent afgestudeerd, je bent al een tijd werkloos. Dan heb je behoorlijk wat over om ergens aan de bak te kunnen. Gelukkig heb ik met een soortgelijke opdracht en mijn goed vertrouwen ("naïef!") ergens anders een mooie baan gekregen. Redelijk off-topic overigens.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Waren een paar dagen geleden bij Tros Radar.
Eigenaar beloofde beterschap.
Wie durft het eens te proberen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Het was Kassa, maar dit terzijde.
Vorsprung durch Pedantik.
MJV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 31 oktober 2016, 21:45

Ik heb een tweetal keren hier besteld, ging allebei prima. Beloofde leverdatums werden nagekomen. Ook na retourneren kreeg ik binnen één dag bericht dat product door hun retour was ontvangen. Enige minpunt was dat ik toen nog 7 werkdagen op de terugbetaling moest wachten.
trac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 15 augustus 2017, 23:32

Een paar jaar geleden een bestelling van zwemspullen (Finnis) gedaan en dat ging prima.
Nu nog wat rondgekeken en een paar vragen gemaild en die werden vlot beantwoord (wel met een beetje whatsapp taalgebruik en spelfouten, maar goed).

Ondanks de vele negatieve reacties, toch maar mijn bestelling voltooid om te zien of de bestelling goed zou gaan. Volgende week zou ik alles binnen moeten krijgen.

Paar nadelen:
- iDeal betaling kost hier 0,25 ct. Ik weet, het is niks, maar nergens elders betaal je hiervoor volgens mij.
- Bezorging met DHL is E 6,95 en PostNL zelfs E 8,95. Zelfs met een order boven de E 100,- blijf je verzendkosten betalen. Meestal worden verzendkosten gratis als je boven een bepaald bedrag komt, hier niet.
- Als je iets besteld wat pas over 6 weken geleverd wordt, blijft je hele bestelling daarop hangen. Ik zou verwachten als 9 v/d 10 artikelen op voorraad zijn, verstuur dat en lever dat ene artikel na.

Hoop volgende week de nodige sportspulletjes binnen te hebben.

gr. Bram
trac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 15 augustus 2017, 23:32

Na 2 vertragingsberichten waarmee de verzenddatum naar 6 maart ging, is vandaag een bericht ontvangen dat de bestelling vandaag verzonden is. Ik ben benieuwd of alles straks klopt.
Laatst gewijzigd door trac op do 1 maart 2018, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik ben benieuwd... :-)
trac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 15 augustus 2017, 23:32

awinkel schreef:Ik ben benieuwd... :-)
Het bleek te gaan om slechts een deelzending van 3 items haha.
Ik wacht af wanneer de rest komt.

De Izumi armstukken kwamen zo vies uit de zak alsof iemand hier afgelopen weekend nog een MTB rit mee heeft gereden...zo stuur je dit toch niet op :o
Afbeelding

Afbeelding
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dit zou ik niet accepteren en gelijk weer retour zenden.
h67racing
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 11 februari 2013, 19:21
Mijn mountainbike: Trek superfly al 100 pro 2013

schandalig die armstukken. Ooit is enkele weken moeten wachten op een hoes voor een verende zadelpen. Lang aan het lijntje gehouden maar uiteindelijk toch de centen terug gekregen. Als ze die armhoezen zo opgestuurd hebben kijk ik voortaan wel een deur verder voordat ik bij athleteshop bestel
as ut ni giët zoë as ut mot da mot ut ma zoë as ut giët
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Dat is gewoon schimmel geweest denk ik. Treurig inderdaad...

Mijn ervaringen zijn ook niet goed, terugbetalen na annuleren hebben ze nooit moeilijk over gedaan.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Wow, ben blij dat mijn bestelling ineens goed is gegaan. Bedrijf mag wat mij betreft op de zwarte lijst, afgaande op jullie ervaringen!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie