Athleteshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

trac schreef:
awinkel schreef:Ik ben benieuwd... :-)
Het bleek te gaan om slechts een deelzending van 3 items haha.
Ik wacht af wanneer de rest komt.

De Izumi armstukken kwamen zo vies uit de zak alsof iemand hier afgelopen weekend nog een MTB rit mee heeft gereden...zo stuur je dit toch niet op :o
Afbeelding

Afbeelding
WOW ! :o
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hoe reageerde Athleteshop eigenlijk toen je ze dit liet zien... ? Neem aan dat ze door het stof gaan, net als die armstukken?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Ach, ze stuurde mij vorig jaar 2 body protectoren van Leatt a 259,- per stuk, terwijl ik er maar 1 had besteld en betaald...
De klant was in dit geval zo eerlijk om het 2e pakket retour te sturen door het verzendlabel uit te printen en 5km verder dit op de post te doen. (met een "bedankt voor uw eerlijkheid" in de mailbox) (volgende keer 20% kortingsbon a.u.b.)

Maar als ik dit zo lees had ik die 2e beter kunnen houden, want die hadden ze nooit gemist..... :lol: :lol: :lol:
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
trac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 15 augustus 2017, 23:32

Kort resume nu alles is ontvangen.

De rest is met 2 deelzendingen ontvangen. Daar verder geen rare dingen mee gehad en alles was netjes verpakt en op de aangekondigde tijd binnen.

Tijdens het wachten op de verzending van het laatste pakket, wilde ik eigenlijk nog iets bijbestellen, waarbij ik Athleteshop vroeg of dat kon worden meeverzonden worden met de nog openstaande order (duurde nog 10 dagen voordat die verzonden ging worden).
Dat kon helaas niet, maar ze gaven met wel een tegoed van E 8,95 op mijn account zodat ik alsnog verzendkosten-vrij kon bestellen. Dat vond ik wel netjes; kostte wel 4 mailtjes (die altijd snel worden beantwoord), maar uiteindelijk stond het bedrag erop.

Samenvattend gematigd positief dus. Die armstukken moet ik nog aankaarten.
Verzenddatums worden nogal eens gewijzigd, maar daar krijg je altijd mail van. Als je erop zit te wachten kan het uiteraard wel storend zijn. Het geven van het verzendkostentegoed vond ik netjes.

Overigens koop ik normaalgesproken kleding eigenlijk altijd in een winkel, zodat ik ook even kan passen. In dit geval vond ik een paar Agu handschoentjes net wat kleiner zitten, dan volgens hun eigen maattabellen verwacht was. Als je even past in een winkel weet je altijd dat het past.

De reden dat ik dit keer nog bij Athleteshop bestelde, was wederom zwemspullen. Daar zijn winkels die trainingstoebehoren leveren wat dunner gezaaid dan bijvoorbeeld hardloop- of fietszaken.

Als ik iets online zou willen bestellen, dan zou ik op dit moment kijken of er nog alternatieven naast Athleteshop zijn, vanwege het grote aantal negatieve ervaringen die ik online lees.
Maar als ze een goede aanbieding hebben die daar alleen te krijgen is, is het misschien de gok waard.

gr. Bram
trac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 15 augustus 2017, 23:32

Kapitein Iglo schreef:Hoe reageerde Athleteshop eigenlijk toen je ze dit liet zien... ? Neem aan dat ze door het stof gaan, net als die armstukken?
Excuses zijn aangeboden en het geld is mij terug gestort. Wederom netjes afgehandeld.

Ik had ergens gelezen dat ze na het programma van Kassa of Radar hun leven gingen beteren; tot nu toe kan ik bevestigen dat nog niet alles goed gaat, maar er komt snel antwoord op vragen en tegemoetkoming in de vorm van kredietbon of terug storten geld is redelijk in orde op het moment.

gr. Bram
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

12 april een ketting en 11sp 11-46 sunrace cassette besteld. verwachte levering op 18 april.
dat werd later, en later...
(ongevraagd, had voor mij niet gehoeven, wat heb ik eraan? volgde) deellevering van alleen de ketting
maar geen cassette... diverse mails, toezeggingen die niet klopten en enkele excuusmailtjes (er wordt wel vlot gereageerd).
vandaag (7 mei!) nog maar eens een boze mail, want ik zag dat de cassette nota bene op de site staat als op voorraad (vandaag besteld, woensdag in huis).
nog een keer een excuus, en dat ik dat (woensdag in huis) mag aanhouden...
ik ben er nog niet gerust op :-?
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Shit.....ik wil 4 banden bestellen..mooie prijs maar ben nu beetje bang.. :-?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Kies maar een andere winkel...
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Arjan1 schreef:Shit.....ik wil 4 banden bestellen..mooie prijs maar ben nu beetje bang.. :-?
gewoon doen als de prijs prima is en je het niet per se morgen moet hebben.
Er gaan natuurlijk ook heel veel bestellingen goed daar hehe. Ik heb zelf prima ervaringen met de 2 a 3 keer dat ik bij ze heb besteld (waaronder ook banden)
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Net besteld..heb ze op Kassa gezien; ze hebben gewoon teveel producten en niet veel op voorraad waardoor ze te afhankelijk zijn van anderen. Ben benieuwd. Heb t voor Oktober nodig :tong
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

Dreezz schreef:12 april een ketting en 11sp 11-46 sunrace cassette besteld. verwachte levering op 18 april.
dat werd later, en later...
(ongevraagd, had voor mij niet gehoeven, wat heb ik eraan? volgde) deellevering van alleen de ketting
maar geen cassette... diverse mails, toezeggingen die niet klopten en enkele excuusmailtjes (er wordt wel vlot gereageerd).
vandaag (7 mei!) nog maar eens een boze mail, want ik zag dat de cassette nota bene op de site staat als op voorraad (vandaag besteld, woensdag in huis).
nog een keer een excuus, en dat ik dat (woensdag in huis) mag aanhouden...
ik ben er nog niet gerust op :-?
en nog een paar x excuses... morgen komt ie, zegen ze (voor de zoveelste keer). paar euro duurder? voortaan maar ergens anders kopen :evil:
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Als je zoekt naar ervaringen blijk je niet de enige te zijn, veel negatieve reviews. Ik ben op zoek naar een zadel en Athleteshop is de goedkoopste, maar ik bestel 'm wel ergens anders.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ik heb 7 mei een paar onderdelen voor mijn Spinder fietsendrager besteld, was echt de goedkoopste op het web.
Gelukkig heeft het geen haast. Stond toen bij voor 15:00 besteld, woensdag in huis, nou vergeet het maar.
Mail gekregen gisteren met "Helaas heeft de levering van uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling rond 17 mei 2018 verwachten."

Nou ik ben benieuwd....
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Daar gaat ie:
Athleteshop - The athlete in everyone
Beste Arjan,

Eerder hebben wij u geïnformeerd over de levering van uw bestelling 6818100064268, welke wij op 14 mei 2018 ontvangen hebben. Helaas heeft de levering van uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling rond 18 mei 2018 verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.


:tong
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

Mijn mailtje van vanochtend:

"Hallo,

En weer is het woensdag... en weer (!!!) heb ik geen verzendbevestiging. Krijg ik de cassette vandaag???

Besteld op 12 april!! en volgens jullie gewoon op voorraad. Bizar dit.

Grt,"

:roll:
Plaats reactie