Als waarschuwing: ik zou er voorlopig niks kopen
https://www.bikebiz.com/business/evans-in-cash-talks" onclick="window.open(this.href);return false;
Evans cycles
-
- Pro Biker
- Berichten: 1126
- Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
- Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
- Contacteer:
Ik kreeg vandaag bericht van ze:
You may be aware that Sports Direct Group, through a subsidiary, recently acquired the business and assets of F.W. Evans Cycles Limited.
Ze zullen dus nog wel even doorgaan.
You may be aware that Sports Direct Group, through a subsidiary, recently acquired the business and assets of F.W. Evans Cycles Limited.
Ze zullen dus nog wel even doorgaan.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey ho, let's go!
Hey ho, let's go!
- FXII
- Mountainbike Junk
- Berichten: 347
- Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
- Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
- Contacteer:
Aansluitend, ik heb hier in februari dit jaar een Pinnacle MTB besteld. Dit was nog net vóór corona. Had een XL besteld, die was niet direct uit voorraad leverbaar maar moest op bestelling gemaakt en in elkaar gezet worden.
Levertijd zou naar NL +/- 2 weken zijn (assembly 2-4 days, shipping 7-10 days). Twee weken later kwam de eerste mail: delivery delayed (zonder verdere reden), nieuwe leverdatum: 2 weken later. Twee weken later kwam de tweede mail: delivery delayed (zonder verdere reden), nieuwe leverdatum: 3 weken later. (Hier voelde ik de bui al hangen, maar goed - ondertussen was corona opgeschaald tot officele pandemie en ging ook in de UK alle fabrieken op slot - ik had er ook geen haast mee en kon nog wel even op de oude trouwe ros vooruit). Toch maar even een mailtje gedaan met de vraag of ik een update kon krijgen (moest per mailform, want facebook messenger, chat en telefoon waren reeds permanent gesloten); auto responder, antwoord kon pas na 2-8 dagen gegeven worden. Paar keren daarna nog een 'delayed'-mail gehad, totdat er opeens bericht kwam dat het pakket verzonden was.
4 dagen later stond DHL voor de deur met het gewilde pakket...goede fiets maar verkeerde afmontage. Foto's gemaakt, klantenservice gemaild, wéér die autoresponder gehad (antwoord volgt na 2-8 werkdagen, druk, druk, druk). Uiteindelijk: mail! Met het antwoord op mijn eerder vraag voor een update, waarin doodleuk gezegd werd dat ik mijn pakket al had moeten ontvangen. Hier ook weer op geantwoord, wéér die autresponder... Daarna niks meer vernomen.
Uiteindelijk het Europees Consumenten Centrum ingeschakeld totdat ik me herinnerde dat ik met Paypal betaald had. Daar claim ingediend en de geleverde fiets maar gehouden, verschil via Paypal terug gekregen. Evans heeft zich tot op vandaag niet meer gemeld.
TLDR: Zou niemand aanraden daar nu te kopen.
Levertijd zou naar NL +/- 2 weken zijn (assembly 2-4 days, shipping 7-10 days). Twee weken later kwam de eerste mail: delivery delayed (zonder verdere reden), nieuwe leverdatum: 2 weken later. Twee weken later kwam de tweede mail: delivery delayed (zonder verdere reden), nieuwe leverdatum: 3 weken later. (Hier voelde ik de bui al hangen, maar goed - ondertussen was corona opgeschaald tot officele pandemie en ging ook in de UK alle fabrieken op slot - ik had er ook geen haast mee en kon nog wel even op de oude trouwe ros vooruit). Toch maar even een mailtje gedaan met de vraag of ik een update kon krijgen (moest per mailform, want facebook messenger, chat en telefoon waren reeds permanent gesloten); auto responder, antwoord kon pas na 2-8 dagen gegeven worden. Paar keren daarna nog een 'delayed'-mail gehad, totdat er opeens bericht kwam dat het pakket verzonden was.
4 dagen later stond DHL voor de deur met het gewilde pakket...goede fiets maar verkeerde afmontage. Foto's gemaakt, klantenservice gemaild, wéér die autoresponder gehad (antwoord volgt na 2-8 werkdagen, druk, druk, druk). Uiteindelijk: mail! Met het antwoord op mijn eerder vraag voor een update, waarin doodleuk gezegd werd dat ik mijn pakket al had moeten ontvangen. Hier ook weer op geantwoord, wéér die autresponder... Daarna niks meer vernomen.
Uiteindelijk het Europees Consumenten Centrum ingeschakeld totdat ik me herinnerde dat ik met Paypal betaald had. Daar claim ingediend en de geleverde fiets maar gehouden, verschil via Paypal terug gekregen. Evans heeft zich tot op vandaag niet meer gemeld.
TLDR: Zou niemand aanraden daar nu te kopen.
¯\_(ツ)_/¯