PAC tweewielers Kwadendam

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Iemand bekend met deze winkel?

Heb via mp twee tubes gekocht, daarna vaag doen over opsturen en nu telefoon niet opnemen en e-mail niet beantwoorden.
Website ziet er normaal uit.
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Heb 2 jaar geleden een carbon wielset laten spaken door Pim.
Geschikte gast, mooie wielen van hem gehad, goede prijs, snelle reacties op mail- en telefoonverkeer.
Heb de wielen toen bij hem opgehaald.

Wat er aan de hand zou kunnen zijn weet ik uiteraard niet, misschien is hij op vakantie oid?
Lekker vies is niet bah...
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ze reageren heel vaag via msm en geven een dubieuze tracking code door.
Als er vanavond geen duidelijkheid is ga ik aangifte doen bij de politie
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Uiteindelijk binnen gekomen....
Ik zal dit bedrijf aan niemand aanraden..
Slechtste communicatie die ik ooit heb meegemaakt.
Zaken zullen wel goed gaan want de klantvriendelijkheid is ver te zoeken..
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Wanneer had je dat spul besteld?
Want ik zie dat je eerste post hierover van 4 december is en de 6e is het geleverd. Twee dagen is niet abnormaal lijkt me, zeker niet rond deze periode.

(Dit even los van de wijze van communiceren).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

2 dagen is zeker niet slecht..
Op 4 dec heb ik de eerste post geplaatst, omdat ik op 27 Nov betaald heb, daarna alleen maar vage reactie's, dus op 4 dec maar eens een oproep geplaatst of iemand deze 'winkel' kent.
Niet reageren op e-mails na betaling, niet reageren op telefoon, nooit terug bellen, daarna een paar vage reactie's via sms en een verkeerde track code opsturen...volledig genegeerd worden door verkoper, dan is het toch niet gek dat je achterdochtig word?

Al had het 2 weken geduurd, als zij gewoon duidelijk communiceren en niet zo vaag doen is zelfs dat geen probleem.
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Hier ook een positieve ervaring met PAC/Pim. Heeft eens een set wielen voor me gespaakt en dat ging prima volgens afspraak.
Ik vind je toon nogal negatief, gekeken naar de korte tijd dat het heeft geduurd tussen betaling en ontvangst van je bestelde spullen eerlijk gezegd..
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Kabookie schreef: vr 7 december 2018, 10:14 Hier ook een positieve ervaring met PAC/Pim. Heeft eens een set wielen voor me gespaakt en dat ging prima volgens afspraak.
Ik vind je toon nogal negatief, gekeken naar de korte tijd dat het heeft geduurd tussen betaling en ontvangst van je bestelde spullen eerlijk gezegd..
Je moet lezen wat ik schrijf......
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Arjan1 schreef:Niet reageren op e-mails na betaling, niet reageren op telefoon, nooit terug bellen, daarna een paar vage reactie's via sms en een verkeerde track code opsturen...volledig genegeerd worden door verkoper, dan is het toch niet gek dat je achterdochtig word?
Al had het 2 weken geduurd, als zij gewoon duidelijk communiceren en niet zo vaag doen is zelfs dat geen probleem.
Begrijpelijk, als ze een week lang niet reageren voedt dat inderdaad het wantrouwen.
Als dat gebruikelijk is zullen ze uiteindelijk ook wel minder klanten krijgen, iig online.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Altijd vervelend als een bestelling/levering niet volgens je verwachting verloopt.
Ik heb Pim afgelopen dinsdag geattendeerd op dit topic en hoorde van hem dat hij vervolgens contact heeft gehad met Arjan1, en dat alles hierna in orde gekomen is.
Maar blijkbaar niet helemaal voor Arjan, gezien zijn berichten sindsdien.

Iedereen is vrij een mening te hebben over een bedrijf en dat te ventileren op een forum, ook als het niet naar verwachting verlopen is.
Maar vertel dan wel het hele verhaal.
Lekker vies is niet bah...
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ik vertel het hele verhaal.
Ik ben hier niet om te zeuren maar beschrijf precies zoals het gegaan is.

Als er eerst eens goed gelezen(!!) word voordat er gereageerd word, dan heeft een opmerking als 'Niet volgens verwachting' of 'korte tijd tussen betalen en leveren' hier niets mee te maken.
Maar ik heb mijn zegje gedaan, ik vind het een waardeloos bedrijf en laat het hierbij.
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

een hele poos geleden een wielsetje gekocht bij PAC , qua communicatie kon het inderdaad iets beter al was het zeker niet dramatisch. Uiteindelijk zeer tevreden geweest met de aankoop , wat betreft het spaken van een wielsetje zeker een vakman.
mtbracing
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 16:46

Ik heb ook een goede ervaring met PAC tweewielers, heb inmiddels 2 setjes wielen bij Pim laten maken.
In afgelopen jaren met verschillende wielbouwers zaken gedaan, maar Pim verstaat zijn vak!
Perfecte wielen waar ik niet zuinig mee om ga en tot op heden geen slagen enz.. Vakwerk!
Plaats reactie