Verdachte S-Works

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Blijkbaar :-{
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik denk dat het ze wel interesseert, omdat ze er niet bij gebaat zijn dat het vertrouwen in hun platform verdwijnt. Er zijn waarschijnlijk teveel nep-accounts en te weinig meldingen over dit account.
Er moet meer gemeld worden!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

bert l. schreef: wo 30 januari 2019, 12:30 Ik denk dat het ze wel interesseert, omdat ze er niet bij gebaat zijn dat het vertrouwen in hun platform verdwijnt. Er zijn waarschijnlijk teveel nep-accounts en te weinig meldingen over dit account.
Er moet meer gemeld worden!
Met de huidige structuur kan marktplaats geen vertrouwen opbouwen. Als je bijvoorbeeld kijkt bij eBay daar krijgen zowel kopers als verkopers een rating en wordt je ook gehouden aan je bieding.

Bij marktplaats kan je nergens aan zien of iemand al transacties naar tevredenheid heeft afgerond. Zowel koper als verkoper. Dus heel makkelijk om toe te treden en maar wat aan te kloten.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Marktplaats doet er niet veel mee omdat het een " vermoeden" is , als er aangifte wordt gedaan met procesverbaal van oplichting ondernemen ze actie , kan je het nog zo vaak melden , maar zonder het bovenstaande is het "nope" op actie .
Snelle Buffer schreef: di 29 januari 2019, 19:31 zeker Knåckebrød aan het snuiven ........ :D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

bouwpakket schreef: wo 30 januari 2019, 13:14
bert l. schreef: wo 30 januari 2019, 12:30 Ik denk dat het ze wel interesseert, omdat ze er niet bij gebaat zijn dat het vertrouwen in hun platform verdwijnt. Er zijn waarschijnlijk teveel nep-accounts en te weinig meldingen over dit account.
Er moet meer gemeld worden!
Met de huidige structuur kan marktplaats geen vertrouwen opbouwen. Als je bijvoorbeeld kijkt bij eBay daar krijgen zowel kopers als verkopers een rating en wordt je ook gehouden aan je bieding.

Bij marktplaats kan je nergens aan zien of iemand al transacties naar tevredenheid heeft afgerond. Zowel koper als verkoper. Dus heel makkelijk om toe te treden en maar wat aan te kloten.
Bij MP kan je tegenwoordig ook een score geven, zowel aan de verkoper als aan de koper.

Ik heb 'm maar weer gemeld trouwens, er moet toch een belletje gaan rinkelen als een advertentie door een account drie keer als verdacht gemeld wordt.. :roll:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Het vreemde is dat mijn vrouw wel waarschuwingen krijgt als ze biedt op een IPhone die goedkoop wordt aangeboden en de adverteerder nog niet lang lid is.
Ik denk dat ze algoritmes hebben draaien die kijken of een vraagprijs veel afwijkt van het gemiddelde en dat is bij die Speci's waarschijnlijk moeilijker te bepalen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: wo 30 januari 2019, 14:51 Het vreemde is dat mijn vrouw wel waarschuwingen krijgt als ze biedt op een IPhone die goedkoop wordt aangeboden en de adverteerder nog niet lang lid is.
Ik denk dat ze algoritmes hebben draaien die kijken of een vraagprijs veel afwijkt van het gemiddelde en dat is bij die Speci's waarschijnlijk moeilijker te bepalen.
Tjsa.... Wat zegt dat over jou, Jamis? :P
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

BasB schreef: vr 18 januari 2019, 16:36 Ik weet niet of dit goede locatie is voor dit topic, toch wil ik het onder de aandacht brengen. Misschien heb ik het bij het verkeerde einde, dan neem ik ook alles terug.

Maar ik ben zelf in het bezit van een Epic S-Works 2018. Ik ben dan ook voorledig op de hoogte van de verkoop prijzen, en de huidige markt voor deze fiets. En met deze afmontage, voor deze prijs klopt er iets niet. Of deze persoon heeft een goed gevulde knip, dat kan. Of iemand mist op dit moment een Epic S-works. Ook 1 dag actief op Marktplaats maakt het wat verdacht.

Heb ik het bij het verkeerde eind, dan zeg ik Kopen!!

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
https://link.marktplaats.nl/m1365373106

Weggehaald en het account van Joc ook.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Volgens mij is de advertentie gewoon verlopen en is het account ook nog actief.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Jammer dat het mijn maat niet is..... :winkie:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Die Tallboy staat te koop op Pinkbike forum voor 4500 dollar.
Staat tevens ook een SC 5010 voor 1600 euro die zal ook wel van Pinkbike af komen denk ik;)
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Bonanza schreef: di 29 januari 2019, 17:20 Mijn Zweedse vriend is akelig stil geworden....
Komt omdat ik alles meelees :lol:
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Biker67 schreef: zo 3 februari 2019, 18:27 En weer één:

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
En gemeld maar weer.
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Plaats reactie