ww.tritoncycles.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik zou hier even oppassen als je wat wil bestellen.

Ik heb in december met o.a een torque tool een setje Bontrager veertjes en palletjes besteld voor mijn naven en dat pakketje kwam verlaat want spullen waren niet in stock waar dat wel beweerd werd en kwam vervolgens incompleet aan.
Pakketje was goed dicht en afgesloten maar er mistte wat items in de doos.
Ik ben inmiddels al 2 maanden bezig met ze om 1 palletje en een zakje veertjes te krijgen waarbij tussen een mail zomaar 14dagen wachttijd kan zitten en hun policy lijkt dat als ze het niet kunnen verhalen op de pakketdienst je pech hebt.
Op Trust pilot lees ik meer van dit soort dingen dus leer van andermans (mijn) fouten).
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Vrijdagmorgen was er weer contact met een mail waarin de klantenservice schreef dat als ik niet een foto had van de originele verpakking kon tonen ze niks konden betekenen qua niet geleverde goederen.
Ik heb daarop direct een redelijk pissige mail teruggestuurd dat de verpakking keurig intact was bij ontvangst dus het probleem niet bij de courier lag maar bij de orderpickers die open verpakkingen en te weinig artikelen in het pakketje hadden gestopt, incl een lijstje waar keurig op gearceerd stond wat niet in het pakket zat... :roll:
Verder dat ik met deze mail en lijst contact zou opnemen met mijn creditcard maatschappij voor terug het vorderen van de betaling voor de niet geleverde goederen en zou vragen Triton te laten aanmerken als "fraud". 1 melding doet niks, maar na een paar meldingen kun je aan zo,n shop niet meer met je creditcard betalen, en dat is het enige wat ze accepteren van buiten de UK.
Het ging om maar 15 pond aan los spul maar ik word niet graag genaaid.
Dat had effect! : 2uur later kreeg ik een melding van dpd dat er een pakket van Triton was aangemeld en gistermiddag was het spul al in huis.

Blijkbaar moet je daar dreigen om te krijgen waarvoor je betaald hebt.
Ik ben blij dat ik de spulletjes heb, maar koop er nooit meer wat.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29980
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi dat het effect had, jammer dat dit blijkbaar zo moet...

Dit is voor mij wel 1 van de redenen waarom ik altijd met creditcard betaal.
(andere reden is dat de bestelling meteen betaald is, dus het orderpicken kan beginnen. Het onderdeel is van mij en wordt niet voor mn neus weggekaapt terwijl de shop op de betaling wacht)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie