Protire.nl ervaringen

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
red-power
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: di 18 augustus 2009, 21:54
Mijn mountainbike: Specialized Crave Expert 29er

Hebben er meer mensen slechte ervaringen met de levering van de banden van Protire? Ik had een aantal binnenbanden besteld, volgens de website voorradig en binnen 2-5 dagen in huis, na anderhalve week nog niks ontvangen en ze een mail gestuurd waar mijn banden bleven maar geen reactie... Paar dagen later gebeld en na meerdere keren niet bereikbaar te zijn geweest toch iemand aan de lijn gekregen. Er was volgens de beste man iets fout gegaan met verzenden en zou meteen verstuurd worden. Een goede week later nog niks ontvangen dus weer geprobeerd te bellen, weer paar keer niet bereikbaar maar uiteindelijk weer iemand aan de lijn. De banden zouden de zelfde dag nog verstuurd worden. Uiteindelijk 2 dagen later inderdaad een pakketje thuis! Maar helaas zaten er niet de bestelde banden in en er waren geopende verpakkingen bij, foto gemaakt van het pakket en naar Protire gemaild maar hierop ook weer geen reactie dus maar weer gebeld, na enkele pogingen iemand aan de telefoon, de juiste banden zouden nu opgestuurd worden en de verkeerden kunnen retour. Inderdaad 2 dagen later een pakketje met de bestelde banden, helaas dit keer met de verkeerde lengte ventielen... Toch maar besloten om deze te houden want wil niet nog eens al deze rompslomp maar ik bestel NOOIT weer iets bij Protire, wat een absurd slechte service en bereikbaarheid om nog maar te zwijgen over hun mailcontact...
Waar geen weg is, is een wil...
prsmiley
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 22 augustus 2019, 10:16

Protire uit Zutphen? Ik heb nog nooit zoiets slechts meegemaakt met een “bedrijf”. ATB buitenlanden besteld, vanuit de link van de website. En vervolgens totaal andere banden krijgen, die notabene niet eens op zijn site worden aangeboden. Nu bijna een maand verder, meerdere mails gestuurd, geen antwoord. Telefoon wordt niet beantwoord. Oplichterij. Dus mijn advies; koop hier GEEN banden!!! Wat een K bedrijf zeg.
Plaats reactie