Bij mij is alles anders dan PostNL wisselvallig qua betrouwbaarheid.
GLS presteert het om pakketten gewoon in het zicht van iedereen én in de regen bij de voordeur achter te laten. DHL laat mij paketten ophalen in een ander dorp terwijl ik recht tegenover een DHL punt woon (er worden dus niet eens bezorgpogingen gedaan).
Ik mijd alle andere bezorgers dan PostNL zo veel mogelijk. PostNL geeft mij de hoogste service en ik wil daar best ~ 2 kwartjes meer voor betalen. Leveranciers die de keuze bieden in leverancier krijgen mijn voorkeur. De bezorging is onderdeel van de aankoop dus ik neem dat vaak mee in mijn beoordelingen online.
Pakket bezorgers (de DHL’s en PostNL’s)
-
- Extreme Biker
- Berichten: 882
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Nee, krijgen niet meer of minder kĺachten dan met andere bezorgers waarmee we eerder werkten. Onze producten zijn uniek, in de zin van niet inwisselbaar met andere merken dus het is "take it or leave it"
-
- Extreme Biker
- Berichten: 882
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Wij maken gebruik van GLS voor parts & accesoires voor ons hoofdproduct welke om praktische redenen met een andere transporteur wordt bezorgd.
De eerste afnemer die met ons als leverancier stopt omdat we met GLS werken moet xich nog melden.
Onze concullega's werken met DPD, DHL, Parts Express etc etc ..allesbehalve Post NL....die zijn goed..maar gewoon veel te duur.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 882
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
€,100.000 in je zak houden op € 1.400.000 "omzet"
Wij werken met ca 30% marge... moet ik je even voorrekenen hoeveel omzetstijging we nodig hebben om ,€ 100.000 meer marge te maken ?
Nee hoor, het is jouw business dus je mag het helemaal doen zoals je zelf het beste lijkt .
Ik geef alleen aan dat ik de voorkeur geef aan leveranciers die concurreren op kwaliteit en dat ik best bereid ben om daar iets meer voor te betalen.
Ik geef alleen aan dat ik de voorkeur geef aan leveranciers die concurreren op kwaliteit en dat ik best bereid ben om daar iets meer voor te betalen.
Ja, doei !
-
- Extreme Biker
- Berichten: 613
- Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
- Mijn mountainbike: Stevens manic
Mijn mening is dat ieder professioneel bedrijf niet met gls of dpd werkt.
Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik ook zeggen dat ik niet vaak klaag bij het bedrijf wat de producten heeft verzonden.
Een klacht naar DHL of gls sturen heeft toch geen zin, zal voortaan de klacht enkel naar verkoper sturen.
Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik ook zeggen dat ik niet vaak klaag bij het bedrijf wat de producten heeft verzonden.
Een klacht naar DHL of gls sturen heeft toch geen zin, zal voortaan de klacht enkel naar verkoper sturen.
Ride like a maniac on a manic!
Dat komt omdat PostNL de monopolist is op brievenbusbezorging. Het merendeel van de Chinese rommel past gewoon in de sleuf. PostNL ziet kans om op adresniveau te ordenen en te bewaren en gebundeld te bezorgen. Geen van de andere pakketboeren is daartoe in staat.
Ooit vond de politiek het logisch om bij brievenbusbezorging op prijs te gaan concurreren. Kennen we Sandd nog? Omdat de politiek zelden een vergissing bekent moest PostNL onder hun druk Sandd inlijven. Dat heeft het nodige gekost, maar wel gezorgd dat banen behouden konden blijven.
Ooit vond de politiek het logisch om bij brievenbusbezorging op prijs te gaan concurreren. Kennen we Sandd nog? Omdat de politiek zelden een vergissing bekent moest PostNL onder hun druk Sandd inlijven. Dat heeft het nodige gekost, maar wel gezorgd dat banen behouden konden blijven.
Ja, doei !
-
- All rounder
- Berichten: 54
- Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
- Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race
Lever je ook aan consumenten?gijsje schreef: ↑vr 31 december 2021, 10:11Wij maken gebruik van GLS voor parts & accesoires voor ons hoofdproduct welke om praktische redenen met een andere transporteur wordt bezorgd.
De eerste afnemer die met ons als leverancier stopt omdat we met GLS werken moet xich nog melden.
Onze concullega's werken met DPD, DHL, Parts Express etc etc ..allesbehalve Post NL....die zijn goed..maar gewoon veel te duur.
Want bij bedrijven is altijd "iemand thuis", daar is gewoon minder gedoe.
GLS'er vertelde me ook dat bedrijven aan het begin van de route zitten, consumenten eind van de dag als er nog tijd over is....
-
- Extreme Biker
- Berichten: 882
- Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
- Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike
Nope, enkel B2B en dat ze eerst de bedrijven doen klopt en is ook logisch... consumenten ...geen ideeElTrappo schreef: ↑vr 31 december 2021, 12:29Lever je ook aan consumenten?gijsje schreef: ↑vr 31 december 2021, 10:11
Wij maken gebruik van GLS voor parts & accesoires voor ons hoofdproduct welke om praktische redenen met een andere transporteur wordt bezorgd.
De eerste afnemer die met ons als leverancier stopt omdat we met GLS werken moet xich nog melden.
Onze concullega's werken met DPD, DHL, Parts Express etc etc ..allesbehalve Post NL....die zijn goed..maar gewoon veel te duur.
Want bij bedrijven is altijd "iemand thuis", daar is gewoon minder gedoe.
GLS'er vertelde me ook dat bedrijven aan het begin van de route zitten, consumenten eind van de dag als er nog tijd over is....
- Elvander
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2138
- Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
- Mijn mountainbike: Spider SL
Fietskoeriers dat is pas erg.
De bezorgdienst van Bever, Futurum en steeds meer bedrijven helaas.
Onlangs 3 bestellingen gedaan, alle drie veel te laat, zelf 1 pakje kwijt, en contact is verschrikkelijk.
De bezorgdienst van Bever, Futurum en steeds meer bedrijven helaas.
Onlangs 3 bestellingen gedaan, alle drie veel te laat, zelf 1 pakje kwijt, en contact is verschrikkelijk.
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 29978
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Ja heel nobel
En zo kan je ook een standpunt innemen op het gebied van energie, op het gebied van inkoop van grondstoffen of halffabrikaten enz.
En voor je het weet ben je zo duur dat je niets meer hoeft te verzenden
Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 29978
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Fietskoeriers die fietsonderdelen of fietskleding bezorgen.
Je ziet zelf het risico denk ik ook wel...
Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.