Decathlon

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Toevallig iemand die deze broek al geprobeerd heeft:

https://www.decathlon.nl/p/lange-mtb-br ... 31&c=ZWART

Ben benieuwd, scherp geprijsd
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Ziet er niet slecht uit... maar ik vraag me af wat er na die drie uur zal gebeuren! Ontploffingen?
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Bokmaaa schreef: di 15 oktober 2019, 16:45 Ziet er niet slecht uit... maar ik vraag me af wat er na die drie uur zal gebeuren! Ontploffingen?
Selfdestruction in 3...2...1...

En dan in je blote kont naar huis haha

Maar zonder gekheid, deze lijkt me het proberen waard gezien de prijs en de eigenschappen. Benieuwd naar de pasvorm.
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ik heb een regenjack voor op de fiets van Decathlon. Je wordt hierin niet nat van de regen, maar van je eigen zweet.

Ga het in de komende (koudere) periode nog een keer proberen, misschien had ik verkeerde jack, in het verkeerde jaargetijde.
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

vanmiddag eens kijken in de nieuwe winkel in Utrecht centrum ... :-D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

Snelle Buffer schreef: wo 16 oktober 2019, 11:35 vanmiddag eens kijken in de nieuwe winkel in Utrecht centrum ... :-D
Hou je er rekening mee dat je er niet met contant geld kunt betalen? In beide vestigingen in Utrecht is betalen alleen mogelijk via pin of credit card.
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

slapbandje schreef: wo 16 oktober 2019, 11:50 Hou je er rekening mee dat je er niet met contant geld kunt betalen? In beide vestigingen in Utrecht is betalen alleen mogelijk via pin of credit card.
Ik betaal alleen de fietsen met contant geld :lol:, gelukkig wordt dit niet het eerste bezoek aan decatlon :tong , maar bedankt voor de tip :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Wel alles eerst passen ! Ik vind het alleen ergerlijk dat als je relatief lange benen hebt, je verplicht bent om een xxl te kopen terwijl je dit qua omvang niet nodig hebt. En dan nog zijn de broekspijpen kantje boord qua lengte. ( maar da's helaas niet alleen bij de b-twin broeken het geval )
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Bokmaaa schreef: di 15 oktober 2019, 16:45 Ziet er niet slecht uit... maar ik vraag me af wat er na die drie uur zal gebeuren! Ontploffingen?
Ik snap wel dat ze de broek maar tot 3 uur lang fietsen hebben getest. Langer fietsen dan 3 uur is totaal overbodig en dus hoeft er ook niet getest te worden of de broek dan nog comfortabel is. Na 3 uur fietsen is geen één broek meer comfortabel.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

gijsje schreef: wo 16 oktober 2019, 19:43 En dan nog zijn de broekspijpen kantje boord qua lengte.
Simpel opgelost, lus door geknipt, broek iets hoger laten gaan, langere sokken erover. Ik heb hetzelfde probleem.....
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

slapbandje schreef: wo 16 oktober 2019, 11:50
Snelle Buffer schreef: wo 16 oktober 2019, 11:35 vanmiddag eens kijken in de nieuwe winkel in Utrecht centrum ... :-D
Hou je er rekening mee dat je er niet met contant geld kunt betalen? In beide vestigingen in Utrecht is betalen alleen mogelijk via pin of credit card.
Volgens mij kun je in geval van contant geld bij de klantenservice betalen. Althans zo ging het laatst in Groningen.
"This species has amused itself to death"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

kan niet meer schreef: za 19 oktober 2019, 13:21
slapbandje schreef: wo 16 oktober 2019, 11:50
Hou je er rekening mee dat je er niet met contant geld kunt betalen? In beide vestigingen in Utrecht is betalen alleen mogelijk via pin of credit card.
Volgens mij kun je in geval van contant geld bij de klantenservice betalen. Althans zo ging het laatst in Groningen.
was niet nodig , wat ik zocht was niet voorradig !, dus niet hoeven te zoeken naar betaal mogelijkheden ...... :-?
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Een dikke pluim voor de service van Decathlon!
Onlangs bij Decathlon een nieuwe meekleurende fietsbril gekocht. Bij de eerste rit (toertocht Reichswald-Mookerheide) ben ik ongelukkig gevallen met als resultaat (naast het lichamelijke leed) een kapotte bril. Eén van de glazen was ik zelfs verloren... Het verhaal uitgelegd aan de klantenservice, in de hoop dat er een los glas geleverd kon worden. Maar nee, ik mocht de kapotte bril terugsturen en heb (zonder kosten!) een geheel nieuwe bril ontvangen. Top! :-q
Be Nice, Say Hi!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Los band voor hartslagsensor was niet op voorraad, staan in bestelling dus email alert aangemaakt.
Gebruikersavatar
LFBB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: di 18 augustus 2020, 21:24

Was dit weekend voor wat anders bij de Decathlon. Maar Shimano M520 pedalen voor 23,99 kon ik niet later liggen, zelfs goedkoper dan bij Bike24.
Plaats reactie