Black Friday deals

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

TenZNL schreef: vr 29 november 2019, 16:08 Net voor €196 incl verzending ipv €276 ex bij BD gescoord (-31% en Wiggle, CRC en Bike24 allemaal rond de 220): https://www.bike-discount.de/en/buy/gor ... ket-881841

Ben die prijzen al 2 weken aan het monitoren, had `m aan mezelf beloofd als ie onder de 200 zou komen :)
Dat is een serieus mooi jasje! Maar hoei, niet goedkoop zeg :o
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Nee, zeker niet maar die investering (met korting) moet toch wel een aantal jaartjes meegaan. Ik heb al een MT500 jas (zwaar/lomp) en een Endura shoftshell (heet, zelfs bij 0gr) dus hopelijk is deze het beste van 2 werelden. Bovendien ook pakbaarder en lichter dan beide Endura`s, waardoor je `m ook makkelijk in je rugzak stopt.

Als hij doet wat ze beloven dan issie het geld dubbel en dwars waard. Maar de normale prijs had ik er ook niet voor over :lol:
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

TenZNL schreef: vr 29 november 2019, 16:08 Net voor €196 incl verzending ipv €276 ex bij BD gescoord (-31% en Wiggle, CRC en Bike24 allemaal rond de 220): https://www.bike-discount.de/en/buy/gor ... ket-881841

Ben die prijzen al 2 weken aan het monitoren, had `m aan mezelf beloofd als ie onder de 200 zou komen :)
Ik had hetzelfde met een Endura Singletrack II jacket.

Adviesprijs 139,90, de rode versie staat al weken op 99,- bij bikester. Nergens goedkoper gevonden. Met mezelf afgesproken dat ik hem zou kopen als tie op 79 zou komen.

Nu was er vanaf vandaag nog 15% extra korting, dus werd het 84,99. Dus toch maar gekocht. Trackingnummer al in mijn mail. Ik ben benieuwd; de jas wordt meestal goed beoordeeld op internet.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Brul78 schreef: vr 29 november 2019, 20:27 Ik had hetzelfde met een Endura Singletrack II jacket.

Adviesprijs 139,90, de rode versie staat al weken op 99,- bij bikester. Nergens goedkoper gevonden. Met mezelf afgesproken dat ik hem zou kopen als tie op 79 zou komen.

Nu was er vanaf vandaag nog 15% extra korting, dus werd het 84,99. Dus toch maar gekocht. Trackingnummer al in mijn mail. Ik ben benieuwd; de jas wordt meestal goed beoordeeld op internet.
€85 is zeker een leuke deal, scheelt toch behoorlijk.

Mijn gedachte achter het focussen op 1 item was dat het weer een hoop onzinnige zooi scheelt :winkie:
Crashcat
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 27 augustus 2019, 03:19

streetracer schreef: do 28 november 2019, 13:25
Crashcat schreef: do 28 november 2019, 12:37 Komen flat pedals tijdens bf dagen in de aanbieding?
Ben nl op zoek naar een setje hope’s.
Hier de pedals aanbiedingen bij Bikester

https://www.bikester.nl/black-friday-co ... -2019.html

en dan kiezen voor onderdelen
Bedankt,

Ik heb bij bike-discount voor 113 gekocht. Lijkt niet veel te schelen met de normale prijzen, maar ik heb met andere onderdelen toch wel wat kunnen besparen.
jensss
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 10:29

Mad Wally schreef: vr 29 november 2019, 16:27
jensss schreef: do 28 november 2019, 14:15 Wahoo Kickr Core voor 680 bij Futurumshop:

https://www.futurumshop.nl/wahoo-kickr- ... iner.phtml

Verwachten jullie dat deze nog verder zal dalen ergens anders?
voor 550 bij wahoo (reconditioned, wahoo certified)

de Kickr kost 700. dus 300 euro korting
Thx! Na lang twijfelen (en een slecht werkende Wahoo webshop..) besteld!
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

jensss schreef: za 30 november 2019, 11:09
Mad Wally schreef: vr 29 november 2019, 16:27

voor 550 bij wahoo (reconditioned, wahoo certified)

de Kickr kost 700. dus 300 euro korting
Thx! Na lang twijfelen (en een slecht werkende Wahoo webshop..) besteld!
:-q Veel plezier er mee!
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16704
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

TenZNL schreef: vr 29 november 2019, 21:10
Brul78 schreef: vr 29 november 2019, 20:27 Ik had hetzelfde met een Endura Singletrack II jacket.

Adviesprijs 139,90, de rode versie staat al weken op 99,- bij bikester. Nergens goedkoper gevonden. Met mezelf afgesproken dat ik hem zou kopen als tie op 79 zou komen.

Nu was er vanaf vandaag nog 15% extra korting, dus werd het 84,99. Dus toch maar gekocht. Trackingnummer al in mijn mail. Ik ben benieuwd; de jas wordt meestal goed beoordeeld op internet.
€85 is zeker een leuke deal, scheelt toch behoorlijk.

Mijn gedachte achter het focussen op 1 item was dat het weer een hoop onzinnige zooi scheelt :winkie:
Ik heb bijna twintig jaar geleden een softshell van Gore gekocht, toen rond de 200 gulden. Beste (winter)jack dat ik ooit gedragen heb! In alle andere winterjacks kreeg ik een zweteriger gevoel dan in die Gore jas. Ik heb hem nog steeds, rits gaat af en toe wat zwaar maar voor de rest nog prima.

Dus er is goede hoop dat jij er ook blij mee gaat worden ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dat ik hoop ook :)
Het is vooral de combi van water- en windproof icm paclite en groot ademend vermogen wat `m zo interessant maakt, lijkt me perfect om te "layeren" en je kan `m altijd snel in je rugzak proppen.
matthiav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 15 maart 2017, 11:43

Heb dit jaar ook een Gore-Tex Shakedry gekocht. Door omstandigheden nog niet veel kunnen testen (eerste testen waren wel zeer positief). In reviews op internet vond ik er alleen maar positieve zaken over. Vriend van me rijdt met een Castelli Idro (= zelfde Gore-Tex membraan) en is daar zeer positief over. Bovendien kan je het ook in de wasmachine steken, zonder dat de werking hierdoor achteruit gaat. Toch niet onbelangrijk vind ik. Het is inderdaad zeer kostelijk, maar ik heb al menig rit/wedstrijd gehad die verpest is door regen en bijgevolg koude. Voor mij dus wel een (hopelijk eenmalige) investering waard.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

matthiav schreef: wo 4 december 2019, 10:48 Heb dit jaar ook een Gore-Tex Shakedry gekocht. Door omstandigheden nog niet veel kunnen testen (eerste testen waren wel zeer positief). In reviews op internet vond ik er alleen maar positieve zaken over. Vriend van me rijdt met een Castelli Idro (= zelfde Gore-Tex membraan) en is daar zeer positief over. Bovendien kan je het ook in de wasmachine steken, zonder dat de werking hierdoor achteruit gaat. Toch niet onbelangrijk vind ik. Het is inderdaad zeer kostelijk, maar ik heb al menig rit/wedstrijd gehad die verpest is door regen en bijgevolg koude. Voor mij dus wel een (hopelijk eenmalige) investering waard.
Ik las ergens dat die Shakedry niet goed bestand is tegen rugzakken door het ontbreken van de buitenlaag, klopt dat?

Mijn C5 trail hooded jacket is ondertussen binnen. Weegt nix en voelt toch stevig, lekker klein op te vouwen ook. Morgen maar eens testen (al was vandaag een betere dag qua regen geweest :lol: )
matthiav
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: wo 15 maart 2017, 11:43

Gore zelf meldt inderdaad dat de stof niet gemaakt is om schuren e.d. te weerstaan.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

TenZNL schreef: vr 6 december 2019, 21:43 Ik las ergens dat die Shakedry niet goed bestand is tegen rugzakken door het ontbreken van de buitenlaag, klopt dat?
matthiav schreef: ma 9 december 2019, 10:28 Gore zelf meldt inderdaad dat de stof niet gemaakt is om schuren e.d. te weerstaan.
2 maten groter bestellen, dan kan je rugzak onder je jas :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Krijg je dan ook een toegangskaartje voor de Notre Dame? :lol:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

TenZNL schreef: ma 9 december 2019, 15:12 Krijg je dan ook een toegangskaartje voor de Notre Dame? :lol:
Nee, maar die kan je bij Bol bestellen...
Of Ali of Wiggle of OnOne :evil:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie