Bol.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Lekker dan, de bezorging is alweer uitgesteld...
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

:lol:
Je bent de eerste die besteld heeft en de link op het forum geplaatst heeft en de laatste die z'n shirts binnen krijgt.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jefro98 schreef: ma 9 december 2019, 15:48 :lol:
Je bent de eerste die besteld heeft en de link op het forum geplaatst heeft en de laatste die z'n shirts binnen krijgt.
Als ze nog binnenkomen... :-?
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Bedankt! Ook twee shirts besteld.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

mijn 2 shirtjes zijn binnen, lekker snel :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Net een chatsessie achter de rug met Bol...Vreemd, mijn maten zijn blijkbaar op maar het paktje was wel al aangemeld bij PostNL. Men gaat bij inkoop nog wel kijken of/wanneer er weer voorraad binnen komt etc etc...

Maw, ik kan het vergeten :(
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

TenZNL schreef: ma 9 december 2019, 18:39 Net een chatsessie achter de rug met Bol...Vreemd, mijn maten zijn blijkbaar op maar het paktje was wel al aangemeld bij PostNL. Men gaat bij inkoop nog wel kijken of/wanneer er weer voorraad binnen komt etc etc...

Maw, ik kan het vergeten :(
haha hoe dan, jij als topicstarter en aanstichter van deze rage krijgt nu niks binnen. Wel zuur zeg. Je hebt zeker geen maatje S anders mocht je wel eentje van mij als troost. De mijne gaan nu in de kast en ergens in de zomer zal ik vergeten dat ik ze heb en volgend jaar winter kom ik ze ergens tegen... :D
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Géén idee, dat moet je aan Bol vragen...ik heb dit pas gepost 30min nadat ik een bestelbevestiging had gekregen.
Ben ook benieuwd of ze een betalingsherinnering gaan sturen, ik laat de order nl openstaan totdat ik definitief te horen krijg dat ze niet meer leverbaar zijn.

Eerlijk gezegd is dit pas de 1e keer dat het mis gaat bij Bol, ik bestel daar al jaren regelmatig. Kan een keer gebeuren maar leuk is anders Afbeelding
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

TenZNL schreef: ma 9 december 2019, 15:50
Jefro98 schreef: ma 9 december 2019, 15:48 :lol:
Je bent de eerste die besteld heeft en de link op het forum geplaatst heeft en de laatste die z'n shirts binnen krijgt.
Als ze nog binnenkomen... :-?
Mijn shirt is binnen. :lol:
Plaats reactie