Cyclestore.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Op MBR UK zag ik (via linkje 'dirty deals' naar cyclestore) de flatpedalshoes Specialized 2FO 2.0 voor een goeie 80 euro. Mocht je nog een nieuw paar nodig hebben: doe er je voordeel mee! :-q
Juh!
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Kaasopjepannenkoek schreef: do 20 februari 2020, 01:42 Op MBR UK zag ik (via linkje 'dirty deals' naar cyclestore) de flatpedalshoes Specialized 2FO 2.0 voor een goeie 80 euro. Mocht je nog een nieuw paar nodig hebben: doe er je voordeel mee! :-q
Heb ik daar al maandje geleden gekocht.😉
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Waarom vertel je mij dat dan niet even :tong :-q
Juh!
Gebruikersavatar
Baron Tankhe
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 6 november 2016, 11:01
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 6

Heeft er nog iemand iets besteld bij www.cyclestore.co.uk of www.cyclestore.co.nl want er staat nu zo'n prachtige melding :
"As the UK has now left the EU, all orders shipping out of the UK will have the UK Sales Tax removed, please be aware you may be subject to local Sales Tax and service fees upon arrival in to your country, further details can be found through your localised Import Office"
Want nu lijkt de winkel dus heel goedkoop, maar dat is dus omdat er geen BTW bij de prijs is opgeteld.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Voor bestellingen met een waarde tot €22,- inclusief verzendkosten is er vrijstelling van BTW. Daarboven tot €150,- betaal je BTW en €13,-inklaringskosten. Vanaf €150,- komen er eventueel nog invoerrechten bovenop. Vanaf 1 juli vervalt trouwens de vrijstelling voor bestellingen tot €22,-

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... etaankopen

Voor bestellingen tot €150,- weet je nu i.i.g. wat de uiteindelijke kosten worden. Ik heb geen flauw idee wat invoerrechten zijn voor fietsspullen, je kan ergens ellenlange tabellen raadplegen.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Baron Tankhe
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: zo 6 november 2016, 11:01
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 6

Dus een korting 20 euro op een jas is meteen weer weg door btw en inklaringskosten. Dan maar gewoon binnen de EU bestellen.
JorenS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: do 11 februari 2021, 11:20

Ik heb hier laatst MTB schoenen a €185 besteld en kreeg inderdaad bij levering een rekening voor de invoering. Totale kosten €69. Hiermee waren de schoenen dus duurder dan in Nederland. Wijze les voor de volgende keer...
Plaats reactie