Opheffingsverkoop fietswinkel.nl locatie Amsterdam en Venlo

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
ChapDDR
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 4 december 2019, 16:06

https://www.fietsenwinkel.nl/opheffings-uitverkoop

De Amsterdamse en Venlo'se vestiging van fietswinkel.nl hebben een opheffings uitverkoop tegen wat zij noemen 'bodemprijzen'. Misschien zit er wel een goed dealtje op een Cube of BMC tussen? Online geven ze geen indicatie of er ook mtbs tussen zitten, maar wie weet :tong
Shin
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 mei 2020, 20:49

Een week of twee geleden ben ik in de winkel in Amsterdam geweest. Ik was op zoek naar een nieuwe mtb (beginner). Na wat research op internet gedaan te hebben had ik mijn budget op ongeveer 1500 a 1600 gesteld. Cube race c:62 of een scott scale 940 vond ik erg mooi en betaalbaar.

Eenmaal binnen bij fietsenwinkel werd ik door de medewerker begeleid naar de mtb afdeling, de bmc fietsen vielen mij een tegen qua specs en uiterlijk. Er stond 1 hele mooie fiets vooraan de winkel en daar ging ik toch maar naar vragen. Als beginner zag ik eenmaal bij de fiets dat het volledig van carbon was, sram xx1 groep had en xtr remmen. Het ging uiteindelijk om de scott scale 900 sl 2016. Ik heb de fiets gekocht voor €2000,- en ben naar huis gefietst van Amsterdam naar Hoorn in mijn gewone outfit haha. Ben boven mijn budget gegaan maar ben super blij met de fiets!
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

TOP! gefeliciteerd :-q
habebat vehentem
Plaats reactie