Ervaring Blacks.co.uk of Millets.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
FJP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 18 maart 2013, 21:28

Hoi,

In een ander topic m.b.t. bike advies, ben ik eruit en wil ik eind september een Calibre Bossnut 2020 (v3) aanschaffen.

Deze bike is beschikbaar in Engeland en enkel Blacks.co.uk en Millets.co.uk hebben international shipping.

Ik weet dat beide winkels opzich gelijk aan elkaar zijn. Logo en kleurstelling op de website is anders, maar verder lijkt het ook qua communicatie een kopie. Beide zijn onderdeel van JD Sports. En Blacks schijnt weer eigenaar te zijn van Millets.

De actuele reviews op Trust Pilot zijn voor beide niet mals. Ik weet dat op dit moment een run is op MTBs en er voorraad issues kunnen zijn ivm COVID-19. Ik hoop dat de storm rond september wat gaat liggen.

Heeft iemand ervaring met deze (web)winkels en specifiek in het aanschaffen van een MTB?
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

Ik heb er nooit wat besteld, ik ben weleens in de winkels binnengelopen die zitten in de hele UK.
Het is een soort perry sport of intersport, "dozenschuivers"
voornamelijk gericht op (goedkope) kleding verkopen en daarnaast wat wandel en kampeer spullen.
zolang het goed gaat is er niks aan de hand, maar als er iets mis is zou ik geen snelle persoonlijke service verwachten.
Plaats reactie