bikesteelborrow.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
nordcore
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 16:35
Mijn mountainbike: Trek Remedy en Cube LTD
Contacteer:

http://bikesteelborrow.com

Ik was al een tijdje bezig met het doen van research voor de aanschaf van een nieuwe fiets.
Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Trek Remedy 8 van 2021.
Helaas was de kleur die ik wilde "Marigold to radioactive red fade" bij geen enkele winkel in NL snel leverbaar (levertijd +6 maanden)
Dus ben ik het wijde web opgegaan en heb verschillende sites gevonden die beweerden dat hij op voorraad was, uiteraard klopte deze informatie niet voor 95% van de sites.

Uiteindelijk vond ik een aanbieder op Ebay en deze werd verkocht door een bikeshop: Bike, Steel & Borrow in Ammersbek (in de buurt van Hamburg).
Ik heb contact opgenomen met de verkoper Wolfgang Prostka en heb enkele gewenste aanpassingen voor de fiets doorgegeven en hier vroeg hij een erg nette prijs voor (hetzelfde bedrag als Trek Bicycle Utrecht aan mij had voorgesteld).
Ik heb de fiets vervolgens via hun (onbeveiligde) website besteld op donderdag en met Paypal betaald.
De fiets werd vervolgens de dinsdag erop bij mij thuis afgeleverd.

Al met al is mijn ervaring met deze partij bijzonder goed te noemen.
Plaats reactie