Reefos bikeshop nieuwkoop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

Even een compliment voor Brain hier geven.
Ik had problemen met mijn achter demper.
Afgelopen woensdag avond gebracht, en kon m gisteren al weer ophalen, I.V.M. werk dus vandaag weer opgehaald, echt top service.
Mijn fietsje mag vies worden.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jan the Man schreef: vr 4 december 2020, 11:51 Klopt BS heeft nog geen tijd om zich in DVO te verdiepen/trainen. Mijn DVO heb ik bij Suspensioncenter in Heiloo in laten korten. Dat vond ik achteraf erg duur (zowat de prijs van een onderhoudsbeurt). Had de vork zelf gebracht/opgehaald dus daar had hij geen werk/kosten aan. Was ook een beetje slordig omdat de LSC knop niet helemaal juist zat. Het werkte wel maar op mijn andere DVO's zit deze (origineel) net wat anders. Zelf even opgelost.
Intussen wel, heb in december j.l. nav een minieme luchtlekkage een Topaz daar laten servicen.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Ik heb toch wel een iets mindere ervaring. Heb een tijdje geleden mijn nieuwe vork laten inbouwen op mijn dh en van 180mm naar 200mm laten zetten. Kom ik er tijdens het eerste ritje achter dat de afstand tussen de kroon en de stanchions 2cm te klein was. Gevolg was dat de kroon er lekker op zat te rammen. Gelukkig zelf op kunnen lossen door wat spacers om te draaien. Vervolgens lekkage op de rebound. Contact opgenomen met Brian en die zou een nieuw rubber ring opsturen. Na 2 weken niks ontvangen te hebben weer contact gezocht. Hij zou het nog een keer opsturen. Nou ik zit nog te wachten. Uiteindelijk zelf besteld en opgelost. Vind het verder een aardige gast maar zal er nooit meer heen gaan.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: za 23 juli 2022, 23:19 Ik heb toch wel een iets mindere ervaring. Heb een tijdje geleden mijn nieuwe vork laten inbouwen op mijn dh en van 180mm naar 200mm laten zetten. Kom ik er tijdens het eerste ritje achter dat de afstand tussen de kroon en de stanchions 2cm te klein was. Gevolg was dat de kroon er lekker op zat te rammen. Gelukkig zelf op kunnen lossen door wat spacers om te draaien. Vervolgens lekkage op de rebound. Contact opgenomen met Brian en die zou een nieuw rubber ring opsturen. Na 2 weken niks ontvangen te hebben weer contact gezocht. Hij zou het nog een keer opsturen. Nou ik zit nog te wachten. Uiteindelijk zelf besteld en opgelost. Vind het verder een aardige gast maar zal er nooit meer heen gaan.
Dat is idd niet zo fraai. Een foutje kan altijd, het blijft mensenwerk maar dan moet je het wel oplossen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16705
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

TenZNL schreef: vr 22 juli 2022, 18:32
Jan the Man schreef: vr 4 december 2020, 11:51 Klopt BS heeft nog geen tijd om zich in DVO te verdiepen/trainen. Mijn DVO heb ik bij Suspensioncenter in Heiloo in laten korten. Dat vond ik achteraf erg duur (zowat de prijs van een onderhoudsbeurt). Had de vork zelf gebracht/opgehaald dus daar had hij geen werk/kosten aan. Was ook een beetje slordig omdat de LSC knop niet helemaal juist zat. Het werkte wel maar op mijn andere DVO's zit deze (origineel) net wat anders. Zelf even opgelost.
Intussen wel, heb in december j.l. nav een minieme luchtlekkage een Topaz daar laten servicen.
Mijn Diamond heb ik bij Cycledreams in Arnhem laten doen. Beurtje en omdat ik hem in mijn Levo SL wilde inbouwen meteen van 160mm naar 150mm laten zetten (spacer had ik zelf en met de vork meegestuurd).
Achteraf spijt van, want een Diamond op 150mm bouwt lager in dan een Fox 34 op 150mm. Dus op 160mm had hij perfect gepast.

Leermomentje, altijd meten en niks zomaar aannemen... :roll: :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kermit schreef: ma 25 juli 2022, 10:45 Mijn Diamond heb ik bij Cycledreams in Arnhem laten doen. Beurtje en omdat ik hem in mijn Levo SL wilde inbouwen meteen van 160mm naar 150mm laten zetten (spacer had ik zelf en met de vork meegestuurd).
Achteraf spijt van, want een Diamond op 150mm bouwt lager in dan een Fox 34 op 150mm. Dus op 160mm had hij perfect gepast.

Leermomentje, altijd meten en niks zomaar aannemen... :roll: :D
Off topic:
Klopt, daar was ik ook al achter.
Maar ik heb bij mijn Diamond zelf de travel veranderd, is niet heel moeilijk maar je hebt wel wat tooltjes nodig (die kan je evt wel van mij lenen mocht je dit alsnog willen doen).
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

kermit schreef: ma 25 juli 2022, 10:45
Mijn Diamond heb ik bij Cycledreams in Arnhem laten doen. Beurtje en omdat ik hem in mijn Levo SL wilde inbouwen meteen van 160mm naar 150mm laten zetten (spacer had ik zelf en met de vork meegestuurd).
Achteraf spijt van, want een Diamond op 150mm bouwt lager in dan een Fox 34 op 150mm. Dus op 160mm had hij perfect gepast.

Leermomentje, altijd meten en niks zomaar aannemen... :roll: :D
Geheel off-topic natuurlijk.

Maar toch, mijn beste heer :-q
Indien gewenst, neem na mijn vakantie nog even contact op, maken we nog even een afspraak en bouw ik hem voor je terug naar 160mm. Spijt hebben is niet de bedoeling. Ik ben vanaf 18 augustus weer aanwezig.

Groet,
Lucas
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zo is dat :-q goede service is het halve werk :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Alles wordt opgelost onder het Reefos topic :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16705
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Luuc91 schreef: wo 27 juli 2022, 08:56
kermit schreef: ma 25 juli 2022, 10:45
Mijn Diamond heb ik bij Cycledreams in Arnhem laten doen. Beurtje en omdat ik hem in mijn Levo SL wilde inbouwen meteen van 160mm naar 150mm laten zetten (spacer had ik zelf en met de vork meegestuurd).
Achteraf spijt van, want een Diamond op 150mm bouwt lager in dan een Fox 34 op 150mm. Dus op 160mm had hij perfect gepast.

Leermomentje, altijd meten en niks zomaar aannemen... :roll: :D


Geheel off-topic natuurlijk.

Maar toch, mijn beste heer :-q
Indien gewenst, neem na mijn vakantie nog even contact op, maken we nog even een afspraak en bouw ik hem voor je terug naar 160mm. Spijt hebben is niet de bedoeling. Ik ben vanaf 18 augustus weer aanwezig.

Groet,
Lucas

Mooi aanbod, thanks! Maar wellicht toch niet nodig, ik denk er nog even over.

Dan kunnen we nu weer terug naar Reefo's, met excuus voor de tijdelijke topic-kaap mijnerzijds ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik ga terug naar Reefo's ja, maar Kermit naar Cycledreams volgens mij.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Weet iemand of hij ook Lefty (Ocho) doet? op zijn site staat eigenlijk niks.
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

DVO staat er ook niet bij maar doet ie ook. Ik zou `m gewoon ff bellen of een berichtje sturen (laatste keer heb ik `m gemaild, hij antwoordde toen elke keer vrij vlot)
tjaarts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 20 november 2018, 15:15

Ik heb twee 2011-2012 fietsen daar laten reviseren en ben erg tevreden over eerlijkheid, kennis en vakmanschap. Eerste fiets heeft hij bijvoorbeeld een nieuwe originele voorvorkkroon geregeld waar ik zelf niet aan kon komen en van de tweede fiets heeft hij oude brain systeem netjes gereviseerd. Verder heeft hij erg veel kennis om fietsen weer terug te krijgen naar originele configuratie en kan hij aan de meeste originele onderdelen komen. Voor onderhoud dat ik zelf niet kan of durf ga ik vanaf nu naar hem toe!
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ow hier ook even thumbs up voor Brian.

Op advies van 38x10 vorig voorjaar naar Nieuwkoop gereden met een auto vol Ohlins spullen; 2 stuks DH40 een TTX coil demper en een RXF36 coil. Het was echt hoognodig, spul werkte beter dan nieuw.

Inmiddels heb ik nóg een bike met een Ohlins RXF 36 air en een air demper, die gaan er op zeker ook weer naar terug.

:-q
Plaats reactie