H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Wel van deze gasten geleerd dat dit forum eindelijk standaard utf8 smileys ondersteund. Vroeger kreeg je een mooie foutmelding van de database in je scherm als je het per ongeluk deed... 🙀

Heeft iemand Mario al een bericht gestuurd, dat er net een zee van mogelijkheden is ontstaan? 🙈🙉🙊
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

OsiruS schreef: zo 9 mei 2021, 17:39
Toetanchamon schreef: zo 9 mei 2021, 07:51 Goede morgen mannen, ik ben dus zo'n onervaren nieuwe MTB'er en wil nu na een goedkope MTB te hebben gehad om het uit te proberen een knappe kopen. Mijn oog is gevallen voor een bike bij hun vandaan. Ik heb dus niet echt een kenner in mijn kring die mee zou kunnen gaan dus ik zou graag aan jullie willen vragen of dit een goede koop zou zijn en of jullie misschien iets op zou vallen aan de foto's wat niet zou kloppen oid.
Ik wil niet iemand bij voorbaat argwanend zijn maar vanwege dit topic toch deze vraag.

SPECIALIZED S WORKS FULLCARBON 29er Mountainbike Maat L
€ 1.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1702432222 ... ialbuttons

Alvast bedankt mannen.


Mvg.
Blijf maar weg, dit is stumpjumper, dat is te zien op plaatje 11, maar voor een s-works bijzonder karig afgemonteerd.
Ik kom hem op de specialized archief ook niet tegen, die gaat terug tot 2014.
Was te koop als los frame in 2015, vermoedelijk in de basis een comp carbon geweest waarvan het frame gescheurd is, die achterbruggen braken bij bosjes af... Destijds werd er nog wel eens een upgrade frame geleverd.. Verder 0,0 met s-works te maken buiten t frame dus...
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Makkelijk schreef: ma 10 mei 2021, 06:25

Heeft iemand Mario al een bericht gestuurd, dat er net een zee van mogelijkheden is ontstaan? 🙈🙉🙊
🤫. Niet de 😺 op het 🥓 binden.
Dkawa28
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 11 oktober 2020, 13:27
Mijn mountainbike: Trek Marlin 7

https://link.marktplaats.nl/m1702876587 ... nt=app_ios

Het volgende wordt in de advertentie gemeld:

‘Heeft recent een beurt gehad en volgende onderdelen waren vervangen:
Cassette
ketting
Banden’

Achterband lijkt versleten, ketting en cassette zijn gewoon smerig…

Mijn conclusie: gewoon een stelletje koekenbakkers
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

in heel de wereld amper een cassette of ketting te verkrijgen.
H&B gooit per week ongeveer 8 fietsen online waarvan ze allemaal een nieuwe cassette,ketting of iets anders hebben vervangen :winkie: :lol:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

nick22 schreef: vr 14 mei 2021, 10:45 in heel de wereld amper een cassette of ketting te verkrijgen.
H&B gooit per week ongeveer 8 fietsen online waarvan ze allemaal een nieuwe cassette,ketting of iets anders hebben vervangen :winkie: :lol:
Ze kunnen misschien wel meer geld verdienen door alleen maar kettingen en cassettes te verkopen! Allemaal nieuw, dus geen gezeik meer :tong
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Dkawa28 schreef: vr 14 mei 2021, 10:37 https://link.marktplaats.nl/m1702876587 ... nt=app_ios

Het volgende wordt in de advertentie gemeld:

‘Heeft recent een beurt gehad en volgende onderdelen waren vervangen:
Cassette
ketting
Banden’

Achterband lijkt versleten, ketting en cassette zijn gewoon smerig…

Mijn conclusie: gewoon een stelletje koekenbakkers
Heb al eerder aangegeven dat hun advertenties wel kloppen.

Dat schrijven ze toch ook dat er uiteindelijk niets vervangen is: "Heeft recent een beurt gehad en volgende onderdelen waren vervangen". :~
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ghost-biker schreef: vr 14 mei 2021, 11:04 Heb al eerder aangegeven dat hun advertenties wel kloppen.
Dat je überhaupt de moeite neemt om iets positiefs over ze te schrijven. :~
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Ghost-biker schreef: vr 14 mei 2021, 11:04
Dkawa28 schreef: vr 14 mei 2021, 10:37 https://link.marktplaats.nl/m1702876587 ... nt=app_ios

Het volgende wordt in de advertentie gemeld:

‘Heeft recent een beurt gehad en volgende onderdelen waren vervangen:
Cassette
ketting
Banden’

Achterband lijkt versleten, ketting en cassette zijn gewoon smerig…

Mijn conclusie: gewoon een stelletje koekenbakkers
Heb al eerder aangegeven dat hun advertenties wel kloppen.

Dat schrijven ze toch ook dat er uiteindelijk niets vervangen is: "Heeft recent een beurt gehad en volgende onderdelen waren vervangen". :~
Begrijp je reactie. Dit is onderhoud die ze zelf uitvoeren, maar.... helaas er is een maar. Ze zijn bijvoorbeeld niet (altijd) even eerlijk over onderhoud van dempers en vorken. Hier krijg je vaak een kul verhaal opgespeld.

De drie keer dat ik mee was met iemand die daar fiets wilde kopen. Meegemaakt dat men dingen verzweeg of niet eerlijk was. Persoonlijk zou ik hier geen fiets kopen, maar in deze tijd mag je blij zijn dat je fiets vind. Koop je er toch een fiets. Zorg dat je de fiets goed controleert! En verwacht geen aftersales. Wat je bij MP handel mag verwachten.... :wink:
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Peuleus
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 14 mei 2021, 15:42

Heb mijn oude Cube verkocht aan deze gasten. Hebben een vrij irritante / dominante manier van communiceren. Kopen de fietsen op onder de naam “Roel” op Marktplaats, dus niet vanuit de naam H&B.

Zijn wel degelijk dezelfde gasten want heb mijn eigen oude fiets voor 350.- meer voorbij zien komen. Heb zelf 600.- gekregen wat ik best al een prima prijs vond, maar dus aanzienlijk meer voor had kunnen krijgen.

Voor de doorverkoop hebben ze wel de cassette en ketting moeten vervangen, maar wat ik via via heb begrepen (rumour goes) zetten ze er AliExpress onderdelen op. Orginele onderdelen (XT) zitten gruwelijke levertijden op, dus daarom heb ik het ook niet laten vervangen maar fiets zo verkocht.
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Dice Oldskool schreef: vr 14 mei 2021, 11:24
Ghost-biker schreef: vr 14 mei 2021, 11:04 Heb al eerder aangegeven dat hun advertenties wel kloppen.
Dat je überhaupt de moeite neemt om iets positiefs over ze te schrijven. :~
Ow, sorry hoor. Het was niet positief bedoelt. Misschien begrijp je mijn sarcasme niet of lees je niet goed.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ghost-biker schreef: vr 14 mei 2021, 18:55
Dice Oldskool schreef: vr 14 mei 2021, 11:24

Dat je überhaupt de moeite neemt om iets positiefs over ze te schrijven. :~
Ow, sorry hoor. Het was niet positief bedoelt. Misschien begrijp je mijn sarcasme niet of lees je niet goed.
Dat zal het idd zijn. :oops: No offence. :bier:
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

:-q

Denk dat ik toch eens een keer ga kijken bij die gasten als ik langs Oeffelt kom. Is hier vlakbij.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Peuleus schreef: vr 14 mei 2021, 15:53 Hebben een vrij irritante / dominante manier van communiceren. Kopen de fietsen op onder de naam “Roel” op Marktplaats, dus niet vanuit de naam H&B.
Zou haast een lokfiets op MP zetten met de hoop dat de broers toehappen. Beetje met ze ouwehoeren. 8) :winkie:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ghost-biker schreef: vr 14 mei 2021, 19:02 :-q

Denk dat ik toch eens een keer ga kijken bij die gasten als ik langs Oeffelt kom. Is hier vlakbij.
En dan hele domme irritante vragen gaan stellen. :-D
Gesloten