H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Fravo1 schreef: zo 3 januari 2021, 23:40 Iemand bekend met H&B Exclusive in Oeffelt? Handelt in 2e hands MTB's en adverteert alleen maar op Marktplaats.Ze hebben een Ghost AMR SL carbon 29er staan, waar mijn zoon interesse in heeft: https://link.marktplaats.nl/m1647846721. Bouwjaar onbekend, zou erg weinig gebruikt zijn.
Ik kan over dit model vrij weinig vinden. Beetje fatsoenlijke bike voor een relatieve beginner?
Als Fravo1 nou eens de titel van dit topic aanpast. Dan staat er in ieder geval een waarschuwing op plek 2 in Google....

https://www.google.com/search?q=h%26b+exclusive
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Hele goeie. :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Een mod zou dat ook kunnen aanpassen natuurlijk.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16803
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat zouden we technisch gezien wel kunnen, maar het is niet aan ons om in een topictitel een waardeoordeel te vermelden.
Als mensen nu googlen op H&B komen ze dit topic snel genoeg tegen in de zoekresultaten, als ze dan de moeite nemen om het eens door te nemen kunnen ze daar vervolgens hun eigen conclusies aan verbinden ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Wat je op google te zien krijgt is afhankelijk van je cookies, niet iedereen krijgt deze pagina dus hoog te zien in de Google lijst.
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

japie carbon schreef: do 15 juli 2021, 13:11 Wat je op google te zien krijgt is afhankelijk van je cookies, niet iedereen krijgt deze pagina dus hoog te zien in de Google lijst.
Dat is zo, maar cookie/context-less staat deze pagina toch echt op plek 2 of 3.
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

Ze hebben nu ook een website en facebook pagina! Kwam als gesponsorde link voorbij.
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

OsiruS schreef: vr 16 juli 2021, 10:00 Ze hebben nu ook een website en facebook pagina! Kwam als gesponsorde link voorbij.
website hebben we hier eerder al besproken ;) Toen wezen alle social-media links, ook de FB link, terug naar de homepage van de website. Dat ze een FB page hebben is wel mooi, daar kun je redelijk openbaar op klagen zodat iedereen je klachten kan zien.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Crasstest schreef: vr 16 juli 2021, 10:26
OsiruS schreef: vr 16 juli 2021, 10:00 Ze hebben nu ook een website en facebook pagina! Kwam als gesponsorde link voorbij.
website hebben we hier eerder al besproken ;) Toen wezen alle social-media links, ook de FB link, terug naar de homepage van de website. Dat ze een FB page hebben is wel mooi, daar kun je redelijk openbaar op klagen zodat iedereen je klachten kan zien.
Als beheerder haal je negatieve reacties gewoon weg. En maak je zelf met nep accounts lovende reacties
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5573
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

bouwpakket schreef: vr 16 juli 2021, 11:06
Crasstest schreef: vr 16 juli 2021, 10:26

website hebben we hier eerder al besproken ;) Toen wezen alle social-media links, ook de FB link, terug naar de homepage van de website. Dat ze een FB page hebben is wel mooi, daar kun je redelijk openbaar op klagen zodat iedereen je klachten kan zien.
Als beheerder haal je negatieve reacties gewoon weg. En maak je zelf met nep accounts lovende reacties
En daar hebben de broertjes er genoeg van.
Cornejansen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 17 juli 2021, 15:32

Ondanks de wisselende berichten over H&B Exclusive ben ik vandaag toch maar even langs gegaan. Bij binnenkomst krijg ik vriendelijk koffie aangeboden al oogt de twintig jarige verkoper vanaf het begin ongemakkelijk en nerveus. Ze hebben veel keus en de fietsen zien er netjes gepoetst uit. Ik heb een aantal fietsen bekeken. Fiets nummer 1 heeft slagen in voor een achterwiel en de banden zijn beschadigd alsof er een slecht afgesteld knijprem blok een tijd lang rubber uitgevreten heeft (net voorbij de velg) , komen wellicht van een andere af want deze heeft schijfremmen. Als ik aanhaal dat er slagen in zitten kijkt hij niet mee, hij blijft stug volhouden dat er geen slagen in zitten, de slag zou uiteindelijk in de banden zitten 😅. Hij zit 90% van de tijd in zijn telefoon dus echt een normaal gesprek komt niet tot stand, komt bij mij niet erg geïnteresseerd over op deze manier. Vanaf een bepaald moment schakelt hij over van nerveus naar vijandig. Het gaat om fietsen met een nieuwprijs van iets boven de 1000, maar hij wil 950 ondanks de mankementen die er volgens hem niet zijn. Volgende fiets heeft een kapotte lockout; dat kan, zegt ie en hij zit weer in zijn telefoon. Andere verschillende trappers en een andere weer twee verschillende breedte banden en de meeste banden ogen dat ze aan vervanging toe zijn. Begint een beetje op een samengeraapt zootje te lijken. Als ik hem er op wijs dat ik best wel wat wil betalen maar voor deze prijzen toch wel maar verwachten dat de fietsen technisch in orde zijn, zegt hij ja ondanks dat blijft hij volhouden dat er niets aan de hand met de fietsen. Ik bedank hem voor zijn tijd en vertrek en hoor hem vanalles mompelen als hij van me wegloopt, ik gok voor het gemak maar even dat wat een aardige klant er niet tussen zat. Wat ik zag waren twee jonge jongens in the fast lane, hun prijzen staan in steen gebijteld maar zijn niet realistisch. Verkopertje heeft nul verstand van zijn merchandise. Ik krijg het idee dat ze denken we lopen het hele schaarse segment leeg en dan kopen mensen toch wel bij ons. Nee dus. :lol:
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

Alweer een nieuw Forumlid met een positieve beoordeling over deze firma🤔.
🤣🤣😜
Blijft leuk, dit draadje :bier: !!👍
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Je hebt alleen de eerste twee zinnen gelezen? :~
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Azurri schreef: za 17 juli 2021, 16:15 Alweer een nieuw Forumlid met een positieve beoordeling over deze firma🤔.
🤣🤣😜
Blijft leuk, dit draadje :bier: !!👍
Ook mijn eerste gedachte bij de eerste zin. Maar lees even verder
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

bouwpakket schreef: za 17 juli 2021, 18:22
Azurri schreef: za 17 juli 2021, 16:15 Alweer een nieuw Forumlid met een positieve beoordeling over deze firma🤔.
🤣🤣😜
Blijft leuk, dit draadje :bier: !!👍
Ook mijn eerste gedachte bij de eerste zin. Maar lees even verder
I speak sarcasm fluently 😉
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gesloten