H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

JurT schreef: di 20 juli 2021, 21:46
Crasstest schreef: di 20 juli 2021, 17:49
Het is toch niet pas oplichting nadat je aangifte gedaan hebt?
Zeg ik dat dan? Volgens mij niet toch.
No offense, maar zo leest het naar mijn mening wel.
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Melding

Om het voor iedereen leuk te houden gelden hier regels. Wij vragen een paar minuten van je tijd om dit door te lezen.
https://www.mountainbike.nl/voorwaarden-community

Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor mountainbikers die graag willen praten over mountainbike-onderwerpen. Daarnaast zijn bedrijven en instanties welkom om zich (bijvoorbeeld met een webcare-account) in discussies te mengen, vragen te beantwoorden en tekst en uitleg te geven.

Geregistreerd? Dan ben je akkoord
Om het forum beschaafd, informatief, aangenaam, constructief en interessant te houden heeft Mountainbike.nl gebruiksvoorwaarden en huisregels opgesteld. Wanneer je je registreert als forumgebruike ga je akkoord met deze voorwaarden en regels.

Berichten plaatsen
  • De gebruiker is en blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de berichten die hij / zij op het forum plaatst of heeft geplaatst.
  • Belastende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd.
  • Lovende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd.
  • (Delen van) forumbijdragen die off topic zijn, oftewel: die niet of nauwelijks iets te maken hebben met het openingsbericht van de discussie, kunnen worden verwijderd door de Moderator.
Gebruikersgegevens
Mountainbike.nl zal jouw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen van derden, behoudens indien en voor zover Mountainbike.nl daartoe ingevolge de wet dan wel een rechterlijk vonnis toe is of wordt verplicht. Als gebruiker van het forum sta je toe dat Mountainbike.nl de door jou opgegeven informatie, alsmede je IP-adres bij registratie en bij iedere post (forumbijdrage), in zijn database opslaat. Deze gegevens verstrekt Mountainbike.nl niet zonder jouw toestemming aan derden, tenzij politie of justitie hierom vraagt of de rechter dat beveelt.

Lees de gehele "Voorwaarden Community" hier:
https://www.mountainbike.nl/voorwaarden-community

Bedankt voor het lezen, hou het leuk en Let's Ride!

De Mountainbike.nl Crew,
Bij vragen over de Community Voorwaarden > Rogier - redactie@mountainbike.nl
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ah, dit topic is weer open. :-)
Eens kijken hoeveel klanten zich weer gaan melden. ;-)
bruudt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 10 mei 2021, 17:10

Na 2.5maand mijn Cube reaction 2020 model gebruikt te hebben stopte afgelopen week mijn voorvork ermee.

Is mijn eerste mtb dus redelijk onbekend ermee. Het lijkt er op dat er een afsluitingsrubber kapot is. Ik nam een kleine sprong en hoorde een tik. Gelijk een voorvork die ik helemaal in kon drukken zonder tegen druk.
Netjes afgestapt en naar de auto gelopen gelukkig was ik nog maar 500meter ver.

Hij stond te koop met ongeveer 500/600km er op. Heb er zelf nog geen 200km mee gereden. Na contact met hun te hebben gehad geven ze aan dat het word opgelost.

Ik ben benieuwd, als ze het netjes oplossen zal ik dat hier ook zeker vermelden na alle negatieve reacties.

Fiets zelf is echt nog in hele nette staat en las op de Cube site dat voorvork 2jaar garantie heeft en bij 1000km echt onderhoud nodig heeft. (Dit geeft mij wel hoop)

Fiets zelf is altijd na iedere rit netjes onderhouden dus daar zal het niet aan liggen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

bruudt schreef: za 11 september 2021, 12:52 Na 2.5maand mijn Cube reaction 2020 model gebruikt te hebben stopte afgelopen week mijn voorvork ermee.

Fiets zelf is echt nog in hele nette staat en las op de Cube site dat voorvork 2jaar garantie heeft en bij 1000km echt onderhoud nodig heeft. (Dit geeft mij wel hoop)
Fiets zelf is altijd na iedere rit netjes onderhouden dus daar zal het niet aan liggen.

Elke fabrikant van een voorvork of achtervering geeft aan oh uit te voeren, na gelang het gebruik , bv na 50 hrs of 100hrs of 200hrs , na gang gaat het om nakijken en visuele controle , of het vervangen van Seals , o-ringen , vloeistof ect . Dit kan je zelf eenvoudig vinden via de site van de fabrikant
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

bruudt schreef: za 11 september 2021, 12:52 Hij stond te koop met ongeveer 500/600km er op.
Grappenmakers :D

Al hun fietsen hebben een lage km stand dus daar zou ik niet te veel op vertrouwen :-q
Drost
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 april 2016, 13:11

Twee weken geleden...
Laatst gewijzigd door Drost op za 11 september 2021, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
SensaBike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: di 20 december 2011, 09:26

ZIP

Hij heeft zijn naam aangepast bij marktplaats
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

Deze partij heet nu "H&B Exclusive Tweewieler"
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Modbreak: graag on topic blijven.
Grtz
Herperduin
Moderator
Mtb46
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 2 januari 2011, 15:42
Mijn mountainbike: Cube reaction 29
Contacteer:

Hoi mede bikers,

Wie is er nog meer gedupeerd bij H&B Exclusieve, ben namelijk bezig met een rechtszaak tegen deze jonge heren.


Gaarne een bericht in deze.

Vriendelijk bedankt.


fredvpoppel apenstaartje gmail punt com
Laatst gewijzigd door Mtb46 op do 14 oktober 2021, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud member of http://www.ATBbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mountainbikeniscool.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Woord vooraf, bedoeld voor eventuele reacties op de post van Fred hierboven: het lijkt mij niet in iemands belang om op het forum de ins en outs van eventuele rechtsgang openbaar te delen. Dus, gaarne per PB onderling, of via het gegeven mailadres.

Dank :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Mtb46
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 2 januari 2011, 15:42
Mijn mountainbike: Cube reaction 29
Contacteer:

Klopt reacties naar:

Met vriendelijke sportgroeten,

fredvpoppel apenstaartje gmail punt com
Proud member of http://www.ATBbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mountainbikeniscool.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Ze komen nu ook al gesponsord op mijn Instagram voorbij :lol:
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Naast een advertentie van een zeer bekend bekend confronterend programma van AVROTROS? :D
Gesloten