H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Dice Oldskool schreef: ma 1 februari 2021, 19:49 maar ze verdienen er wel een leuke cent bij.
Dat is iig wel aan hun auto te zien ja :lol:
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Knakworstkweker

dalecooper schreef: ma 1 februari 2021, 19:21 Gezien hun omloopsnelheid denk ik toch dat ze aardig wat winst behalen. Komt misschien ook door de oververhitte markt momenteel, als alles weer “normaal” wordt wordt de markt volgens mij overspoeld met tweedehands. Mountainbikes.
Daar zit ik eerlijk gezegd een beetje op te wachten.

Trailbike voor erbij voor een prikkie zou aangenaam zijn.

Ik heb met mezelf de afspraak dat ik in 2023 een nieuwe XC koop (zal wel eerder worden) maar die koop ik sowieso hagelnieuw omdat die veel, vaak en intensief gebruikt gaat worden.
alex69
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 29 februari 2012, 21:05

--- edit door Rogier van Mountainbike.nl ---
Onvoldoende onderbouwing
https://www.mountainbike.nl/voorwaarden-community
Laatst gewijzigd door alex69 op do 8 juli 2021, 13:51, 5 keer totaal gewijzigd.
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Dan heb je dat mooi voor elkaar dan :-q
Veel plezier met je nieuwe fiets.
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Stumpiejumpie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 16 maart 2021, 18:22

Afgelopen weekend een Specialized Stumperjumper Carbon model 2013 gekocht, welke de twee heren uit Duitsland hebben geimporteerd met orginele aankoopbon en vermelding van het framenummer. De fiets is niet van nieuw te onderscheiden en hooguit een aantal keer op de verharde gebruikt.
Kortom zeer tevreden met onze aankoop.

De heren halen fietsen uit België, Duitsland en Frankrijk. Ze rijden daarvoor stad en land af.
Laatst gewijzigd door ThaSingleTrackMastah op do 18 maart 2021, 00:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Originele tekst teruggeplaatst
Stumpiejumpie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 16 maart 2021, 18:22

Waarom was mijn positieve feedback aangepast door de moderator?!?

Dit is een eerlijke feedback, niks meer en niks minder. Ik heb er verder geen belang bij, maar een positieve reactie mag ook gegeven worden als deze terecht en eerlijk is.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Omdat jij (net als Alex69) in de 1e post meteen de loftrompet steken over de heren H&B. Jij nog een tandje positiever dan Alex.
Dat is op z'n minst verdacht.

Mijn idee bij dit verhaal:
Alex = H en Stumpie = B (of omgekeerd)


Maar misschien zit ik er helemaal naast, ik ben ook maar een mens.
Dus doe je best, verbaas me positief.

Ik heb je originele tekst teruggeplaatst, zodat iedereen kennis kan nemen van je positieve reactie.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Stumpiejumpie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 16 maart 2021, 18:22

Ik ken Alex niet!
Ik ben op jullie site gekomen om andere ervaringen te lezen. En omdat ik vrij verrast was met onze aankoop vond ik dat ik dit moest posten. Als je/jullie dit verdacht vinden, kan ik daar moeilijk iets aan veranderen. Je kunt contact met me opnemen in een.privebericht als je nog meer informatie wil.
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Een aantal keren kort contact gehad met vragen over de fietsen. Je krijgt antwoord maar het is kort en koud zakelijk.

Maten hebben ze er nooit bij en dat vermelde ik ook aan ze. Maar daar hadden ze geen boodschap aan.

Verder vindt ik de foto's van het zadel op de hoogste stand een beetje debiel.??

Uiteindelijk geen fiets gekocht omdat ik de omgang van zaken niet geweldig vond, maar dat wil niet zeggen dat het slechte handel is.
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
JKLmtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 23 mei 2020, 09:49

Ik zie tot mijn verbazing dat h&b een 2021 specialized epic aanbied met aluminium frame :~ ik wist helemaal niet dat die variant bestond. Als ik rondzoek op het internet kan ook niets over deze fiets vinden. Is dit een type die alleen in bepaalde regio's wordt verkocht?

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zullen H&B ook zendamateurs zijn gezien al die telescoopantennes aka zadelpennen?
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Dice Oldskool schreef: za 20 maart 2021, 22:35 Zullen H&B ook zendamateurs zijn gezien al die telescoopantennes aka zadelpennen?
Daar vroeg ik dus naar, ze zeiden dat dat was zodat mensen konden zien hoe hoog het zadel kon en men kon zien of hij/zij er op zou passen.
Daarom hebben ze er nooit een frame maat op staan :winkie:
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Michel.nl schreef: za 20 maart 2021, 22:37
Dice Oldskool schreef: za 20 maart 2021, 22:35 Zullen H&B ook zendamateurs zijn gezien al die telescoopantennes aka zadelpennen?
Daar vroeg ik dus naar, ze zeiden dat dat was zodat mensen konden zien hoe hoog het zadel kon en men kon zien of hij/zij er op zou passen.
Daarom hebben ze er nooit een frame maat op staan :winkie:
:o

Afbeelding

:-D
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

JKLmtb schreef: za 20 maart 2021, 17:58 Ik zie tot mijn verbazing dat h&b een 2021 specialized epic aanbied met aluminium frame :~ ik wist helemaal niet dat die variant bestond. Als ik rondzoek op het internet kan ook niets over deze fiets vinden. Is dit een type die alleen in bepaalde regio's wordt verkocht?

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Ze lezen waarschijnlijk mee, want 2021 is al verdwenen uit de adv.tekst.
Over de fiets, een fiets met brain demper zou ik nooit kopen en zeker niet 2e hands.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 22 maart 2021, 10:30 Ze lezen waarschijnlijk mee, want 2021 is al verdwenen uit de adv.tekst.
Dat idee heb ik ook. Toen ik hier meldde dat de vork geen Factory kashima uitvoering was omdat de binnenpoten zwart waren ipv goudkleurig was de ad ook heel snel aangepast :wink:

Maar beide gevallen geven imho aan dat de zaken mooier voorgesteld worden dan dat ze zijn.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gesloten