Ghost-biker schreef: ↑vr 29 januari 2021, 15:21
Aan de handvatten en cranks te zien ook heel wat km gelopen.
Inderdaad, die zijn zowat versleten en dan moet je heel wat kms maken.
Ook is de vork geen kashima (duurste) versie. Kashima coating is goudkleurig, en deze lijkt zwart, waarschijnlijk uit de performance serie. Op zich niets mis mee maar de omschrijving klopt niet.
Dus inderdaad goed na (laten) kijken. Als de vork een paar jaar geen onderhoud heeft gehad en een grote beurt nodig heeft ben je zoo 100+ euro verder.
Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Staat nergens in de omschrijving dat het er een met Kashima is. Origineel heeft deze bike ook geen Kashima coating.
Een volledige service van de vork ligt tussen de €145,00 en €185,00 en dan mag er niets speciaals aan zijn. Heeft de vork jaren geen onderhoud gehad dan kun je dus nog meer verwachten.
P33t schreef: ↑do 28 januari 2021, 23:54
Ik heb in principe een afspraak voor zondag om de bmc teamelite 01 die ze te koop aanbieden op te halen.... na deze berichten gelezen te hebben, begin ik te twijfelen of dit wel verstandig is....
Ghost-biker schreef: ↑vr 29 januari 2021, 16:22
Staat nergens in de omschrijving dat het er een met Kashima is. Origineel heeft deze bike ook geen Kashima coating.
Ik zie dat ze het aangepast hebben, maar het stond er wel degelijk. Misschien lezen ze mee
Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Knakworstkweker schreef: ↑do 7 januari 2021, 22:02
Geen enkele fiets heeft een maat erbij staan
Dat is voor hun te veel werk om na te kijken schijnbaar
Maar zoals ik al eerder heb gezegd... Ze hebben geen verstand van zaken,dusss...
Of ze er geen verstand van hebben weet ik niet. Zelf geven ze aan dat wel te hebben.
Over ons
Wij zijn twee Mountainbiker broertjes die nog op school zitten en dit als bedrijf hebben geopend naast onze studie. Omdat we veel verstand van Mountainbikes hebben, heeft u altijd zeer kwalitatieve Mountainbike voor de laagste prijs.
We willen zo weinig mogelijk winst maken omdat we nog thuis wonen en geen andere kosten hebben te besteden.
Onze hoofddoel is WEINIG WINST maken, snelle betrouwbare verkoop voor LAAGSTE PRIJS, en alle belangrijkste KLANT TEVREDENHEID WINNEN. NB: Aanbetaling die gedaan worden om product te reserveren worden niet terug gestort, omdat in de tussen tijd mogelijk de fiets verkocht kan worden en dat wordt als schade gezien.
Alleen de laatse zin over de aanbetaling is raar, zullen ze wel anders bedoelen. Ze studeren in ieder geval geen Nederlands.
Dat is voor hun te veel werk om na te kijken schijnbaar
Maar zoals ik al eerder heb gezegd... Ze hebben geen verstand van zaken,dusss...
Of ze er geen verstand van hebben weet ik niet. Zelf geven ze aan dat wel te hebben.
Over ons
Wij zijn twee Mountainbiker broertjes die nog op school zitten en dit als bedrijf hebben geopend naast onze studie. Omdat we veel verstand van Mountainbikes hebben, heeft u altijd zeer kwalitatieve Mountainbike voor de laagste prijs.
We willen zo weinig mogelijk winst maken omdat we nog thuis wonen en geen andere kosten hebben te besteden.
Onze hoofddoel is WEINIG WINST maken, snelle betrouwbare verkoop voor LAAGSTE PRIJS, en alle belangrijkste KLANT TEVREDENHEID WINNEN. NB: Aanbetaling die gedaan worden om product te reserveren worden niet terug gestort, omdat in de tussen tijd mogelijk de fiets verkocht kan worden en dat wordt als schade gezien.
Alleen de laatse zin over de aanbetaling is raar, zullen ze wel anders bedoelen. Ze studeren in ieder geval geen Nederlands.
Je moet ze eens vragen om een vork pompje
Ze keken me aan alsof ze water zagen branden
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Ons hoofddoel is weinig winst maken
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.
Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.
Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin
kermit schreef: ↑ma 1 februari 2021, 11:31
Ons hoofddoel is weinig winst maken
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.
Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.
Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin
hahaha, inderdaad. Er is maar 1 doel van een ondernemer, en dat is jouw geld in zijn portemonnee. Als de ondernemer hier beter in slaagt door lage prijzen te hanteren en dus concurrerend te zijn, is dat nog steeds in zijn voordeel.
Tsja,
Zoals ik al in een eerdere post zei,een vriend van me kocht hier afgelopen jaar een fiets en is op zich goed geholpen.
Ik was met hem mee en heb om een vork pompje gevraagd,ze moesten even denken en keken me vragend aan om vervolgens te moeten zeggen dat ze dat niet hadden
Als je een beetje mountainbiker bent is dat toch wel een van de dingen die bij je uitrusting horen.
Hij kocht een Trek x-caliber en is er erg blij mee ondanks de wat hoge prijs
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Nou ja, ik geloof best dat er ondernemers zijn die wat idealistischer ingesteld zijn dan alleen maar een zo groot mogelijke winst te behalen. Je kunt ook genoegen nemen met een marge die genoeg is om je bedrijf gezond te houden, en daarnaast wat socialere motieven/doelen hebben. (Ik vrees dat het een kleine minderheid is die er zo in staat, maar ik hoop dat ze er nog zijn).
Maar de uitspraak "ons hoofddoel is weinig winst maken" is uiterst ongeloofwaardig of op z'n minst behoorlijk stuntelig geformuleerd.
Dan nog de rest van de rammelende tekst erbij en het is geen tent waar ik veel vertrouwen in zou hebben. Maar ja, ik beschouw mezelf als gezond sceptisch
kermit schreef: ↑ma 1 februari 2021, 11:31
Ons hoofddoel is weinig winst maken
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.
Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.
Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin
hahaha, inderdaad. Er is maar 1 doel van een ondernemer, en dat is jouw geld in zijn portemonnee. Als de ondernemer hier beter in slaagt door lage prijzen te hanteren en dus concurrerend te zijn, is dat nog steeds in zijn voordeel.
Gezien hun omloopsnelheid denk ik toch dat ze aardig wat winst behalen. Komt misschien ook door de oververhitte markt momenteel, als alles weer “normaal” wordt wordt de markt volgens mij overspoeld met tweedehands. Mountainbikes.
Als alles weer normaal wordt en volgend jaar zijn hooverboards een trend dan kun je voor exclusieve deals vast en zeker ook bij hun terecht.
Maar goed, ze zijn wel transparant met hun prijzen, leveren wat er op de foto staat en de koper zal toch echt zelf zijn gezonde verstand moeten gebruiken als ze bij hun wat kopen. Voor hun is het gewoon handel en ze leveren gewoon waar nu vraag naar is. Met ons mountainbikehart op de juiste plaats is het misschien not done maar ze verdienen er wel een leuke cent bij.