H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ghost-biker schreef: vr 29 januari 2021, 15:21 Aan de handvatten en cranks te zien ook heel wat km gelopen.
Inderdaad, die zijn zowat versleten en dan moet je heel wat kms maken.

Ook is de vork geen kashima (duurste) versie. Kashima coating is goudkleurig, en deze lijkt zwart, waarschijnlijk uit de performance serie. Op zich niets mis mee maar de omschrijving klopt niet.

Dus inderdaad goed na (laten) kijken. Als de vork een paar jaar geen onderhoud heeft gehad en een grote beurt nodig heeft ben je zoo 100+ euro verder.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Staat nergens in de omschrijving dat het er een met Kashima is. Origineel heeft deze bike ook geen Kashima coating.

Een volledige service van de vork ligt tussen de €145,00 en €185,00 en dan mag er niets speciaals aan zijn. Heeft de vork jaren geen onderhoud gehad dan kun je dus nog meer verwachten.
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

P33t schreef: do 28 januari 2021, 23:54 Ik heb in principe een afspraak voor zondag om de bmc teamelite 01 die ze te koop aanbieden op te halen.... na deze berichten gelezen te hebben, begin ik te twijfelen of dit wel verstandig is.... 🙄
Je hebt pb
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ghost-biker schreef: vr 29 januari 2021, 16:22 Staat nergens in de omschrijving dat het er een met Kashima is. Origineel heeft deze bike ook geen Kashima coating.
Ik zie dat ze het aangepast hebben, maar het stond er wel degelijk. Misschien lezen ze mee :wink:

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Cube AIM schreef: vr 8 januari 2021, 11:43
Knakworstkweker schreef: do 7 januari 2021, 22:02 Geen enkele fiets heeft een maat erbij staan :~
Dat is voor hun te veel werk om na te kijken schijnbaar :lol:
Maar zoals ik al eerder heb gezegd... Ze hebben geen verstand van zaken,dusss...
Of ze er geen verstand van hebben weet ik niet. Zelf geven ze aan dat wel te hebben.

Over ons
Wij zijn twee Mountainbiker broertjes die nog op school zitten en dit als bedrijf hebben geopend naast onze studie. Omdat we veel verstand van Mountainbikes hebben, heeft u altijd zeer kwalitatieve Mountainbike voor de laagste prijs.
We willen zo weinig mogelijk winst maken omdat we nog thuis wonen en geen andere kosten hebben te besteden.
Onze hoofddoel is WEINIG WINST maken, snelle betrouwbare verkoop voor LAAGSTE PRIJS, en alle belangrijkste KLANT TEVREDENHEID WINNEN. NB: Aanbetaling die gedaan worden om product te reserveren worden niet terug gestort, omdat in de tussen tijd mogelijk de fiets verkocht kan worden en dat wordt als schade gezien.


Alleen de laatse zin over de aanbetaling is raar, zullen ze wel anders bedoelen. Ze studeren in ieder geval geen Nederlands.
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Ghost-biker schreef: zo 31 januari 2021, 17:37
Cube AIM schreef: vr 8 januari 2021, 11:43

Dat is voor hun te veel werk om na te kijken schijnbaar :lol:
Maar zoals ik al eerder heb gezegd... Ze hebben geen verstand van zaken,dusss...
Of ze er geen verstand van hebben weet ik niet. Zelf geven ze aan dat wel te hebben.

Over ons
Wij zijn twee Mountainbiker broertjes die nog op school zitten en dit als bedrijf hebben geopend naast onze studie. Omdat we veel verstand van Mountainbikes hebben, heeft u altijd zeer kwalitatieve Mountainbike voor de laagste prijs.
We willen zo weinig mogelijk winst maken omdat we nog thuis wonen en geen andere kosten hebben te besteden.
Onze hoofddoel is WEINIG WINST maken, snelle betrouwbare verkoop voor LAAGSTE PRIJS, en alle belangrijkste KLANT TEVREDENHEID WINNEN. NB: Aanbetaling die gedaan worden om product te reserveren worden niet terug gestort, omdat in de tussen tijd mogelijk de fiets verkocht kan worden en dat wordt als schade gezien.


Alleen de laatse zin over de aanbetaling is raar, zullen ze wel anders bedoelen. Ze studeren in ieder geval geen Nederlands.
Je moet ze eens vragen om een vork pompje :~
Ze keken me aan alsof ze water zagen branden :lol: :lol:
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

:lol:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Cursus Nederlands zou ook geen weggegooid geld zijn voor die "studenten".
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ons hoofddoel is weinig winst maken :-{ :D
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.

Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.

Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

kermit schreef: ma 1 februari 2021, 11:31 Ons hoofddoel is weinig winst maken :-{ :D
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.

Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.

Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin ;-)
hahaha, inderdaad. Er is maar 1 doel van een ondernemer, en dat is jouw geld in zijn portemonnee. Als de ondernemer hier beter in slaagt door lage prijzen te hanteren en dus concurrerend te zijn, is dat nog steeds in zijn voordeel.
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dus op meerdere onwaarheden betrapt?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Tsja,
Zoals ik al in een eerdere post zei,een vriend van me kocht hier afgelopen jaar een fiets en is op zich goed geholpen.
Ik was met hem mee en heb om een vork pompje gevraagd,ze moesten even denken en keken me vragend aan om vervolgens te moeten zeggen dat ze dat niet hadden :~
Als je een beetje mountainbiker bent is dat toch wel een van de dingen die bij je uitrusting horen.
Hij kocht een Trek x-caliber en is er erg blij mee ondanks de wat hoge prijs :-q
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nou ja, ik geloof best dat er ondernemers zijn die wat idealistischer ingesteld zijn dan alleen maar een zo groot mogelijke winst te behalen. Je kunt ook genoegen nemen met een marge die genoeg is om je bedrijf gezond te houden, en daarnaast wat socialere motieven/doelen hebben. (Ik vrees dat het een kleine minderheid is die er zo in staat, maar ik hoop dat ze er nog zijn).

Maar de uitspraak "ons hoofddoel is weinig winst maken" is uiterst ongeloofwaardig of op z'n minst behoorlijk stuntelig geformuleerd.
Dan nog de rest van de rammelende tekst erbij en het is geen tent waar ik veel vertrouwen in zou hebben. Maar ja, ik beschouw mezelf als gezond sceptisch ;-)
Olieboer schreef: ma 1 februari 2021, 12:19
kermit schreef: ma 1 februari 2021, 11:31 Ons hoofddoel is weinig winst maken :-{ :D
Dat gelooft echt niemand mag ik hopen.

Dat je doel is tevreden klanten te krijgen, en dat je daarom je prijzen scherp houdt, oké. Prima doel lijkt me.
Dat winstmaximalisatie geen hoofddoel is, ook prima. Dat zouden meer bedrijven mogen hanteren als instelling.

Maar als doel omschrijven dat je weinig winst wilt maken is bullshit met veel shit erin ;-)
hahaha, inderdaad. Er is maar 1 doel van een ondernemer, en dat is jouw geld in zijn portemonnee. Als de ondernemer hier beter in slaagt door lage prijzen te hanteren en dus concurrerend te zijn, is dat nog steeds in zijn voordeel.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
dalecooper
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 29 oktober 2011, 19:55
Mijn mountainbike: Carbon,carbon,carbon

Gezien hun omloopsnelheid denk ik toch dat ze aardig wat winst behalen. Komt misschien ook door de oververhitte markt momenteel, als alles weer “normaal” wordt wordt de markt volgens mij overspoeld met tweedehands. Mountainbikes.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Als alles weer normaal wordt en volgend jaar zijn hooverboards een trend dan kun je voor exclusieve deals vast en zeker ook bij hun terecht.

Maar goed, ze zijn wel transparant met hun prijzen, leveren wat er op de foto staat en de koper zal toch echt zelf zijn gezonde verstand moeten gebruiken als ze bij hun wat kopen. Voor hun is het gewoon handel en ze leveren gewoon waar nu vraag naar is. Met ons mountainbikehart op de juiste plaats is het misschien not done maar ze verdienen er wel een leuke cent bij.
Gesloten