H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

CubeJunk schreef: ma 19 april 2021, 09:15
... factuur ook gevraagd en zoals vermeld krijg je te horen , krijgt u vanavond wel, ik gaf duidelijk aan dat ik hem direct wou. toen was de laptop gepakt en factuur direct gemaakt en gemaild!



CubeJunk schreef: do 6 mei 2021, 15:44 Ik had toen bij de cube direct om een factuur gevraagd voor het gebruik maken van fietsplan en was allemaal gelukt, toch tot de avond moeten wachten zoals ze aangaven vanwege drukte met klanten haha, maar gelukkig toch wel gehad (om 3 uur s nachts)😂
Wat is het nou, factuur direct naar je gemaild of om 3 uur in de nacht?
SensaBike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: di 20 december 2011, 09:26

En eerder in dit topic werd verteld dat ze aan huis verkochten :~
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Afbeelding
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Dice Oldskool schreef: do 6 mei 2021, 20:53
CubeJunk schreef: ma 19 april 2021, 09:15
... factuur ook gevraagd en zoals vermeld krijg je te horen , krijgt u vanavond wel, ik gaf duidelijk aan dat ik hem direct wou. toen was de laptop gepakt en factuur direct gemaakt en gemaild!



CubeJunk schreef: do 6 mei 2021, 15:44 Ik had toen bij de cube direct om een factuur gevraagd voor het gebruik maken van fietsplan en was allemaal gelukt, toch tot de avond moeten wachten zoals ze aangaven vanwege drukte met klanten haha, maar gelukkig toch wel gehad (om 3 uur s nachts)😂
Wat is het nou, factuur direct naar je gemaild of om 3 uur in de nacht?
Twee fietsen daar gekocht jonguh!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Hij heeft ook nog interesse getoond in de mijne, theaterstukje is wel klaar lijkt me.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

bouwpakket schreef: do 6 mei 2021, 20:58
Twee fietsen daar gekocht jonguh!

Ach natuurlijk, fietsplan, gelijk voor de vrouw ook een fiets gekocht. Belastingdienst betaald ja mee. :bier: :winkie:
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Niet zo kritisch jongens, zelfs in Den Haag blijken ze in bepaalde situaties plotseling gewoon mens zoals jij en ik.
Waarheid kent soms een beetje marge, verschilt wel per persoon.
En soms vergeet je gewoon iets. Vervelend als het dan gaat om zeer cruciale vraagstukken maar kán toch gebeuren?

Maar, als je graag wat meer marge gebruikt bij het verkondigen van waarheid, verdiep je dan in elk geval heel goed in je uitspraken uit het verleden want als je dat niet doet ga je een keer nat.
Hierboven blijkt dat maar weer overduidelijk.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
rolfvanbroekhuisen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 8 mei 2021, 15:41

Ik zou vandaag een fiets ophalen/bezichtigen bij H&B in Oeffelt / Boxmeer. Ik belde ze of het nog door kon gaan. Bleek de fiets toch niet verkocht te worden ivm reparatie. Bijna voor niks 2 uur onderweg gegaan. Het was netjes geweest als ze mij dit uit zichzelf hadden laten weten.

Achteraf was het misschien toch niks.geweest. Ik vroeg nog naar andere opties ze bleven bij hun in mijn oge te dure prijzen ondanks de ongemakken. En ja wat is in mijn ogen te duur: 50-150 euro onder de nieuwprijs voor fietsen van 2-8 jaar oud.

Research gedaan. Ze zitten zelfs met oudere modelen zelfs richting de nieuwprijs. Gelukkig heb ik nu de wijze beslissing genomen om 250 euro meer uit te geven voor een nieuwe fiets mrt masr 4 weken levertijd.

Ik wil iedereen adviseren om goed research te doen naar de prijzen en kwaliteit van dit bedrijf. Geef niet op in deze mtb prijs crisis uiteindelijk vind je wel wat.

Rolf
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

rolfvanbroekhuisen schreef: za 8 mei 2021, 15:48

Ik wil iedereen adviseren om goed research te doen naar de prijzen en kwaliteit van dit bedrijf. Geef niet op in deze mtb prijs crisis uiteindelijk vind je wel wat.

Rolf
Wederom niet netjes van H&B maar dat verwonderd mij niets. Goede beslissing om even verder te zoeken. :-q

Ik was eigenlijk ook wel benieuwd waarom je je aangemeld hebt op het forum. Had je dit topic in je Google resultaten gezien?
Toetanchamon
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 9 mei 2021, 07:38

Goede morgen mannen, ik ben dus zo'n onervaren nieuwe MTB'er en wil nu na een goedkope MTB te hebben gehad om het uit te proberen een knappe kopen. Mijn oog is gevallen voor een bike bij hun vandaan. Ik heb dus niet echt een kenner in mijn kring die mee zou kunnen gaan dus ik zou graag aan jullie willen vragen of dit een goede koop zou zijn en of jullie misschien iets op zou vallen aan de foto's wat niet zou kloppen oid.
Ik wil niet iemand bij voorbaat argwanend zijn maar vanwege dit topic toch deze vraag.

SPECIALIZED S WORKS FULLCARBON 29er Mountainbike Maat L
€ 1.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1702432222 ... ialbuttons

Alvast bedankt mannen.


Mvg.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Toetanchamon schreef: zo 9 mei 2021, 07:51 Goede morgen mannen, ik ben dus zo'n onervaren nieuwe MTB'er en wil nu na een goedkope MTB te hebben gehad om het uit te proberen een knappe kopen. Mijn oog is gevallen voor een bike bij hun vandaan. Ik heb dus niet echt een kenner in mijn kring die mee zou kunnen gaan dus ik zou graag aan jullie willen vragen of dit een goede koop zou zijn en of jullie misschien iets op zou vallen aan de foto's wat niet zou kloppen oid.
Ik wil niet iemand bij voorbaat argwanend zijn maar vanwege dit topic toch deze vraag.

SPECIALIZED S WORKS FULLCARBON 29er Mountainbike Maat L
€ 1.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1702432222 ... ialbuttons

Alvast bedankt mannen.


Mvg.
Heb je het topic doorgelezen? Als je niet iemand mee kunt nemen die echt goed weet waar ie op moet letten zou ik hier absoluut nooit een fiets kopen. (En zelfs als je wel verstand van zaken hebt zou ik hier nooit een fiets kopen, maar het kan als je weet waar je op moet letten).
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Zeker vanwege de reputatie van de verkopers zou ik een carbon fiets niet kopen bij hun zonder kennis ervan. Je zult maar zien dat je na een maandje ineens carbon breuken tegen komt die je eerst niet opgemerkt had.

Voor dat soort prijzen en zonder zelf kennis zou ik adviseren een fiets te kopen bij een fietsenmaker waarbij je garantie krijgt.

En anders nog beter geld bijleggen en nieuw kopen.
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Arjan76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: di 13 november 2018, 13:48

Toetanchamon schreef: zo 9 mei 2021, 07:51 Goede morgen mannen, ik ben dus zo'n onervaren nieuwe MTB'er en wil nu na een goedkope MTB te hebben gehad om het uit te proberen een knappe kopen. Mijn oog is gevallen voor een bike bij hun vandaan. Ik heb dus niet echt een kenner in mijn kring die mee zou kunnen gaan dus ik zou graag aan jullie willen vragen of dit een goede koop zou zijn en of jullie misschien iets op zou vallen aan de foto's wat niet zou kloppen oid.
Ik wil niet iemand bij voorbaat argwanend zijn maar vanwege dit topic toch deze vraag.

SPECIALIZED S WORKS FULLCARBON 29er Mountainbike Maat L
€ 1.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1702432222 ... ialbuttons

Alvast bedankt mannen.


Mvg.
Voor dit bedrag zou ik zeker weten geen 6 jaar oude afgeragde Stumpjumper met bij elkaar gezochte onderdelen bij een achterdeur handelaar kopen.
Laat je niet gek maken dat er niets meer te koop is. Er zijn nog genoeg goede fietsen te koop en er komen ook nog steeds nieuwe fietsen binnen bij fietszaken die vorig jaar een pre-order gedaan hebben. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen en een beetje rondbellen of hier op het forum om advies vragen.
Toetanchamon
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 9 mei 2021, 07:38

Arjan76 schreef: zo 9 mei 2021, 08:12
Toetanchamon schreef: zo 9 mei 2021, 07:51 Goede morgen mannen, ik ben dus zo'n onervaren nieuwe MTB'er en wil nu na een goedkope MTB te hebben gehad om het uit te proberen een knappe kopen. Mijn oog is gevallen voor een bike bij hun vandaan. Ik heb dus niet echt een kenner in mijn kring die mee zou kunnen gaan dus ik zou graag aan jullie willen vragen of dit een goede koop zou zijn en of jullie misschien iets op zou vallen aan de foto's wat niet zou kloppen oid.
Ik wil niet iemand bij voorbaat argwanend zijn maar vanwege dit topic toch deze vraag.

SPECIALIZED S WORKS FULLCARBON 29er Mountainbike Maat L
€ 1.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1702432222 ... ialbuttons

Alvast bedankt mannen.


Mvg.
Voor dit bedrag zou ik zeker weten geen 6 jaar oude afgeragde Stumpjumper met bij elkaar gezochte onderdelen bij een achterdeur handelaar kopen.
Laat je niet gek maken dat er niets meer te koop is. Er zijn nog genoeg goede fietsen te koop en er komen ook nog steeds nieuwe fietsen binnen bij fietszaken die vorig jaar een pre-order gedaan hebben. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen en een beetje rondbellen of hier op het forum om advies vragen.
Is die 6 jaar een aanname of zie je dat echt aan het type ofzo ? Hij zegt namelijk dat ie uit 2017 is. Ook word gezegd dat hij een bedrijf is met factuur.

Thanks alvast.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Toetanchamon schreef: zo 9 mei 2021, 08:23
Is die 6 jaar een aanname of zie je dat echt aan het type ofzo ? Hij zegt namelijk dat ie uit 2017 is. Ook word gezegd dat hij een bedrijf is met factuur.

Thanks alvast.
Nogmaals, heb je het topic doorgelezen? Die lui zeggen wel meer. Je moet ze niet op hun blauwe ogen geloven.
Daarnaast over die factuur:

Dmx schreef: zo 18 april 2021, 08:17
De link werd vrijgegeven de fiets heb ik aangekocht ,factuur heb je vanavond in je mail .....
Je raad het al die heb ik nooit meer gehad,
Ze reageren vervolgens totaal nergens meer op heel irritant en zeer asociaal .

.....

Wil je zekerheid ,garanties ,of een factuur ... dan moet je er met dikke boog omheen rijden en wegblijven .
Er zijn nu 3 personen die je afraden om hier een fiets te kopen, zeker als je er zelf te weinig verstand van hebt. Dus zoek gewoon verder en dan het liefst zoals gezegd bij een fietsenmaker of gewoon nieuw. Anyway, we dwalen een beetje af. Als je hulp nodig hebt bij de zoektocht naar een fiets kun je een topic openen in "Bikeadvies". Laten we hier maar gewoon weer de heren H&B en hun bedrijf bespreken.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gesloten