Bikebox-shop.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Vorige week donderdag een GX Eagle derailleur besteld omdat ze nergens op voorraad waren. Vandaag geleverd. Wel minimale communicatie over de levering (ik kreeg een uur voordat DHL op de stoep stond van DHL een mail) maar keurig op tijd geleverd dus je hoort mij niet klagen. Aangezien ze de enige shop waren waar de derailleur vorige week op voorraad was, kan het zijn dat je hier ook geluk hebt met andere onderdelen dus ik dacht ik deel hem even. Wellicht heeft een ander er ook wat aan. Wel een tip. Zet de taal op de website niet op engels want dan werkt de site maar half.

https://www.bikebox-shop.de/
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Die communicatie hoeft niet persé aan de webshop te liggen. DHL heeft hier een paar weken terug een pakketje bezorgd en 2 uur later kreeg ik een melding dat er die dag een pakketje zou komen. De volgende dag pas de melding dat het pakketje was bezorgd. Van de webshop heb ik ergens daar tussenin een mail gehad dat mijn bestelling onderweg was.
Plaats reactie