activesports.co

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Iemand ervaring met bovengenoemde shop ?


https://activesport.co


Ze zijn gevestigd in de UK , ik kwam er op via Google omdat ik opzoek was naar wat onderdeeltjes voor mijn Tech 3 X2 remmen, met name voor de "master Cilinder " , ze hebben redelijk wat onderdelen van Hope op stock , volgens de site .
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Paar jaar geleden een Float airshaft besteld, die kwam snel en zonder problemen aan!
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

"We gaan het mee maken "

Maar wat spulletjes besteld , en niet te hoog bedrag , zal in de toekomst, denk ik , meer gaan bestellen omdat ze ,tot nu toe, het meeste van Hope op voorraad hebben.
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Helaas zijn de eerste " ervaringen" niet goed ,

1.Onderdelen besteld online alles op voorraad
2.Na afrekenen blijken twee artikelen niet meer voorradig ( kan gebeuren)
3.Daarna bleef het stil
4.Maar mailtje gestuurd met wat vragen over de bestelling , geen antwoord tot op heden .
5. Gebeld vandaag , geen antwoord van een persoon , wel de tekst dat ivm corona alle medewerkers vanuit huis werken , maar geen doorkies nummer , of een nummer waar wel iemand te bereiken is
6. Afwachten maar weer

:roll:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

tja eindelijk binnen..., maar geen enkele reactie gehad vanuit "hun", :-?
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie