Rabbit Bikestore

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

Iemand ervaring met Rabbit Bikestore?

Heb er wat kleins besteld vrijdag , maar status blijft staan op word verwerkt ,geen track and trace.

mailtje gestuurd maar helaas geen antwoord.
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 722
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

Bel ze even op. Is een fatsoenlijk bedrijf.
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

Een beetje serieus bedrijf beantwoord zijn mail ook gewoon vind ik.

Het lijkt mij niet zo'n probleem om even te zorgen dat een klant weet waar hij aan toe is.

Bellen vind ik nogal vervelend en je hebt het niet schriftelijk dus ik kan het niet bewaren om terug lezen , en de meeste misverstanden ontstaan bij bellen , bij mij gebeurd dat ook vaak en krijg je van die dingen zoals "dat heb ik niet gezegd" , of dat wist ik niet" Dan heb je het zwart op wit. Daarom dus mailen alleen voor mij. We leven immers in 2022 :D
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Tsja.... Het is een bikestore, geen internetwinkel.

Neemt niet weg dat als ze online zaken verkopen dat je dan op de mail moeten reageren.

Al verwachten klanten tegenwoordig binnen een dag antwoord. Kan me voorstellen dat een winkel dat niet altijd kan waarmaken.
Ride like a maniac on a manic!
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

gaisdergerman schreef: zo 16 januari 2022, 17:24 Tsja.... Het is een bikestore, geen internetwinkel.

Neemt niet weg dat als ze online zaken verkopen dat je dan op de mail moeten reageren.

Al verwachten klanten tegenwoordig binnen een dag antwoord. Kan me voorstellen dat een winkel dat niet altijd kan waarmaken.
Ik heb het vrijdag besteld , de status wijzigt niet. Meestal heb je de volgende dag toch wel bericht. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben , ik ben het nodig. Dus ik heb hetzelfde ook maar ergens anders besteld waarvan ik wel weet wanneer het binnenkomt. En ik vind het vrij normaal dat ik de ene dag bestel het toch wel de andere dag verzonden is. Het was op voorraad dus ik zie het probleem niet.

Als ze online dingen willen verkopen zul je toch wel een beetje duidelijker kunnen zijn wat mij betreft. Ik doe vaak bestellingen dus ik weet hoe het kan. Maar blijkbaar is dit bedrijf meer op de fysieke winkel gericht dan online :wink:
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

gaisdergerman schreef: zo 16 januari 2022, 17:24 Tsja.... Het is een bikestore, geen internetwinkel.

Neemt niet weg dat als ze online zaken verkopen dat je dan op de mail moeten reageren.

Al verwachten klanten tegenwoordig binnen een dag antwoord. Kan me voorstellen dat een winkel dat niet altijd kan waarmaken.
Precies dit.

Vrijdag besteld en op zaterdag nog niets gehoord? Zat daar een week tussen of 1 dag. Als je na 1 dag al nerveus wordt, kun je beter bij een (grote) webshop bestellen waar je weet waar je aan toe bent. Ik bestel best vaak wat dingen bij kleinere fysieke winkels, maar niet als het wat meer haast heeft. Dan ga ik voor de (grotere) webshops waarbij ik weet waar ik aan toe ben.

Een fysieke winkel heeft immers ook te maken met mensen die in- en uitlopen en dan zijn de internetbestellingen vaak wat later aan de beurt. Er zit niet 24/7 een rijtje servicemedewerkers mails te beantwoorden.

Ik zou ze gewoon bellen. En dan vragen of ze op je mail willen reageren. Dat is gewoon een normale vraag, je hebt al gemaild en dan hoef je het verhaal niet nog eens uit te leggen. Als ze dan toch antwoorden, geef jij gewoon aan dat je dit liever op de mail wilt hebben (drukdrukdruk en dan vergeet je het antwoord, heb veel bestellingen uitstaan en kan niet alles onthouden van elke bestelling, verzin een smoes).

Rabbit is een prima winkel. Ik rij graag een heleboel lbsen voorbij voor die winkel.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Maar je kunt het altijd op een forum vragen, in plaats van het sneller bellen met de winkel in kwestie hoor :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie